Loading...
nl

Je Hart Haalt het Nieuws Vandaag

Beschermengel
Beschermengel mrt 26 '09



Je Hart Haalt het Nieuws Vandaag

God zei :


Wat houd Ik van jou ! Jij die dit leest, Ik houd van jou. En jij die dit niet leest, Ik houd ook van jou. Jij bent Mijn geliefde. Dat was je altijd al. Jij bent hier en nu Mijn geliefde. En dat zul je voor altijd zijn. Kort samengevat, betekent dat dat je voor eeuwig de Mijne bent, Mijn geliefde van Mij.

En toch voelt dat niet als genoeg voor jou. Al Mijn liefde, en het is niet genoeg ! Dat is het geval of je gelooft Me niet. Waarom zou Ik iets zeggen dat niet vanuit de diepte van Mijn hart kwam ? Ik ben niet op jouw stem uit. Ik ben er op uit dat jij je waarde kent en je waarde voor Mij. Jullie zijn Mijn geluk, geliefden. Ik houd er van om Me met jullie te verbinden. Ik houd er van om van jullie te houden. Ik houd van jullie met alles dat Ik waard ben, en je moet weten dat Ik behoorlijk wat waard ben. Ik ben er niet voor niets, geliefden, en jullie ook niet. Wij zijn hier met een bedoeling, en dat is de uitwisseling van Onze harten. Die van jullie met die van Mij, die van Mij met die van jullie, en heen en weer terug, totdat we niet meer weten wie wie is, en van Wie Wat is.

Ik gaf je Mijn hart lang geleden, en nu vraag Ik naar jouw hart. Geef het over aan Mij. Geef Me je hart. Zeg : " God, hier is mijn hart. U gaf Mij dat van U lang geleden, en nu kom ik bij mijn positieven en geef U dat van mij. Mijn hart is helemaal voor U en voor allen die U me zou vragen mijn hart te geven. Mijn hart is zelfs niet langer van mij, als dat al ooit zo was. Ik geef mijn hart aan U, en ik wordt erdoor verrijkt. Ik leen U niet mijn hart, God, ik geef het U. Dat is mijn dienstbaarheid aan U daar Uw hart altijd dienstbaar is geweest aan mij. "

En dan, geliefden, peinzen jullie. Jullie vragen je iets af. Jullie zeggen uit jezelf : " God, U zegt dat dit een eerlijke ruil is, maar toch kan dat niet zo zijn. Uw hart is groot, en mijn hart is klein. Uw hart is zuiver, en het mijne is vaak somber. Hoe kan dit een eerlijke ruil zijn ? "

Het kan een eerlijke ruil zijn omdat dit is wat Ik wil en dit is waar jij voor bestemd bent, om gewoon je hart aan Mij te geven. Ik zal zorgen dat het veilig is. Ik zal het voeden, en je zult merken dat jouw hart van Mij is, en Mijn hart van jou is, en We zullen Een Groot hart zijn dat klopt voor de wereld en al Mijn kinderen, je boeders daarin.

Wij gaat over jou en Mij, en toch gaat Wij over de hele wereld. Wij gaat over melkwegstelsels en sterren. En Wij gaat over elk individu op Aarde, want elk deelt Ons wederzijdse hart. We kunnen zelfs zeggen dat er Een Hart is in de wereld, en dat is van Mij. Jij hebt gedacht dat jij vrije zeggenschap had over je hart, en toch is het Mijn hart en Mijn Wil. Mijn hart en laat Mijn Wil gedaan worden.

Liefde komt op aan de horizon net zoals de zon opkomt in al zijn pracht. Nu wil het geval dat de zon steeds maar weer opkomt zonder dat jij er naar kijkt, toch komt hij vrolijk op of jij er nu wel of niet naar kijkt. En zo komt liefde op in de wereld, en nu gaat er een enorme groei ontstaan van de altijd aanwezige liefde. Liefde gaat de boel over nemen. Het werd wel tijd dat de groei van liefde in de wereld opgemerkt werd. Het wordt wel tijd dat jij het opmerkt. Het wordt tijd dat de groei van liefde in de wereld de krantekoppen haalt, liefde nu, toen en altijd.

DE ZON KOMT VANDAAG OP, LIEFDE GROEIT EN VULT HET UNIVERSUM. HET NIEUWS VAN VANDAAG IS LIEFDE. HET WEERBERICHT VAN VANDAAG IS STRALENDE LIEFDE. LEES ER ALLES OVER ! JE HART HAALT HET NIEUWS VANDAAG.

Vertaald door: ancoterpstra

Copyright © 1999-Now Heavenletters™
Heavenletters™ --
Mensen helpen dichter bij God en Hun Eigen Hart te komen
Gloria Wendroff, Stichtster
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
Wow Wat een mooi stuk!!

Ik krijg er kippenvel van.
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Mooie tekst Beschermengel!!
Beschermengel
Beschermengel apr 2 '09

Dank je wel.. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki