Loading...
nl

kriebel op mijn rug...

Cialara
Cialara apr 3 '09
Ik heb vannacht een leuke droom gehad; ik herinner me nog maar een klein stukje, maar ben wel benieuwd of jullie misschien een andere uitleg gaan geven dan ik er zelf bij heb bedacht...

Ik was ergens buiten op een zonnige warme plek en ik zat op de rand van een zwembad. Het was er lekker rustig. Er zat een hele lieve oude man met halflang grijs haar en mooi ogen achter mij. Hij krabbelde zachtjes op mijn rug; hoog tussen mijn schouderbladen. Ik ken de man niet (althans niet dat ik weet) maar had wel vertrouwen in hem.

Het is misschien maar een kort fragment van mijn droom, maar dit is het enige wat ik heb onthouden. Het voelde heel erg fijn.
Delen:
Emuca
Emuca apr 5 '09
Misschien is het je beschermengel die je duidelijk probeert te maken dat je ook vleugels hebt? :3
Cialara
Cialara apr 6 '09
Hey, dat dacht ik eigenlijk ook, of misschien dat mijn "vleugelchacra" opengemaakt wordt? Ik heb mezelf alleen nog nooit gezien als iemand met vleugels of zo, hi hi leuk!
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Zo zie je maar weer !! alles kan laugh
Emuca
Emuca apr 6 '09
Dat zou kunnen. Misschien krijgt iedereen wel vleugels, en ben jij gewoon wat eerder dan de rest. smile
Cialara
Cialara apr 6 '09
Ja, het was in ieder geval een heel erg mooi, fijn en gelukkig moment in een droom.
Maar als ik er verder over nadenk hè, wat kan ik dan doen met die vleugels en wat is de verantwoordelijkheid die erbij komt...? of is het alleen maar leuk?
Emuca
Emuca apr 6 '09
Wel, daarmee kan je gemakkelijker contact leggen met andere, en die helpen. Ik denk niet dat je verplicht bent er iets mee te doen, maar het kan zo zijn dat je dan meer dingen zal waarnamen.
Cialara
Cialara apr 6 '09
Bedoel je contact leggen op een "dieper" niveau?, want dat gevoel heb ik wel de laatste dagen (komt misschien wel door de Reiki). En het helpen van anderen doe ik toch wel graag, inderdaad handig als ik dan beter begrijp wat er met die persoon aan de hand is. Bedankt voor je uitleg Emmy!
Emuca
Emuca apr 6 '09
Ja, met je 'vleugels' kan je contact leggen met allerlei zielen, op een dieper niveau dan bijv. aan de telefoon. Je vangt makkelijker dingen op, want het zijn een soort.. antennes.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Hoi Jorine,

Alles over je vleugelchakra kun je hier vinden:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...eugelchakra.htm

En iedereen heeft een vleugelchakra, het is alleen kwestie om hem te gebruiken.
Cialara
Cialara apr 7 '09
Nu ben ik pas echt onder de indruk, wow...
Emuca
Emuca apr 7 '09
Yay, nu snap ik eindelijk hoe ik die kwade entiteiten kon wegjagen. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki