Loading...
nl

Belangrijke Boodschap van CM (ChristMichael

Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '09


From AbundantHope.net

By Candace
Impending Magnetic Pole Reversal
By Christ Michael, Candace
Mar 21, 2009, 20:55

Dreigende Omkering van Magnetische Polen.

Door Christ Michael en Candace

18 maart, 2009 ongeveer 11 h MST



Candace:



Ik besprak wat ik “hogerop“ zag met iedereen die ik ken en begon iets te willen voor u allen, de noodzaak voelend, maar wilde het niet te vroeg uitbrengen.

De zon scheen bijna te stoppen die ochtend van 18 Maart, en ik vond het eigenaardig.

Dan stopte het.

Ik heb dit bericht sindsdien ingehouden omdat ik meer gegevens wilde verwerven en het niet te vroeg wilde uitbrengen.

Vanavond tikte Christ Michael werkelijk sterk op mijn hoofd en zei dat hij het nu wilde uitgebracht hebben.

Hij was akkoord gegaan met mijn wens om een beetje te wachten.

Ik herschreef mijn volledig deel aangaande en maakte een kleine kaart van eenvoudige data, vanavond, Zaterdag, 21 Maart, 2009.

Er was een coronaal gat verwacht op 20 Maart, en dit was minder belangrijk en vreemd.

Ik verwachtte dat het groter zou zijn, het gedroeg zich niet normaal.

Ik veronderstelde dat het coronaal gat het magnetische veld een beetje zou kunnen stabiliseren, welke één van de redenen is waarom ik een beetje heb willen wachten.

O.K., op naar het stuk.





Christ Michael:



Beste geliefden, Candace zal een grote hoeveelheid invullen voor u aan het eind van dit betreffende de merkbare veranderingen.

De planeet gaat in magnetische poolomkering en wij hebben het besluit genomen om het niet te verhinderen, maar het slechts zullen vertragen.

Candace informeerde mij over de zon die 20 minuten TE LAAT opkwam vandaag, en dat is een grote aanwijzing, geliefden.

Ik volg de timing niet volledig van uw zonsopgang omdat ik geparkeerd ben voorbij de omloopbaan van Saturnus op dit ogenblik.

(Candace: het was waarschijnlijk niet zo veel te laat, de vorige meting was vroeg.

20 minuten verandering van Maandag tot Woensdag is reusachtig.)



Wel, dit is een magnetische poolomkering, geen tik of as verandering.

Dit betekent dat de beweging van de zon (dus de aarde!) zal blijven vertragen, misschien onregelmatig voor een dag, misschien wat sneller, misschien wat trager.

Dit betekent dat de planeet voorbereidingen treft om haar omwenteling te vertragen.

Dan zal ze stoppen voor een tijdspanne, hoogstens een paar uren, en dan zal de zon achteruit beginnen te bewegen om opnieuw onder te gaan in het oosten, of niet opkomt voor sommigen van u.

Dit is de periode van de 3 dagen van duisternis als de planeet geleidelijk aan stopt, omkeert en de omkering aanhoudt tot de zon in het westen opkomt.



Dit is de dag van “het Oordeel” in uw godsdienstige boeken, aangezien velen niet zullen overleven, en de aarde veranderingen toenemen, maar niet tot de graad die zij zouden hebben van een grote as verandering.

Wij zullen de verandering zeer langzaam houden, voor ongeveer een paar weken, zodat de aardeveranderingen zullen vertragen.

Wij wensen geen massief verlies van leven te hebben van kool dioxide in de lucht.



Nu, van zodra dit flagrant duidelijk is voor de aardbewoners, zullen wij het Stasis proces beginnen, dat ongeveer 4 uren zal vergen.

Ik wens dat de aardbewoners die dit zullen overleven en uit Stasis zullen ontwaken, dit zullen zien.

Dit is voor een deel het resultaat van Jupiter, en waarom wij zijn vooruitgang sterk vertraagd hebben gehouden, zodat wij meer controle hebben.

Diegenen van u die denken Jupiter te zien, zien „ het Jupiter SterSchip “ zoals Candace het graag noemt, alsook sterschip Venus,mijn dierbaren, dat minstens voor het laatste jaar periodiek in de hemel heeft gedanst.



Er ontwaken er niet veel van u op de wereld door dit met Venus en andere sterschepen die dansen in de nacht.

Maar zo zij het.

U zult snel ontwaken binnenkort en vele godsdiensten weten wat “poolomkeringen” zijn.

Indien niet door die naam, zullen de “3 dagen van duisternis” aandacht krijgen, wanneer de zon achteruit begint te bewegen.



Anders veranderen de plannen niet.

Er zal geen algemene evacuatie zijn, aangezien de meeste mensen hoe dan ook niet zouden inschepen, en ook omdat wij in Stasis zullen gaan en zullen doorgaan zoals verwacht.

Nochtans, hebben wij dit voordien niet gezegd, dit ging hoe dan ook gebeuren tijdens Stasis, en de mensen zouden opstaan met een westelijke zonsopgang.



Wij hebben voorgesteld dat er significante aardeveranderingen zou zijn tijdens Stasis, en dit is één methode om dat te verwezenlijken.

Wij hebben alles gedaan wat wij konden in termen van het wekken van slapende mensen, en het is niet succesvol geweest.

Ja, sommigen, maar niet genoeg.

Zo, staan wij de Moeder haar vrijheid toe op dit ogenblik.

De verontreiniging is reusachtig, het duister heeft al het grootste deel van de Nieuwe Wereld Orde geïnstalleerd, uitgezonderd Rusland en China, en er zijn vreselijke dingen die uw richting uit komen.

Aangezien genoeg aardbewoners om interventie hebben gevraagd, zelfs al weten zij niet om wat zij vragen, is waarom wij met dit andere plan van de laatste jaren van verslag zijn gegaan.



De lengte van Stasis is niet bepaald, omdat het gebaseerd is op observatie, tijd, en het herstellen van zaken, noodzakelijke aardeveranderingen en dergelijke.

Twee jaar is slechts een eenvoudige raming.

Wij zullen het grootste deel van leven op de planeet in Stasis brengen, tot de aardebewegingen gestabiliseerd zijn en de lucht genoeg gezuiverd is van kooldioxide om het dierlijke leven te wekken.

De planten zullen profiteren van de hogere niveaus van kooldioxide en dit is nuttig in feite nodig.

Sommige levensvormen zullen geëvacueerd worden tijdens de eerste delen, en iedereen die met ascensie doorgaat zal worden geëvacueerd nadat Stasis begonnen is, naar veilige gebieden ALS het te erg is.

De opbouw van kooldioxide en andere chemische producten beïnvloeden geen lichamen in Stasis.

Vandaar dat er een meer algemene Stasis gepland is maar niet vrijgegeven was.



Nu stel ik voor om te zorgen voor wat batterijen, aangezien de elektriciteit kan onderbroken worden of sporadisch kan zijn.

Wij zullen ervoor zorgen dat allen op de wereld zich bewust zijn van dit alvorens Stasis begint.

Sommigen van u slapen op dit ogenblik, en kunnen een opkomende zon zien of niet wanneer zij ontwaken, maar ze zal niet er niet lang zijn.



Nu, de planeet kan zich wat langer herstellen, maar waarschijnlijk niet.

Heb verlichting als u het nodig hebt, en dekens voor de koude, afhankelijk van uw klimaat.

Het zal voor sommigen een lange nacht zijn.

Alstublieft, zodra u opmerkt dat de zon stopt, contacteer uw omgeving en laat hen weten om niet bang te zijn.

Wij zullen geen toegang hebben tot TV en veel van uw duisteren proberen nu te vluchten, zij weten het.

Ik zal hier stoppen en Candace haar observaties laten melden zodat wij dit kunnen uitbrengen.

Ik zal veel van u ontmoeten tijdens de Stasis periode en heb geen angst over deze weinige resterende uren, maar help anderen er door tot Stasis begint.

Opnieuw, wacht tot het bewijsmateriaal reusachtig is, alvorens hen te contacteren.



Namaste, Christ Michael/Aton



(Candace volgt na vertaling)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 24 '09
Ik moet eerlijk zeggen dat dit bericht erg ongeloofwaardig op mij overkomt. Wat jullie?
Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '09


Ik had het al eens eerder gelezen over de zonsverduistering ..dat had een engels autistie's meisje voorspelt dat de aarde van pool veranderd...ik heb dit ongeveer 10 jaar geleden gelezen in een boek, en precies wat zij verteld vondt ik nu hier op deze pagina..ik zal strakjes kijken in welk boek het was.
Emuca
Emuca mrt 24 '09
Ik he dat over poolomkeringen ook wel eens gelezen.. Maar mijn het water in de gootsteen draait nog precies op dezelfde manier weg, dus is er denk ik niets veranderd.
admin
admin mrt 24 '09
Het eerste deel niet. Het is al een aantal jaren zo dat de magnetische polen van de aarde sterk in beweging zijn. De magnetische Noordpool ligt in Canada en die verplaatst zich nogal snel, met tientallen km per jaar. En ook de veldsterkte fluctueert meet dan anders.

De zon vertoont een activiteit met een cyclus van 11 jaar. Op de maxima zijn er veel zonnevlekken en uitbastingen, de zgn X-flares. We zijn net een minimum door, maar tot verrassing van iederen duurt het minimum veel langer dan anders. Waar blijven de zonnevlekken? Men vreest dat binnenkort extra sterke uitbarstingen en X-flares volgen. Die zijn zo krachtig dat ze het magnetisch veld van de aarde net dat zetje kunnen geven waardoor de magneetpolen omkeren.
Het effect ervan is voor de elektronica merkbaar. GPS systemen zullen uitvallen, dat is zeer waarschijnlijk. Het is zelfs de vraag of er nog uberhaupt elektriciteit zal zijn.

Waar ik aan twijfel in het verhaal is de verandering van het roteren van de aarde. Een kleine verandering kan ik me nog voorstellen, dus dat de dag iets korter of langer gaat duren. Maar een omkering van rotatie is wel een erg grote stap.

Time will tell....
admin
admin mrt 24 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik he dat over poolomkeringen ook wel eens gelezen.. Maar mijn het water in de gootsteen draait nog precies op dezelfde manier weg, dus is er denk ik niets veranderd.


De draaiing van het water in de gootsteen is geen effect van de rotatie van de aarde. Dit zgn Coriolis effect is zeer beperkt en werkt alleen bij hele grote badkuipen van duizenden km groot. Het is een wijdverbreid fabeltje dat je het kunt zien in een wastafeltje. No offence, Emmy, niet persoonlijk. wink
Emuca
Emuca mrt 24 '09
Ik denk niet dat dat goed voor de mens zal zijn, als de hele rotatie in een keer plaats zal vinden. Als ik in mijn geheugen graaf, herinner ik me dat ik ooit had gehoord dat, door eerdere rotaties, allemaal dingen gebeurde die niet zo goed zijn voor de mens. Een ijstijd e.d.
Emuca
Emuca mrt 24 '09
Toch draait de boel op de zuiderlijke wereldhelft de andere kant op.. Dus vandaar mijn opmerking.
Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '09
Toen had ik ook al zoiets van dit moet iedereen weten! (maar had geen pc) en nu kom ik het weer tegen, een gewaarschuwd mens telt voor twee smile


Dit is niet bedoeld om bang te maken, een waarschuwing dat als het donker word ..niet bang zijn.

Ik heb nog niet gekeken in welk boek het stond..ga zometeen kijken smile
admin
admin mrt 24 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Toch draait de boel op de zuiderlijke wereldhelft de andere kant op.. Dus vandaar mijn opmerking.


Ja, dat klopt als het gaat om de beweging rond depressies en hoge druk gebieden. En die zijn zo groot en langdurig dat de aardrotatie daar invloed kan hebben. Grote systemen die dagenlang in beweging zijn.

Maar een wastafeltje wat in enkele seconden leegloopt beweegt volgens de vorm van de bak. Zowel op het noordelijk als zuidelijk halfrond.
Emuca
Emuca mrt 24 '09
Ah, ik snap. smileDankje voor de uitleg.

Maar.. bedoelen ze nou echt donker donker? Dat het opeens lijkt alsof het nacht is?
Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '09
Ik heb een stukje uit het boek van ...Aardsengel Michael spreekt, op vleugelen van Licht en daar gaat het er ook over..van Ronna Herman Channeling

Zonder in te gaan op de ingewikkelde technische details van deze komende gebeurtenis vertellen wij u dat u naar een nieuwe ruimte/tijdcontinuüm gaat. Het Omniversum is gebouwd uit electriciteit, pulserende electromagnetische energie; u bestaat ook uit electromagnetische krachtvelden.
Het naderen van deze cosmische energie-wolk is geleidelijke gegaan en zal ook doorgaan, zodat er tijd is om de overgang plaatst te laten vinden.
Dat wil niet zeggen dat er geen radicale veranderingen en meer vulkaanuitbarstingen zullen voorkomen wanneer de hele mensheid en de Aarde zich aanpassen aan de nieuwe frequenties en een nieuwe werkelijkheid.
Als deze in elkaar grijpende ruimte/tijd - situatie is voltooid, zal uw aarde van een derde/vierde-dimensionaal frequentie overgaan naar een vijfde-dimensionale frequentie.
Hebben wij u niet gezegd dat u naar de vijfde dimensie ging? Is dit zo'n verrassing?
En waaar is uw angst dus op gebaseerd, op het onbekende? Een paar dagen in het donker verblijven, als dat goed voor u zou zijn? Er is nog een scenario voorspeld, weet u? Als de aarde als eerste de Fotongordel binnengaat zal het lijken of de hemel in brand staat. Het zal echter koud licht zijn, zonder hitte. De andere verklaring stelt: Als de zon het eerst binnengaat, zal het onmiddelijk ongeveer 110 uur lang donker zijn, en er zal paniek en chaos onstaan.

Wees niet bang geliefden voor de toekomst, u gaat naar de eeuw van Licht, een gouden tijd van glorieuze bewustwording.



Het andere boek heb ik nog niet gevonden...ben op zoek smile
admin
admin mrt 24 '09
Het begrip duisternis moet, denk ik, meer figuurlijk worden gezien: Enkele dagen zonder media, TV, Internet, radio, telefoon, elektriciteit, etc.
Enkele dagen in onzekerheid over het lot van anderen.
Aangewezen zijn op jezelf en je naasten. Kan voor sommige mensen erg zwaar zijn (kijk maar naar de toeloop op meubelboulevards op tweede Paasdag).
Velen zullen dat ervaren als donker.....


Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '09

Ik hoop het blush
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 24 '09
110 uur zonder Merudi? Dat kan toch niet zomaar tongue
Lena
Lena mrt 24 '09
vulkaanuitbarsting op alaska?
Lena
Lena mrt 24 '09
toch maar een houtkachel aanschaffen?
nog meer tips?
admin
admin mrt 24 '09
Ja:
Alert zijn en je niet gek laten maken.
Lena
Lena mrt 24 '09
angst is een slechte raadgever smile
Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '09

Het was niet mijn bedoeling om angst te zaaien frown...alleen een waarschuwing. En de ogen te openen, want stel dat het wel gebeurt...en ik wist het ...en ik zou er niets over verteld hebben. Dan zou ik me schuldig voelen.
Vandaar ik het toch hebt geplaats.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki