Loading...
nl

Show je desktop!

Emuca
Emuca mrt 29 '09
Ik vind dit soort topics persoonlijk altijd heel erg leuk, zien hoe de achtergrond van iemand anders is. Dus plaats hier de achtergrond van jou computer!

Helaas heb ik zo 1, 2, 3 niet eentje met alle iconen, maar deze wallpaper siert mijn laptop!

http://fc30.deviantart.com/fs40/f/2009/034/6/a/Emlord__s_current_wallpaper_by_BadeendDesDoods.jpg

Zo, en nu jullie :3
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
Ik heb ook maar even een screenshot van mijn desktop gemaakt. Dit is XP met een Vista Skin wink

http://www.crystalxp.net/galerie/en.id.130.htm

Erg cool!
Emuca
Emuca mrt 29 '09
Zo, dit is dus een screenshot van mijn laptopje. Ik heb lekker een mac. smile

http://img23.imageshack.us/my.php?image=desktopscreen.tif

Ik hoop dat ie te zien is.
gast
gast mrt 29 '09
Nee dus frown
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
.tif bestanden zijn niet te zien, als je ze eerst converteert naar JPG, kun je ze hier via het "volledige antwoord scherm" uploaden.
Emuca
Emuca mrt 29 '09
Dan gaan we hem eventjes omzetten tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
Leuk! Ben toch wel benieuwd naar de "Debiele zooi" wink.
Emuca
Emuca mrt 29 '09
Haha, daar dump ik best wel veel zooi in. tongueVooral tekeningen enzo. Ik heb deze laptop nog niet zo lang, maar ik ben nu al slordig.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
Haha, ik moet bekennen dat ik eerst mijn desktop heb opgeruimd, voordat ik het plaatje plaatste smile.
Emuca
Emuca mrt 29 '09
Ik een beetje. Ik heb de neiging om er nogal veel zooi op te dumpen. tongue
koenewoen
koenewoen mrt 30 '09
Ik heb totaal geen speciaal bureuablad. Er staat een foto op van mij en mijn ex-vriendin. Maar het is wel eem mooie foto!
Helma
Helma mrt 31 '09


Tja, knappe gast, dat heb je als je met 3 vrouwen in één huis woont. wink
Beschermengel
Beschermengel mrt 31 '09

Hoe doen jullie dit? eek
admin
admin mrt 31 '09
Prison Break !!!!!!!!
Jippie!!!!!!!!!!!!!

Wanneer begint het weer?
Een must see voor mijn dochter en ik.
Ik mis als man wel die mooie journaliste uit de eerste serie. frown
Emuca
Emuca mrt 31 '09
Beschermengel, je hebt een toetsje met print screen (prt scr) op je toetsenbord. Als je die intoets, maakt hij een foto van je beeldscherm. smileDan kan je hem in paint plakken en opslaan. Et voila.

Ik kijk niet zo veel tv, maar heb wel eens wat afleveringen van prison break gezien.
Helma
Helma mrt 31 '09
Mijn dochter Marjon heeft het voor me gedaan, hihihi!!!

Journaliste? Die kan ik me niet herinneren hoor...

WIE HEEFT DE HERENIGING TUSSEN SARAH EN MICHAEL SCOFIELD GEZIEN???
admin
admin mrt 31 '09
Ik heb dat gezien. Gemist?

Jammer. Was wel een minder sterke scene, Opeens komen ze elkaar tegen. Michael komt ik een kamer. daar staat eenvrouw, draait zich om: Sarah.
Sarah vol lidtekens op de rug na mishandeling door Gretchen....
Beschermengel
Beschermengel mrt 31 '09
Quote:
Beschermengel, je hebt een toetsje met print screen (prt scr) op je toetsenbord. Als je die intoets, maakt hij een foto van je beeldscherm. Dan kan je hem in paint plakken en opslaan. Et voila.

ik heb er op gedrukt maar waar kan ik dan de foto vinden? om op te slaan confused...ik heb al veel geleerd van de pc maar dit weet ik nog niet smile
Emuca
Emuca mrt 31 '09
Nou, je gaat dan naar het programma paint. En dan staat bij bestand/file (dacht ik) plakken/past... En als je die indrukt, verschijnt het plaatje. smile
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki