Loading...
nl

Foto van mijn hond.

Mannytjje
Mannytjje apr 5 '09
Hoihoi!

Zijn er ook die de foto van mijn hond kunnen lezen? Hier ben ik wel nieuwsgierig naar!

Groetjes
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
Ik heb persoonlijk niks met dieren lezen, maar toch voelde ik een ernorme trots.
mooie vacht heeeft ze ook!
Maryssa
Maryssa apr 5 '09
Ik heb geen ervaring met dieren "lezen". Het enige wat ik eruit kon krijgen is dat hij/zij wat angstig is en zeker geen allemansvriendje. Wat voor ras is het eigenlijk?
Emuca
Emuca apr 5 '09
Ik voel een angst en een onzekerheid. Heeft je hond soms een heftige ervaring achter de rug? Het vertrouwd mensen en dingen niet snel, vooral nieuwe omgevingen niet.

Maar ook ik heb geen ervaring in dieren. smile
purple
purple apr 5 '09
hallo,
ik hoop niet dat ik gelijk heb, maar ik heb het gevoel dat deze hond niet meer hier is.
een geweldig gehoorzaam dier, kan met katten, kinderen ok msar deze moeten hem niet lastigvallen want dan wordt ie knorrig.
vr gr siledeza
Nelufera
Nelufera apr 5 '09
Hallo,
Gelukkig is onze hond nog bij ons en ik hoop nog hèèl lang. Het is een blauwe keeshond en een schat van een hond die heel veel voor ons betekend. Dat hij ooit iets heeft mee gemaakt dat is iets wat we niet kunnen plaatsen hij ie al 5 jaar bij ons en er is nooit iets met hem gebeurd.
Ook niet dat ie angstig is en hij is juist stapel op kinderen! In nieuwe omgevingen is hij inderdaad onzeker, ik heb zelf het idee dat hij bang is dat we hem achter laten. Hij is niet graag alleen en als hij in de gaten heeft dat we allemaal weg gaan kan hij heel zielig kijken.
Het idee dat ie trots is heb ik ook wel eens hij kan af en toe met een air staan kijken zo een trotse houding prachtig om te zien!
Het is een vreselijk lieve hond doe goed luisterd en die we voor geen GOUD willen missen.
Groetjes Nelufera

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420