Loading...
nl

Transformatie en scheiding

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 5 '09
Lieve Mensen.

Mijn proces is alweer een aantal weken in gang. Ik ga scheiden. Waarom? To the point, het verschil tussen 3D en 5D is niet meer overbrugbaar. Niet meer tussen ons en zeker niet meer tussen onze kinderen. Zoals ik het zie zjn beide kinderen 5D. Het doet mij pijn, maar ik moet deze keuze maken en doorstaan...

Voor mij, voor hem en de kinderen....

Enige mensen op het forum zijn al op de hoogte en bieden mij steun. Ik ben hun dankbaar.

Maar daar gaat dit topic niet over. Het gaat over de gevolgen van transformatie en omgeving. Het is mij meer dan duidelijk. Ik moet een andere kant op. ..

Lieve allemaal. Voorheen was ik duidelijk aanwezig op het forum. Nu ben ik moe en uitgewoond. Heel veel andere dingen vragen mijn aandacht en moeten die ook hebben. Later ben ik er weer. Nu neem ik even een time-out

Liefs Paulette
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
Spijtig om te horen dat je gaat scheiden.
Hoewel ik soms denk dat het inderdaad beter is voor jou je man en je kinderen.
Ik denk dat er heel veel mensen hele andere kanten opgaan.

ik wens je in ieder geval heeeeel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Liefs Natalie
Emuca
Emuca apr 5 '09
Ik wens je heel veel sterkte, en dat je alleen maar verlicht zal raken!

Tot snel

Liefs,
Emmy
Maryssa
Maryssa apr 5 '09
Heel veel sterkte, Paulette. Dat is een moeilijke beslissing die je hebt genomen maar gaat je hoe dan ook wat opleveren.
Ik wens je veel kracht en hoop dat je vrienden en familie je de steun kunnen geven die je nodig hebt.
Muin
Muin apr 5 '09
Quote:
Ik geloof in de liefde. Ik geloof alleen in liefde die serieus genomen wordt. Liefde die serieus genomen wordt, vraagt om de bereidheid het licht naar binnen te richten om daar te zoeken, in plaats van de horizon af te speuren naar mogelijke partners. Het vereist de wil om zelf een liefdevol persoon te worden, je angsten aan te gaan en je open te stellen voor het onbekende.


Ik ben jou dankbaar voor dit bericht lieve Paulette. Elke dag lees ik dit bericht..Elke dag ervaar ik opnieuw de liefde die in mezelf verborgen ligt. De liefde die serieus genomen wordt. Wanneer ik me gelukkig voel dan denk ik aan jou met dankbaarheid.

Heel veel liefde en licht in deze periode.. ik zie jou graag terug..Hemelwandelaar..

Veel liefs,
Anna

Voor jou..

Women are created with the ability to produce life. Women have a special tie to the Earth Mother. They have something in common. They are the source of life. The Earth Mother gives songs to the Woman to sing. These songs are about life, about beauty, about children, about love, about family, about strength, about caring, about nurturing, about forgiveness, about God. The World needs to pay attention and listen to Her. She knows.

Oren R. Lyons, Spokesman, Traditional Circle of Elders
Helma
Helma apr 5 '09
Lieve Paulette, ik wens je alle kracht van de wereld toe voor de toekomst.

Leg, als je daaraan toe bent, een schriftje en een pen naast je bed: en probeer dan elke dag een sterretje te zoeken. Het zonlicht, een lief woord van je kinderen, een groet van iemand op straat, of zomaar, een mooi gedichtje wat je tegenkwam. Schrijf het op, met een datum, zodat je later, als het weer moeilijk is, terug kunt lezen welke dagen je al overwonnen hebt.

Ik denk aan je, en blijf dat doen: ik hoop je via de mail zeker nog te treffen!

Dikke en warme knuffel van Helma.
gast
gast apr 5 '09
Sterkte.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 6 '09
Hey Paulette,

Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst. Het is niet altijd even makkelijk om in het diepe te springen als je niet weet hoe groot het zwembad is. Toch heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 7 '09
Lieve Natalie, Emmy, Maryssa, Anna, Helma, Gast en Julien.

Dank jullie voor jullie steun en woorden.

Liefs Paulette
Beschermengel
Beschermengel apr 7 '09

Lieve Paulette, ik wens je heel veel kracht om dit alles te doorstaan.

Lena
Lena apr 7 '09
veel sterkte kracht en wijsheid.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki