Loading...
nl

Droom over mijn oma

Maryssa
Maryssa mrt 26 '09
Vannacht raar gedroomd over mijn oma. Ze is in 2002 overleden.

Ik droomde dat ze overleden was. Een onbekende vrouw die geschminkt was als living statue (zilveren schmink) droeg mijn oma in een loden kist de trap op naar een wit gebouw; een crematorium.

Mijn eerste gevoel bij deze droom was dat oma nu echt "verder" zou gaan in de sferen. Dit denk ik omdat ze veel bij me is voordat ik in slaap val. Toen ik mijn droom aan mn vriend vertelde zei hij dat een loden kist niet brandt (dat had ik me nog helemaal niet gerealiseerd) en dat het ook een teken kan zijn dat ze er altijd zal zijn.

Ik vond het een bijzondere droom.
Delen:
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Het klinkt ook als een bijzondere droom.

Het zou inderdaad kunnen betekenen dat, hoewel ze overleden is, ze niet echt weg is. Haar lichaam mag dan wel verbrand zijn, maar haar ziel is er nog steeds. smile

Zo, en nu ga ik dromen kweken.
Maryssa
Maryssa mrt 26 '09
Ja dat is wel een fijne gedachte. Slaap lekker en sweet dreams!

smile
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Misschien heeft je oma je deze droom eens gestuurd. Mijn beschermengel heeft me ook eens een droom over hem gestuurd. smile

Dankje
Maryssa
Maryssa mrt 26 '09
Het rare was dat ik toen ik wakker werd een moment dacht dat ze nog leefde. Heel vreemd. Maar dat kan dat ze me een boodschap stuurde in de vorm van die droom. Ik zeg ook altijd als ik aanwezigheid voel dat ze zich of overdag mogen melden en niet 's nachts of dat ze maar in een droom langs moeten komen. Dat laatste heeft ze dan gedaan.

Wat bijzonder om te dromen over je beschermengel! Wat droomde je?
koenewoen
koenewoen mrt 27 '09
Eigenlijk wel mooi hé,

Misschien is je oma je inderdaad komen te zeggen dat ze overgegaan is naar hogere sferen, en dat ze nog eens wou zeggen dat ze er nog voor je is.

Wat zou die geschminkte vrouw dan zijn?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '09
De dood staat meestal voor iets af te sluiten en ik denk dat het een boodschap aan jou is om je oma verder te laten gaan. Houdt je haar nog heel veel in gedachten, zodat ze niet verder kan gaan?
Emuca
Emuca mrt 27 '09
De geschminkte vrouw staat misschien voor het onbekende? Of een deel van jou die je nog niet kent?

Wel, een beschermengel is als een gids; heeft ook op aarde geleefd en kreeg toen de kans om over mensen te gaan waken. Mijn engel probeerde hits te geven over zijn aanwezigheid, en liet me zijn dood zien. Hij is verdronken. Helaas zou ik de volgende dag gaan zwemmen. Dat heb ik toen ook niet gedaan.
Een andere keer droomde ik het weer, en toen ben ik wel gegaan, maar ik zat zo met die droom in mijn hoofd dat het zelf bijna fout ging.
Maryssa
Maryssa mrt 27 '09
Dat zou kunnen Nims. Ik voel haar vaak voordat ik inslaap en ik brand altijd kaarsjes bij haar foto. Ik had laatst wel een gesprek met mijn vriend over de manier waarop ze is overleden en hoe moeilijk ik het nog vind dat het ziekenhuis daarover geen overleg heeft gepleegd met ons als familie. Ik ga haar in gedachten zeggen dat ze verder kan gaan.
Maryssa
Maryssa mrt 27 '09
Die geschminkte vrouw was een heel ander type dan ik ben. Heel lawaaierig en aanwezig. Het zou kunnen jouw verklaring.

Ik kan me helemaal voorstellen dat het doodeng is om na zo'n droom te gaan zwemmen. Waar ik benieuwd naar ben is hoe je weet dat dat je beschermengel is in je droom. Of is het gewoon een weten?
Emuca
Emuca mrt 27 '09
Mijn beschermengel heeft het later verteld. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki