Loading...
nl

Vooruit gaan door de Opening van de Equinox

Lena
Lena mrt 27 '09
Wings: Vooruit gaan door de Opening van de Equinox

Karen Bishop, 25 maart 2009

Welkom!

Zo vrij en helder mogelijk te worden is wat onze ziel probeert te doen, als we doorgaan met ons klaar te maken voor een heel nieuw verblijf in een hele nieuwe plaats. En zelfs ondanks dat voor velen van ons heel duidelijk is wat er lager vibreert dan waar wij nu zijn, of wat ons naar beneden trok in het verleden, weten we nog steeds niet precies waar we heengaan.

Hier is de situatie en het goddelijk plan, en net als altijd, zijn we precies op het goede spoor:

Midden in de zomer van 2008 begonnen we symptomen en tekens te krijgen dat we klaar waren. Dit manifesteerde zich als niet weten wat we nu zouden moeten doen, ons waardeloos voelen en niet op onze plaats, ons onzichtbaar voelen en niet gewaardeerd of nodig, en gewoon helemaal verloren. In october was het niet-verbonden zijn heel duidelijk en voor velen heel sterk, en in januari 2009 was het duidelijk dat er iets heel nieuws aan de horizon was voor 2009.

Januari bracht vele manifestaties binnen van opzetten van het nieuwe, of een heel nieuw podium creëren voor onszelf, en of een hele nieuwe fundering klaarmaken voor een hele nieuwe werkelijkheid in een hele nieuwe plaats. Bijna alsof we aan het pakken waren voor een speciale reis, hadden we de behoefte om al het oude met iets nieuws te vervangen, alsof we wisten dat we op weg waren naar iets nieuws en opwindends, en we onze oude wereld achter zouden laten als we ons klaar maakten voor een nieuwe reis naar een nieuw land. En als we dit proces van klaarmaken beëindigen, dan moeten we ook aan andere dingen gaan denken. We moeten op alle niveaus klaar zijn. Dus moeten we ook aan onze funderingen werken.

Aandacht voor onze gezondheid en welzijn, naast wat we al eerst nodig hadden was nu een prioriteit. We hadden succesvol de oude wereld op een nieuwe vibratie trede van de ascentie ladder gebracht, wat onze oorspronkelijke bedoeling was, en nu waren we absoluut in staat om even een tijdje voor onszelf te zorgen. Omdat het ascentieproces zo veel lijkt op een menopauze voor zowel mannen als vrouwen van alle leeftijden, was dit geen uitzondering. We waren klaar met het "optillen" van de planeet, en nu was het tijd voor onszelf.

Voor jezelf zorgen dus, en dat gaat van het letten op ons gewicht, tot oefeningen doen, tot verjonging, omdat het ascentie proces (vooral de laatste twee jaar) iemand echt oud kan maken (door alles wat door ons heen transformeert). We worden nu verjongd omdat we opnieuw beginnen, een wedergeboorte in een ander land en in een hele andere werkelijkheid. Op deze manier komt onze energie weer terug, omdat al die spierpijntjes en lichaamspijnen van de laatste tijd die komen door het verdwijnen van onze oude rollen wegtrekken, en we verbinden met de vele nieuwe producten en ondersteuningen die dienen om ons opnieuw te vitaliseren en verjongen.

Bovendien, moeten we de oude wereld achterlaten en wel in zijn geheel, en dit was een lang proces, of dit leek erg lang te duren. Toen we in juni 2009 kwamen, moesten we echt loslaten, loslaten en nog meer loslaten. We zijn toen plotseling wakker geworden en ontdekten dat we geen zin hadden om met dezelfde mensen om te gaan, met dezelfde oude dingen, en op dezelfde oude manier. Onze rollen zijn veranderd. We zijn herboren. Alles is en zal anders zijn nu.

Hoe meer tijd we spenderen in de oude structuren en de oude systemen, rond de oude vibraties en de oude manieren, hoe meer we gek gaan worden, ongelofelijk kwaad gaan worden, en totaal miserabel gaan voelen. Net als een chirurg met een delicate scalpel, moesten we heel precies het oude uit ons leven snijden om weer opnieuw te kunnen beginnen, vers en nieuw. En opnieuw beginnen met geheel niets, is wat er nodig is.

De equinox van 20 maart en de nieuwe maan van de 24e opende een nieuwe deur. Als we vibreren op een manier die niet afgestemd is met de nieuwe werkelijkheid, dan zouden we het zeker weten. Sommige oude vibraties die moesten vertrekken? Niet onszelf en onze behoeften voorop zetten. Niet comfortabel durven vragen om wat we nodig hebben. Onszelf toestaan om gevangen te blijven en gegijzeld te worden door de lagere vibraties die onze energie aftapten. Geloven dat we "aardig" en beleefd moesten zijn naar energieën die dat niet waren. "Toestaan" dat oudere en dichtere energie de vrije hand hadden, daarbij denkend dat we respectvol waren.

Als we niet klaar waren om door deze nieuwe deuren te gaan, dan moesten we nog een andere, korte schoonmaak en loslaten ondergaan. Onrustige onderbuik, spierpijn en lichaamspijn, emotionele pijn, en dat soort manifestaties. En net als altijd, als we doorgaan naar de hogere vibraties, kunnen we helemaal lethargisch worden, slap, slaperig, moe, en kreupel.


Helemaal opnieuw beginnen, en opnieuw beginnen kan eerst leeg voelen. Maar het kan ook glorieus voelen. Het is heel bevrijdend. Hoe meer we gevorderd raken in dit proces, hoe lichter we ons voelen, en dus als we nog met dingen verstrikt geraakt zijn, kunnen we een kort lontje hebben, verward zijn, boos en depressief. En proberen op te boksen tegen lagere vibrerende energie kan iemand helemaal van het pad halen. Maar hoe meer we laten gaan, ons losmaken, alles achter laten, en weigeren om deel te nemen in deze oude energieën, hoe meer we onszelf in het oog van de storm voelen.....ons perfecte centrum....en precies waar we moeten zijn.

In het oog van de storm zijn is net als in een wonderlijke stroom die voor ons creëert een aantrekt precies wat we op een gegeven moment nodig hebben. In deze nieuwe en hogere energieën, kunnen we gewoon stil zijn, onze dagelijkse gang gaan, en het universum brengt alles en iedereen naar onze deur. Een goede vuistregel om in deze energie te volgen is om te letten welke deuren open gaan en welke gesloten zijn. Ik heb ontdekt dat elk obstakel of gesloten deur me gewoon vertelt dat er een ander alternatief is dat veel beter is en ik wordt dan meteen naar die open deur begeleid. Ik hoef niets te doen...de deur arriveert gewoon meteen, en zoniet, dan heb ik geleerd om gewoon te wachten en ondertussen mezelf te vermaken en rustig te blijven.

Op dit moment zijn we in een hele rustige energie. De telefoon blijft stil, de emails zijn zeldzaam, en het geld kan even uitblijven (als je in het nieuwe gearriveerd bent). Maar dit is maar tijdelijk. We hebben grote vorderingen gemaakt met het opzetten van onze nieuwe fundering, en in het loslaten van veel, en in het toestaan dat de energie ons gewoon meeneemt naar waar we moeten zijn. Als we nu proberen om door te drukken (en weet alsjeblieft dat ik alleen maar de energie lees), gaan we tegen de stroom in en misschien creëren we zelfs dingen die weer ont-daan moeten worden en waar we later weer afstand van moeten nemen. Het is nu rustig omdat nog niet iedereen gearriveerd is en omdat we nog niet helemaal met elkaar kunnen verbinden tot iedereen dat kan.

Deze tijd is voor ons vermaak. Deze tijd is om te relaxen. Deze tijd is voor creativiteit en voor doorgaan met het opzetten of in andere woorden, doorgaan met creëren en ontwerpen wat we spoedig in de vorm gaan brengen.

Op deze manier, weten we misschien niet goed waar we heengaan. We voelen dat we klaar zijn, klaar om door te gaan, maar hebben geen idee waarheen! We voelen ons verloren zonder roer, voelen ons niet verbonden met onze nieuwe kust, en vragen ons af waar we nog passen. Dit is gewoon een deel van het proces. Deze nieuwe energie is zo magisch, het is zo licht, zo helder, en zo kostbaar. En verblijven in het oog van de storm, of buiten het oude, is een zekere weg om het te vinden.

Het zijn deze simpele momenten die ons hier kunnen brengen. Afgelopen nacht lag ik in bed met mijn acht jaar oude kleindochter. Het was laat omdat ze vakantie had. We waren allebei aan het lezen. Af en toe stopten we en vroegen elkaar "Op welke bladzijde ben jij?" Kijkend naar haar gezicht zo dicht bij het mijne, haar prachtige en intense donkerbruine ogen, (we hadden generatie na generatie blauwe ogen in onze familie!), en haar chocolade bruine huid, kon ik me voorstellen dat mijn bloed feitelijk door het hare stroomt. 's Ochtends wakker worden met de twee kleintjes die nog maar negen maanden oud zijn, lachend en giechelend, zo stralend lachend als je oogcontact maakt, en de kamer met licht vullen, geeft mij een fijne dag. En als ik weer terug ben in mijn huis in de wildernis van Ramah, als ik buiten zit met mijn laptop, met een klein windje door mijn haar in de warme stralen van de lente, voel ik me helemaal in mijn centrum.

April zal nog meer verbindingen brengen en ons nog meer vooruit bewegen. Dingen zijn zich nu aan het verankeren, al is het ook maar langzaam. De equinox en de nieuwe maan openden meer deuren en brachten ons helemaal uit het oude, en stond meer vrijheid toe in ons leven. Deze gebeurtenissen in maart bezorgden ons meer "ruimte", omdat we weer een stuk verder konden gaan, en meer volledig uit het oude konden gaan, en dus niet meer die oude energieën om ons heen hadden. Hoe meer we ons losmaken van het oude, hoe comfortabeler we zijn, en het universum (of onze ziel) begeleid ons in elke stap van de weg. We hoeven alleen maar de kruimeltjes te volgen, open te staan voor deze nieuwe begeleiding, en uit de weg te gaan, en toe te staan dat onze nieuwe ruimten magisch voor ons arriveren, zonder analyseren, vragen of weerstand. Het is door dit gemak, door deze open deuren, door deze continue boodschappen en verbazende synchroniciteiten dat we onze nieuwe ruimten en onze nieuwe huizen zullen vinden. Het zeggen van een krachtig "Nee" tegen alles wat oud is en zich met ons probeert te verbinden, en een krachtig "Nee" zeggen tegen alle deelname in de oude en oncomfortabele energieën zal altijd als door magie het nieuwe toestaan te arriveren.

In juni zal de verankering compleet zijn. We zullen helemaal gegrond zijn in het nieuwe en klaar voor onze hele nieuwe levens en nieuwe werkelijkheid om hun complete en zekere nieuwe beginnen te starten. Door deze nieuwe "gronding" die we nodig zullen hebben om te belichamen, zijn we ons nog aan het voorbereiden. We zullen niet langer in staat zijn om daar verbonden te zijn. We zullen niet langer hoeven te "vluchten" door meditatie, fantasie of wat dan ook. We moeten nu hier zijn. We houden dezen nieuwe energie vast op deze nieuwe trede van deze ascentieladder en deze energie zal door ons stromen. We zijn zover gevorderd en we hebben het verdiend.

Dus zullen we meer ondersteunen en belichamen. Dus ondanks dat we veel lichter zijn, zullen we ons ook veel zwaarder voelen omdat we veel sterker aan de aarde verbonden zijn. We zullen stand moeten houden, rustig moeten blijven, en gecentreerd moeten blijven. Wij houden nu zoveel licht vast.

Deze verwarring dat we niet weten waar we heen moeten en waar we thuishoren zal weg gaan vallen. We zullen spoedig realiseren dat wij degenen zijn die creëren waar we heengaan. We zijn aangekomen op een nieuwe trede van de ascentie ladder, en we moeten het nu creëren. Het is nu aan ons. Dus op deze manier, zoals ik in het Wings bericht van 15 maart vertelde, zullen we met elkaar gaan verbinden en een netwerk gaan vormen als fundering voor deze nieuwe trede. Als we kijken wat er plaatsvindt op de trede net onder ons (de oude wereld maakt ook een hele transformatie door), zullen we ook onze nieuwe wereld creëren op onze nieuwe trede. Leren hoe we eruit moeten blijven, en hoe we de energieën van de oude wereld moeten navigeren, zal voor de meesten van ons vreemd lijken, maar het is het plan om engelen van de aarde te worden en deze nieuwe manieren van zijn is waar deze website over gaat.

Ja in april zullen we ons zoveel lichter voelen, zullen we zoveel magische gebeurtenissen ervaren, en zullen we inderdaad weten dat we ergens zijn aangekomen waar het helemaal nieuw is en zo helemaal uit de oude wereld en oude werkelijkheid. Eindelijk.

www.emergingearthangels.com
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki