Hoi allemaal,
Ik heb gisteren een ervaging gehad die ik met jullie wil delen.
Ik heb gisteren mijn Reiki inwijding afgesloten en één van de oefeningen was om te proberen de aura van mijn Reiki-master te zien.
Dit lukte me erg goed, ik had thuis al wat vaker geoefend en had in het theater op het toneel al vaker mensen met witte gloed gezien.
Wat helemaal nieuw voor me was; ik zag plotseling naast haar ook een gestalte verschijnen. Het was maar heel kort, maar ik zag duidelijk het postuur van een "persoon". Ik was erg onder de indruk, maar vond het wel heel mooi. Even later zag ik de gestalte ook nog even schuin achter haar en daarna niet meer; ik vond het moeilijk om de blik zo vast te houden; erg vermoeiend, maar wel heel erg mooi.
Er over nadenken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit in mijn jeugd ook wel heb gezien, maar het altijd heb "weggeknipperd" met mijn ogen, omdat het zo verwarrend was, dacht altijd dat ik moe was en wazig zag ofzo...
Het enige waar ik mee zit; ik vind het wel moeilijk om zelf te bepalen of ik nu echt een entiteit heb gezien of iets anders...