Loading...
nl

Nieuwe ervaring

Cialara
Cialara mrt 28 '09
Hoi allemaal,

Ik heb gisteren een ervaging gehad die ik met jullie wil delen.

Ik heb gisteren mijn Reiki inwijding afgesloten en één van de oefeningen was om te proberen de aura van mijn Reiki-master te zien.

Dit lukte me erg goed, ik had thuis al wat vaker geoefend en had in het theater op het toneel al vaker mensen met witte gloed gezien.
Wat helemaal nieuw voor me was; ik zag plotseling naast haar ook een gestalte verschijnen. Het was maar heel kort, maar ik zag duidelijk het postuur van een "persoon". Ik was erg onder de indruk, maar vond het wel heel mooi. Even later zag ik de gestalte ook nog even schuin achter haar en daarna niet meer; ik vond het moeilijk om de blik zo vast te houden; erg vermoeiend, maar wel heel erg mooi.

Er over nadenken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit in mijn jeugd ook wel heb gezien, maar het altijd heb "weggeknipperd" met mijn ogen, omdat het zo verwarrend was, dacht altijd dat ik moe was en wazig zag ofzo...

Het enige waar ik mee zit; ik vind het wel moeilijk om zelf te bepalen of ik nu echt een entiteit heb gezien of iets anders...
Delen:
admin
admin mrt 28 '09
Heel herkenbaar, Jorine.

Tijdens en na de inwijding zag ik mij gids (grootvader) heel duidelijk.

Je wordt nu met reiki ontvankelijker voor dit soort waarnemingen. Ik kan je zeggen dat je alles nu serieus mag gaan nemen.
Cialara
Cialara mrt 28 '09
Dank je,

Het is nog een beetje onwennig, maar wel heel erg mooi.
admin
admin mrt 28 '09
Ja, het is heel mooi. En ik kan je zeggen dat met reiki 2 het nog mooier wordt en na reiki 3 is het compleet.

Wel moet je een redelijke tijd nemen tussen reiki 1 en 2, minimaal 3 maanden. De komende weken onderga je de uitwerking van de inwijding. Drink voldoende water. En geniet van deze fantastische ervaringen.
Cialara
Cialara mrt 28 '09
Dank je Hans, ik weet alleen nog niet of ik ook reiki 2 en 3 ga doen; eerst maar eens kijken hoe ik me met reiki 1 voel en ontwikkel.

Kun je dat zien van entiteiten zo vaak als je wilt of alleen op speciale momenten of bij speciale personen? Kun je dat ook bij je eigen familieleden zien of misschien zelfs bij jezelf?
En ik zag nu eigenlijk een vage energievlek in de vorm van een persoon, kun je dat ook ontwikkelen en dan meer details onderscheiden?

Misschien merk je het, maar ik ben er toch wel een beetje opgewonden van en ik kan er eigenlijk met bijna niemand over praten...
admin
admin mrt 28 '09
Voor mij is het hetzelfde als voor jou: Ik zag altijd al die enititeiten en gidsen. Maar sinds de reiki 1 zijn ze makkelijker te zien. Ik zie mijn vrouwelijke gids zo een twee maal per week.

Gidsen van anderen kan ik helaas nog niet benaderen. Waarom weet ik niet Ik heb genoeeg aan mijn zeven gidsen.

In het begin zie je alleen de contouren, als een schim. Van mijn vrouwelijke gids zie ik echter alle details, tot de wenkbrauwen en oogwimpers toe. De andere gidsen wisselen van scherpte. Mijn grootvader blijft nog steeds een grijze schim, een man met een hoed. Loopt dwars door muren heen enzo.

Belangrijker dan het zien is de boodschap die ze willen brengen, want als je ze ziet zijn ze er niet voor niets. Ze zijn nooit zomaar zichtbaar. Let daarom op de beweging, de situatie waarin je zit en je gevoel erbij.

En je kunt dan ook vragen stellen en antwoorden krijgen. Gidsen reageren meestal alleen maar en wachten geduldig op je vraag. Geen vraag, dan ook geen antwoord....

En ik ben erg gevoelig geworden voor de chakra's. ik voel welk chakra actief is enzo.

Je moet reiki 1 inderdaad rustig op je in laten werken. In principe kan je er al van alles mee. Ik zit eigenlijk te dubben of ik een boek ga schijven over de toepassingen van reiki. Want er kan zo ontzettend veel mee gedaan worden, en dat zal niet elke reiki 1 ingewijde weten.
Cialara
Cialara mrt 28 '09
Ik zag alleen in een flits iemand naast haar staan, maar ik was daarna een beetje in verwarring denk ik; ik heb dan ook niet gedacht om uberhaupt een vraag te stellen aan die "persoon". Het was een bijzondere ervaring, misschien bedoelt om mij te laten ervaren...

Ik merk dat ik gevoeliger ben voor stemmingen van anderen, en dat ik nog eerder ben geneigd om te helpen indien mogelijk.

Het is alleen thuis soms te hectisch met die 3 kids om me erop te concentreren.

Ik ben in ieder geval blij met nu en benieuwd naar de komende tijd.
admin
admin mrt 28 '09
Dat ontwikkelt zich nog verder. En laat het rustig komen. Het is erg interessant. Eerst zie je alleen nog slechts een flits, of een beweging uit je ooghoek. Later zie je meer details.

Dan kan je de namen vragen van de gids. En de identiteit achterhalen van de entiteit. Vragen met wie die is meegekomen.

Ik heb zelf de ervaring dat ik entiteiten aantrek, dat wil zeggen dat als ik een huis binnenkom waar een entiteit verborgen is, dat die in mij trekt. Ik krijg dan een rilling. Ik kan me er wel goed tegen beschermen. En ongewenste entiteiten verwijder ik uit huizen. Heb ik al een paar keer gedaan. met de reiki 2 symbolen gaat dat prima.

En het klopt: je wordt heel gevoelig voor anderen. Je weet nu snel hoe iemand zich voelt, en je hoeft dat vaak niet eens meer te vragen. Heeft zijn voordelen, zolang je de ongewenste dingen niet overneemt.

Dus: bescherm jezelf goed (in wit licht zetten), blijf je goed gronden en probeer regelmatig tijd voor jezelf te reserveren, zodat je even goed kunt voelen hoe je op dat moment bent. Al is dat beslist lastig met drie kids....
Emuca
Emuca mrt 29 '09
Dat was zeker een entiteit. smile
Ik mag dan geen reiki hebben, ik kan wel entiteiten zien en zoals je ze verteld hebt, kan het haast niet anders.

Ik trek zelf ook entiteiten aan (zeer gênant, zo op het toilet) en voel wel wat voor een personen het zijn.

Mocht je een rot gevoel krijgen bij een huis en voel/zie je een entiteit, probeer dan te achterhalen hoe het voelt. Warm = goed (hels)koud = kwaadwillend. smile
Cialara
Cialara mrt 29 '09
Bedankt voor jullie goede tips, ik zal er aan denken en gebruiken als ik het nodig heb.
koenewoen
koenewoen mrt 30 '09
Quote:
ik zag plotseling naast haar ook een gestalte verschijnen


Moet inderdaad wel een speciale ervaring zijn. Het zou zeker kunnen dat je door je inwijding ontvankelijker wordt voor bepaalde zaken.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
Mooi is dit he.

Ik mag het zelf ook zien, ik denk dat je de gids van je reikimaster gezien hebt.
Het is inderdaad moeilijk om vast te houden!!
Misschien kan je het vragen of ze in je zicht willen blijven staaan? niet dat ik weet of dat kan hoor tongue
Cialara
Cialara apr 2 '09
Ik weet het niet, heb na deze ervaring van vorige week niets meer gezien, wel de aura's van mensen, maar geen entiteiten. Misschien kwam het ook door de omgeving en de rust in haar kamer... ik weet het niet. Ik zou het best nog wel eens willen zien, en heb ook gevraagd aan mijn gids of ik hem of haar mag zien. Ik weet alleen niet hoe ik dat kan doen en of het wel de bedoeling is? Ik wacht maar rustig af.
admin
admin apr 2 '09
Entiteiten zien kan je niet op afroep, Ze moeten er zijn en je moet in de juiste relaxte sfeer zitten. En zelfs dan is er geen garantie. Gewoon niet te veel verwachtingen hebben, het komt vanzelf en het toont als je er klaar voor bent.

Dat geldt ook voor de ontmoeting met je gidsen. Er zijn geleide meditaties die hier kunnen helpen, zodat je echt de gidsen kunt ontmoeten en zien. Dat is heel fijn.

Weet echter dat je gidsen altijd bij je zijn en dat je ze altijd om hulp of advies kunt vragen. Soms op een bijzondere en onverwachte manier krijg je de antwoorden.
Cialara
Cialara apr 2 '09
Ik had al zo'n vermoeden. Ik ben wel blij dat ik er één gezien heb; toch een bevestiging dat waar ik in geloof ook echt zo is. Dat maakt me blij.

Misschien dat ik een keer zo'n meditatie ga doen, lijkt me heel erg fijn.

Hans ik vind het altijd erg fijn hoe jij op al mijn vragen antwoord weet te geven, er zijn vrijwel geen mensen in mijn leefomgeving die dit kunnen. Dank je
Emuca
Emuca apr 2 '09
Misschien kan je proberen je gids een teken te geven voordat je gaat slapen of in je slaap? Dat kan wel werken.

Ik heb ooit eens een slaapliedje gekregen. smile
Cialara
Cialara apr 2 '09
Heb je die gekregen van je beschermengel? Wat lief zeg...
Emuca
Emuca apr 2 '09
Ja, heel lief. Dat was in een periode dat ik heel moeilijk sliep. Had angstaanvallen, en dit kalmeerde me enorm. smile
admin
admin apr 2 '09
Graag gedaan, Jorine, Daar is dit forum ook voor.

Je eerste waarneming is een mooie stap en geeft vertrouwen dat je het ook echt kunt. Als je regelmatig oefent met reiki, dan wordt je fijngevoeligheid groter en kan je straks de kleinste veranderingen en energieen voelen. Op zeker moment is de stap naar andere waarnemingen dan makkelijk gezet. Dus, lekker oefenen met reiki en de rest is een logisch gevolg.
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
Wow Emmy dat is heel mooi om mee te mogen maken zeg!!

Kon je daarna wel gewoon slapen?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki