Loading...
nl

weer terug van weggeweest

Acheliah
Acheliah apr 3 '09
Hallo voor de mensen die me nog kennen en voor de mensen die me niet kennen Ik ben Dieneke. Hoe is het hier op de site ik dacht laat ik maar eens een kijkje komen nemen na zoveel tijd.

Liefs Dieneke
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 apr 3 '09
welkom terug!!
koenewoen
koenewoen apr 3 '09
Ik ken je ook nog niet, maar heb wel al veel post's van je gelezen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '09
Hey Dinie! Wat leuk dat je er weer bent. Hoe is het met jou? Hier is het een stuk drukker geworden met weer een heleboel nieuwe mensen.

Ik ben benieuwd naar wat je de afgelopen tijd allemaal hebt meegemaakt en hoe het met je is.

Groetjes Julien.
gast
gast apr 3 '09
Hé Dinie, welkom terug! Hoe is het met jou en de kids?
Acheliah
Acheliah apr 3 '09
Hallo iedereen nou het gaat stukken beter met mij. Ik heb de kinderen niet terug. Mijn oudste dochter is zwanger en ik wordt jong oma. Ik ga dan ook de strijd niet meer aan met hun. Ik ben nog steeds vrijgezel hahaha maar ja ik ben dan ook merk ik terug houdend naar mannen maar dat geeft niet. Ik heb 7 april een gesprek met een instantie en dan ga ik hulp aanvaarden hulp die ik allang had moeten nemen maar ik zat nog te diep in de shit en nee gaat het lekker met me.

XXX Dieneke
Maryssa
Maryssa apr 3 '09
Hey Dieneke!

Wat fijn dat het goed met je gaat en welkom terug!

Dikke welkomsknuffel
Acheliah
Acheliah apr 3 '09
Dank je wel meis

XXX Angel
Lena
Lena apr 3 '09
welkom terug smile
oma wat leuk.
Helma
Helma apr 3 '09
Hoi Dieneke,

welkom terug! laughfijn dat het goed met je gaat. (ken je mij als HiddenWings, of als Phoenix?)
Beschermengel
Beschermengel apr 3 '09

Hallo Dieneke..wat leuk! smile
Acheliah
Acheliah apr 4 '09
Phoenix ik ken je nog als Hiddenwings haha. Hoi beschermengel hoe is het met je.

XXX Angel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420