Loading...
nl

Een vage vorm van emotie

sefewet
sefewet mrt 27 '09
Na, die jaren training dat ik heb gedaan. Hebben hun vruchten afgeworpen en ik ken veel en veel meer dan eerst (ik ga natuurlijk nog verder).

Maar de laatste tijd, heb ik een vorm van emotie die dan ineens komt bij mij, of als ik bijv gaat sparren met iemand.
Het is wat ik noem een vage emotie tongue.

Als het komt om het zo maar te noemen, dan krijg ik heel veel energie binnen, eigenlijk zoveel (athans zo voelt het aan).
Maar het is zoveel dat ik ook gelijk telephatie kan doen, telekinese en nog veel meer dingen.
Alleen voor hele korte duur. Nu ik ermee oefen ook gaat het beetje bij beetje langer, maar het maximum ervan krijg ik alleen als ik bijv gaat sparren of serieus vecht.

Is dit nou zo n oerinstinct (heb met nims erover gepraat al een beetje) of misschien een vage emotie?
En als het een emotie is hoe heet deze? (naam heb ik nodig, maakt het oproepen makkelijker).
Delen:
admin
admin mrt 27 '09
Dit lijkt heel sterk op alfa. Ik heb meszelf dit aangeleerd, dat ik, als ik in een zekere rust zit, dat ik dingen kan 'zien', ook in de toekomst enzo.

Pas sinds 2 jaar weet ik dat het identiek is aan Silva Mind Control, ofwel alfatechniek. (zie het boek Alfatechniek van Jose Silva).

Wat je in feite doet, dat is het verlagen van je hersenfrequentie. Overdag is deze 21-30 Hz, in alfa halveer je het ongeveer. Als je nog dieper gaat, dan kom je in een zeer diepe meditatieve staat. Waar je een ander bewustzijn bereikt.
Terug naar alfa. Dat is een situatie dat je voledig helder kunt blijven en toch extra informatie kunt krijgen, cq dingen kunt doen (ook energie zenden).

Komt dit overeen met wat je ervaart?
Beschermengel
Beschermengel mrt 27 '09

Hallo Sefewet! wat leuk je weer terug te zien smile, ik heb niet echt een antwoord op je vraag, maar wat betekent sparren en serieus vechten....
sefewet
sefewet mrt 27 '09
deels, wat ook zo is. (heb het de net weer gedaan, een beetje) Ik kom dichter bij mijn ziel te staan. Ook is dat ook in die alfa vorm?
sefewet
sefewet mrt 27 '09
hai beschermengel,

Sparren is een oefen gevecht tussen bijv vrienden.
Serieus vechten is echt dat je anderen en jezelf moet verdedigen. (ja in Rotterdam moet dat wel anders ben je dood...).
Ik vecht liever niet natuurlijk, tenzij het in een wedstrijdje is tussen vrienden (ik heb ook een toernooi gedaan en gewonnen weer XD).
admin
admin mrt 27 '09
In de alfa voel je idd een zeker inzicht hoe jij los staat van je denken en je emoties. Dat je een bewustzijn bent die de dingen ervaart, maar dat je die ervaring niet bent. dat jij datgene bent wat erachter zit, een onnoembaar stukje. Het is lastig onder woorden te brengen.
sefewet
sefewet mrt 27 '09
Ik denk dat ik het wel begrijpt, bedankt dit scheelt weer heel veel werk.
Ik ga deze style nodig hebben voor in de dicht bijzijnde toekomst. En ik ga dit ook melden aan mijn leraar dan en met hem bespreken, hij had mij al eerder uitgelegd van dat er veel meer emoties zijn dan alleen diegene die ik toen kon.
Dat die je machtiger maken ook in 1 keer, maar wel veel kosten en als ik er goed mee traint dat ik veel beter eruit kan komen, niet alleen qua macht maar ook qua wijsheid en kennis.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '09
Wat zie jij dan in de dichtbijzijnde toekomst?
sefewet
sefewet mrt 27 '09
Zelf praat ik liever niet over... Ik mag het ook niet zeggen, krijg ik ook problemen mee. Het spijt me hiervoor.

Maar er komt veel verandering in de aarde, Als er mensen geroepen worden, daarna komt de beving en daarna komt de fusie met een plaats een belangrijke plek voor elke ziel.
De aarde wordt 1, het wordt weer zoals die origineel hoorde te zijn. (dit is een positief iets, heel positief).
Maar ik weet niet hoe dichtbijzijn die is, ik wat ik gemerkt heb is het wel heel dichtbij.

Ik mag ook voor de rest hier niks over zeggen.
admin
admin mrt 27 '09
Ik herken het. En het is niet van vandaag of gisteren. Al minstens een jaar of 5 is er sprake van een zekere achtergrond-onrust, een beweging die zich steeds meer laat gelden. Een onrust, die sterk op het gevoel werkt. Als het trillen van de grond als er een trein aan komt rijden.
Het is onontkoombaar. Degene die zich goed hebben voorbereid zullen dit doorstaan. Anderen zullen in paniek raken.
De onrust is zelfs gesignaleerd door natuurvolkeren die in afgelegen gebieden leven. Het is dus niet iets typisch uit de (zogenaamde) beschaafde landen.
Meer kan er beter niet over gezegd worden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '09
Mag ik vragen op wat voor manier je er dan problemen mee krijgt?
sefewet
sefewet mrt 27 '09
Daar praat ik liever niet over...
Lena
Lena mrt 27 '09
toch is dat jammer,en niet uit nieuwsgierigheid of hang naar sensatie,maar waarom mensen niet voorbereiden op?
Lena
Lena mrt 27 '09
Origineel bericht van: Hans
Ik herken het. En het is niet van vandaag of gisteren. Al minstens een jaar of 5 is er sprake van een zekere achtergrond-onrust, een beweging die zich steeds meer laat gelden. Een onrust, die sterk op het gevoel werkt. Als het trillen van de grond als er een trein aan komt rijden.
Het is onontkoombaar. Degene die zich goed hebben voorbereid zullen dit doorstaan. Anderen zullen in paniek raken.
De onrust is zelfs gesignaleerd door natuurvolkeren die in afgelegen gebieden leven. Het is dus niet iets typisch uit de (zogenaamde) beschaafde landen.
Meer kan er beter niet over gezegd worden.


alles te weten maakt niet gelukkig,dat weet ik,maar als je die onrust voelt en je kan er niet bij waarom,waarom dan niet verduidelijken wat er aan de hand is. smirk?
admin
admin mrt 27 '09
Ik voel de onrust wel , maar ik ben niet ongerust!

Er komen veranderingen aan die nodig zijn. Net als de geboorte van een kind gata dat gepaard met een zekere pijn. Maar daarna is het toch de blijdschap van het geboren kind.

Zo ook hier: de transformatie komt er nu snel aan. Het zal wat kruim kosten, maar het resultaat zal de moeite waard zijn.
Lena
Lena mrt 27 '09
dank je wel Hans smile
admin
admin mrt 27 '09
Aanvullend:

Het gaat op dit moment niet zozeer om het grote plaatje.

Het gaat nu vooral om de manier hoe je er zelf in staat, in hoeverre je jezelf kent, enzo.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '09
Origineel bericht van: Hans
Ik voel de onrust wel , maar ik ben niet ongerust!

Er komen veranderingen aan die nodig zijn. Net als de geboorte van een kind gata dat gepaard met een zekere pijn. Maar daarna is het toch de blijdschap van het geboren kind.

Zo ook hier: de transformatie komt er nu snel aan. Het zal wat kruim kosten, maar het resultaat zal de moeite waard zijn.

Ben ik dan misschien raar dat ik helemaal niets voel? Geen onrust of een aansellend onheil? Ik voel er echt helemaal niets van en maak me ook geenzins zorgen.

Wat betekend dit?
Lena
Lena mrt 27 '09
Origineel bericht van: sefewet
Zelf praat ik liever niet over... Ik mag het ook niet zeggen, krijg ik ook problemen mee. Het spijt me hiervoor.

Maar er komt veel verandering in de aarde, Als er mensen geroepen worden, daarna komt de beving en daarna komt de fusie met een plaats een belangrijke plek voor elke ziel.
De aarde wordt 1, het wordt weer zoals die origineel hoorde te zijn. (dit is een positief iets, heel positief).
Maar ik weet niet hoe dichtbijzijn die is, ik wat ik gemerkt heb is het wel heel dichtbij.

Ik mag ook voor de rest hier niks over zeggen.


dan blijft deze informatie dus alleen beschikbaar voor gelijkgestemden net als jij? maar dat geeft niet hoor,ingijpen in wat gaat komen zal niet altijd de bedoeling zijn toch?
maar soms verward het me wel,omdat ik dacht dat er ook mensen zouden zijn die wel andere mensen zouden helpen in dit gebeuren.
admin
admin mrt 27 '09
Dat weet ik niet. Ik geef aan wat ik zelf ervaar en kan niet verklaren waarom een ander dit wel/niet voelt.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki