Loading...
nl

De verschijningen van Medjugorje

Beschermengel
Beschermengel mrt 26 '09


Hebben jullie wel eens van haar gehoord? ze lijkt me zeer betrouwbaar over te komen.
Ze praat met Maria die aan haar verschijnt.

http://medjugorje.nl/mir/


Delen:
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
Het zou heel goed kunnen. Ik heb nooit van haar gehoord, maar ik ben en blijf toch een beetje sceptisch wat dit betreft.
Maar ik denk dat je het pas weet als je er bij bent het zou namelijk heel goed kunnen.
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Ik heb ook nog nooit van haar gehoord. En ook het filmpje geeft niet echt veel herkenning. Maar het zou kunnen dat ze maria echt gezien heeft, geen idee.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
Als het niet zo is heb ik wel een advies voor haar, "ga naar een toneelschool" Want dan zou ze namelijk wel goed kunnen acteren.
Daarom geloof ik ook wel dat ze echt is.
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Ja. En het duurt te lang om gespeeld te zijn denk ik. Als ik zou moeten faken dat iemand waar ik voor bid tegen me aan zou praten, zou ik toch op een gegeven moment heel erg hard gaan lachen.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
whahahaha jaaaaa geweldig !!

Ik heb daar ook zo last van. laughIk kan echt niet liegen enzo tongue

Ik moet dan gelijk altijd lachen dus als ik lieg zie je het gelijk wink
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Ja, mijn liegkunsten ben ik ook ergens verloren. tongue
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
weet je, het zit gewoon niet in onze aard winklaten we het daar maar op houden haha...
Beschermengel
Beschermengel mrt 26 '09
Er zijn nog veel meer filmpjes van haar op yutube, en volgens mij is het echt! als je de website aanklikt zie je ook de boodschappen die ze doorkrijgt ..


http://medjugorje.nl/mir/

Boodschap van de Heilige Maagd Maria,
Koningin van de Vrede.


Medjugorje 25 maart 2009.

Lieve kinderen, in deze lentetijd waarin alles uit de winterslaap ontwaakt, maken jullie je zielen met het gebed wakker, opdat ze gereed zijn om het licht van de verrezen Jezus te ontvangen. Moge Hij jullie, lieve kinderen, dichter bij zijn Hart brengen, opdat jullie openstaan voor het eeuwige leven. Ik bid voor jullie en houd bij de Allerhoogste voorspraak voor jullie oprechte bekering. Dank dat jullie mijn oproep aanvaarden.


koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Ik ken deze mevrouw eigenlijk ook niet. Wat raar dat we ze nog niet eerder hebben gehoord en gezien. Blijkbaar ontvangt ze al boodschappen van in het jaar 1981.
volgens mij is ze wel echt. Ze praat wel redelijk lang voor slecht 4 zinnen op papier te kunnen zetten vindt ik.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki