Loading...
nl

Ik stel mezelf even voor...

indigo
indigo aug 10 '06
Bij deze wil ik mezelf ook even voorstellen.

Mijn naam is Corinda en ik ben 22 jaar en woon in de provincie Noord-Brabant.

Ik ben altijd al spiritueel ingesteld geweest.
Misschien komt dat ook wel door mijn moeder. Zij vertelde me dat ik tegen haar had gezegd toen ik net kon praten ik haar had gezegd dat ik haar van boven af had zien liggen en toen had gezegd die mama wil ik.

Later heb ik ook tegen haar verteld ... ik huilde toen vaak.. dat ik eigenlijk niet moest huilen en niet wilde huilen maar dat mijn oogjes moesten huilen.

Ik heb ook veel dromen die uitkomen. En voel ook veel dingen aan van mensen in mijn omgeving.

En voelde van kleins af aan de aanwezigheid van mijn gids.

Vanaf mijn 16de ben ik me steeds dieper in het paranormale/ spirituele gaan verdiepen. Ik hou me bezig met tarot en pendelen.

Momenteel ben ik echt bezig met een zoektocht naar mezelf. Wie ik ben en wat ik hier op deze wereld kom doen. En probeer ik ook mijn leven te beteren.

Tijdens die zoektocht kwam ik ook uit ben een stukje op internet over de indigokinderen. Daarin herken ik heel veel van mezelf. Maar ik weet niet of ik echt een indigo ben. Maar ik weet wel dat ik het heel erg mooi vind en dat ik er veel steun uit haal!

Ook heb ik nog niet zolang geleden iemand ontmoet waarin ik echt heel erg veel van mezelf herken en me meteen vertrouwd bij voel. Hij heeft ook dingen meegemaakt die ik ook heb meegemaakt. Dat was echt heel bijzonder. Ik heb mijn soulmate denk ik gevonden :D

Verder ben ik nog student. En treedt ik soms op als zangeres.
Delen:
LPChip
LPChip aug 10 '06
Welkom op het forum:)

Op deze site (hoofd pagina) staat ook een groot stuk over indigo kinderen etc.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 10 '06
Hoi Corinda, welkom hier! Succes met de zoektocht naar jezelf. Mochten wij hier iets voor je in kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden ;). Ik denk wel dat het goed gaat komen hoor.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki