Loading...
nl

Hoge tonen

Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
Ik heb een vraagje, ik heb vorige week een shamballa behandeling gehad.
Maar sinds die behandeling hoor ik steeds een hoge toon/piep in/bij mijn oor.
Heeft iemand hier ervaringen mee?

liefs Natalie
Delen:
Emuca
Emuca apr 5 '09
Misschien vang je nu beter bepaalde energien op en kan je die waarnemen? Storen de geluiden je? Of worden ze steeds (on)duidelijker?
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
Dat zou best wel kunnen. De hoge piepjes zijn steeds luider.

Best wel vervelend
Emuca
Emuca apr 5 '09
Ik heb misschien wel een idee. Misschien kan je een donkere ruimte vinden, waar je niks kan waarnemen. Geen geur, geluid of licht. Misschien, als je je dan concentreert op de piepjes, dat er dan iets duidelijk wordt wat ermee bedoeld wordt? Misschien krijg je dan vanzelf wel woorden, beelden of weet ik niet wat binnen. smile
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
Oh ja dat zou heel goed kunnen, misschien probeert iemand wat duidelijk te maken alleen de frequentie is te hoog ofzo.

dank je wel voor de tip!!
Emuca
Emuca apr 5 '09
Ja, of je wordt afgeleid door andere waarnemingen. Soms moet je je heel erg concentreren wil je iets doorkrijgen. Je afsluiten voor de rest helpt dan het best.
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
Ja precies, maar het is ook als ik ergens druk mee bezig ben,
dat ik die hoge tonen hoor.
Misschien kan het ook zijn dat ik wat rust moet nemen wie weet ik zal eens in meditatie gaan om antwoorden te krijgen als ik het hoor.
Maryssa
Maryssa apr 5 '09
Ik heb hier wel eens wat over gehoord. Het schijnt dat mensen die gevoelig zijn en die kant van zichzelf aan het ontwikkelen zijn hier last van kunnen hebben. Zie het maar als een radio waarvan de juiste frequentie / zender gevonden moet worden.
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
dank je wel voor je berichtje Maryssa.

Ik dacht zelf ook al zoiets alleen wist ik het niet zeker vandaar dat ik het vroeg of mensen hier nog meer "last" van hebben.
Maryssa
Maryssa apr 5 '09
Graag gedaan.

Ik heb het zelf ook. Elke dag zijn er wel momenten maar het gaat vanzelf weg. Vooral als ik rustig zit en me ontspan is er het er.
Takhihiii
Takhihiii apr 9 '09
Mischien ben je bewust geworden van iets dat er altijd al was. Je kanalen zijn schoon, alsof de doktor je oren uitgespoten heeft.
Quote:
Als kind hield je een schelp bij het oor en luisterde je naar het geruis van de zee, dat uit
die schelp kwam. Dat geluid blijkt niet uit de schelp te komen, maar wordt veroorzaakt door de stroming van je eigen energiekanalen. Dat is Nada. en je kunt het ook horen zonder schelp, maar dan moet je vrij gezond zijn.
Sommige mensen gaan naar hun arts toe met de klacht van oorsuizing. Ze denken dat ze ziek zijn, de arts weet er natuurlijk geen raad mee, want alles blijkt in orde te zijn. Wat een vergissing maken die mensen toch! Ze zijn hartstikke gezond. Het enige wat ze moeten doen is hun aandacht niet zo verkrampt en eenzijdig op die Nada te richten, tenzij dat ze een Yogatraining willen volgen. Dan wordt hen geleerd hoe ze dat geluid kunnen gebruiken om tot de hoogste bewustzijnsgebieden te komen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki