Loading...
nl

Alles dat Je Werkelijk Wilt

Beschermengel
Beschermengel apr 2 '09


HEAVEN #3043 Alles dat Je Werkelijk Wilt

God zei :


Stel je voor dat je werkelijk kon geloven dat je Eenheid bent, Mijn Eenheid ? De hele wereld zou zich voor je openen. Het zou niet langer lijken alsof je Eenheid verlaat. Je zou begrijpen wie je bent, en je zou er naar leven. Natuurlijk zou je dat doen, want je zou de wereld zien als een bloem die recht voor je ogen open gaat. Je zou inderdaad met nieuwe ogen zien, en je zou zien wat je nog niet eerder gezien had. Je zou zien wat je nooit eerder gezien had omdat je nieuw zou zijn.

Je zou iedereen als jezelf zien, en je zou van iedereen houden als van jezelf. Tegen die tijd, zou je werkelijk van jezelf houden, dus van iedereen houden als van jezelf, zou een groot en prachtig en natuurlijk iets zijn. Hoe schitterend dat zal zijn, dat kun je je niet eens voorstellen.

Er zouden geen wetten en regels zijn, want wie zou die nodig hebben, en wie zou ze maken ? Er zou natuurlijke orde zijn. Wie zou de natuur aanwijzigingen geven hoe zij zich dient te gedragen ? De natuur zelf hoeft niet na te denken over wat zij doet of wat zij gaat doen. Er zou geen afdwaling zijn. Er zou geen overtreding zijn, want wie zou er minder dan prachtige dingen willen doen ? Ook moet je niet denken dat dit ver weg ligt en alleen maar een zoethoudertje is. Ik praat over datgene dat aanstaande is. Het is eigen aan jullie om alles te zien dat er te zien valt, en je zult oprijzen naar de plaats waar je Alles kunt zien. Je zult Alles durven zien. Alles zal je onthuld worden. Je zult zien. Je zult Iemand zijn Die Ziet. Je zult de wereld beginnen te zien voor wat die is. Er zal geen plaats zijn voor cynisme. In plaats daarvan zal er helderheid zijn. Je zult duidelijk liefde zijn. Je zult verhuizen naar liefde. Je zult liefde inluiden. En je zult het geven zonder er bij na te denken. Liefde zal zijn. Je zult er in rond lopen. Je zult liefde aansteken en niets anders kennen.

Je weet inmiddels dat dit is waar je je hele leven vurig naar verlangd hebt. Je hebt er naar uit gekeken om liefde te zijn. Al die tijd heb je gedacht dat je op zoek was naar liefde. Opeens zal het niet meer te ontkennen zijn dat jij de liefde bent waar je naar op zoek was. Ik houd van liefde, en dus ken Ik jou en de liefde die jij bent. Ik heb nooit iets anders gekend. Mijn gezichtsvermogen is goed. Ik heb een grote visie. Ik zie wat er is, en nu zul jij dat ook doen. Je zult er niets aan kunnen doen. Er is niets dat jij kunt doen om deze transformatie tegen te houden. Nou, het is niet echt een transformatie, meer een realisatie. Je zult beginnen te verwerkelijken wat al bestaat, en je hart zal kopje duikelen van vreugde. In zekere zin zal jullie wereld op zijn kop gezet worden. Het zal alleen maar zo lijken, want de wereld zal juist weer goed rechtop komen te staan. Misschien heb jij wel op je kop gestaan. En nu zul je het weer juist gaan zien. De wereld zal omdraaien. En jij zult duizelen van vreugde.

Dit zal een soort omwenteling zijn. Het zal een verandering zijn. Je zult het welkom heten. Je zult overmand zijn door liefde. Je zult eindelijk weten wat liefde is en waar het verblijft. Je zult weten dat het in jou verblijft net zo goed als het in Mij verblijft. Je zult zo van liefde houden dat je niets anders meer kent. Je zult niet in staat zijn om je zelfs maar iets anders voor te stellen dan de liefde die je onherroepelijk bent.

Je bent dezelfde liefde als Ik ben. Geboren uit Mijn liefde, ben je Mijn liefde. Je bent niets anders dan liefde. Dit is vergezocht wat Ik hier zeg. Het zal weldra zo helder als glas zijn voor jou, en dan ben je klaar en ga je van start. Dit is zoals het is, geliefden. Jullie zijn klaar. Jullie zijn rijp. Weldra zul je het kennen, en je zult datgene bereikt hebben dat je werkelijk altijd al wilde bereiken, en dat is liefde.

Vertaald door: ancoterpstra

Copyright © 1999-Now Heavenletters™
Delen:
Lena
Lena jun 6 '09
smiledat zou mooi zijn he? die eenheid...
gast
gast jun 6 '09
We zijn eenheid, we hebben het alleen niet meer door wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki