Loading...
nl

Hallo. wie wil mijn foto lezen

Nelufera
Nelufera mrt 22 '09
Hallo,
Dit is de foto, ik ben degende die rechts op de foto staat.
Alvast bedankt!
http://rozsab.hyves.nl/fotos/301877817/0/aorX/
Delen:
Maryssa
Maryssa mrt 23 '09
Hallo Nelufera,

Heb je een foto waar je alleen op staat?
purple
purple mrt 26 '09
hallo,
beste,
als persoon bezit je ambities en hebje practische plannen op dit mooment, er komen positieve veranderingen volgend op wat is geweest er heeft zich een houdingsverandering bij jou voorgedaan.
een nieuwe romance of vebintenis wordt er aangegaan.bslissingen wmoeten worden genomen, enkele dilemas doen zich voor deze moet u zelf oplossen vrienden kennisen kunnen u niet helpen.vooerzichtigheid is geboden,iritties gaan zich voordoen, neem niet te snel anderen in vertrouwen wat betreft nieuwe ideeen. vr gr silediza
purple
purple mrt 26 '09
sorry, met die ideeen bedoel ik het, delen met anderen daarvan.
Nelufera
Nelufera apr 5 '09
Sorry, het heeft even geduurd! Ik had geen foto van mezelf.
Hier is er dan een:

Groetjes
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
Ik voel een vrij open vrouw, die het een en ander al heeft meegemaakt. Ik voel drukkend gevoel op mijn borst, kan zijn dat je nog onverwerkt verdriet hebt.
zing je graag? ik hoor steeds een liedje ik kan het niet goed plaatsen.
Je kan heel koppig zijn en heel meelevend.

Je bent voor de rest heel sterk, paranormaal gevoelig kan ik je wel noemen.

Ik hoor wel of het klopt
Maryssa
Maryssa apr 5 '09
Hallo Nelufera,

Ik zal eens kijken wat ik uit je foto kan halen:

* Het eerste wat ik te voelen krijg is een enorme (innerlijke) kracht. Er zit heel veel power in je blik, je hebt veel energie.

* Intuïtief onderlegd. Je voelt veel aan.

* Je bent een dame die zegt waar het op staat. Je hebt ook een natuurlijk overwicht. Leidinggeven zou je goed kunnen.

* Harmonie is belangrijk voor je maar je slikt niet alles om de lieve vrede te bewaren. De keren dat je ruzie hebt ben je behoorlijk expressief. Volgens mij kunnen mensen dan echt van je schrikken.

* Er verzorgd uitzien is belangrijk voor je en je bent best een tikje ijdel. Een mooi kleurgevoel zie ik ook bij je. Je weet qua kleding maar ook in je huis heel goed wat mooi staat bij elkaar en wat niet. Draag je graag kaki (beige) kleurige kleding dat krijg ik ineens te zien. Als je het nog niet draagt is roze ook een kleur die je bij je past.

* Je hebt een bijzondere belevingswereld. Gevoelsdiepte zou ik het ook kunnen noemen. Je kunt echt genoeg hebben aan je eigen gedachten. Betekent niet dat je niet geniet van mensen om je heen want ik krijg je ook uitbundig lachend te zien mt een goed glas wijn in een vriendengroep. Mensen zijn graag in je buurt door je warme en bijzondere persoonlijkheid.

* Reizen komt ook in me op ik zie je met een reistas. Het midden Oosten trekt je volgens mij maar op de 1 of andere manier zie ik ook Griekenland.

* Ik krijg de blaas door heb je geregeld last van blaasontstekingen of in het verleden daar last van gehad?

* Ook een soort druk op mn borst krijg ik te voelen. Stop je weleens met ademhalen als je ingespannen bezig bent? Je zit vlgens mij vrij hoog met je ademhaling probeer wat meer vanuit je buik te ademen.

Dat was wat ik voor je kon lezen. Ik hoop dat het een beetje klopt. Zeg het gerust als je iets niet kunt plaatsen.

Fijne dag vandaag!
Nelufera
Nelufera apr 5 '09
Hallo Purple,
Dank je wel voor je snelle reactie!
Die houdings verandering daar ben ik het zeker mee eens, sinds ik Reiki 1 en 2 heb ben ik erg veranderd. Die `nieuwe` romance is eigenlijk een `oude`haha een nieuwe start van mij man en mij.

Hallo Natalie,
Ook jij bedankt voor je reactie!
Een vrij open vrouw dat vind ik moeilijk om daar iets op te zeggen ik denk zelf eerder dat ik toch wat gesloten ben, zal niet gauw iets zeggen hoewel dat toch wel veranderd is en ik dit nu eerder doe dan enige jaren geleden.
Het drukkend gevoel op de borst dat klopt dat heb ik sinds een paar weken en ben onder dokters behandeling, dacht eerst dat het de hoge bloedruk was maar die in nu onder controle maar de druk is er nog.Zou niet zo een twee drie weten of er nog onverwerkt verdriet zit, heb wel genoeg mee gemaakt maar onverwerkt daar moet ik eens over denken.
Het paranormaal gevoelig dat vind ik wel interesant kan je daar wat meer over zeggen? Ben ik wel nieuwsgierig naar!

Hoi Maryssa,
Fijn je snelle reactie als je zo`n foto plaatst ben je ook erg nieuwsgierig naar antwoorden!!
Op welk gebied zie je die energie? Ben steeds erg moe dus dat wil ik wel eens weten.
Sins ik mijn Reiki heb ben ik inderdaad veel gevoeliger overal voor, voel snel aan hoe mensen zich voelen en de sfeer die ergens hangt.Moet er alleen voor waken dat ik die niet zo gauw overneem. Als iemand thuis slechte zin heeft dan ben ik daar toch gevoeliger voor helemaal omdat ik zo zelf niet ben.
Dan kom ik inderdaad op die harmonie dat is voor mij heel belangrijk en mijn dochter moest lachen toen ze las van die ruzie. Je krijgt met mij echt niet gauw ruzie dan moet er hèèl wat gebeuren maar als ik dan uitbarst haha
Het is inderdaad belangrijk voor me om er verzorgd uit te zien en zal dat ook elke dag zijn, hoezo ijdel haha
Reizen ja dat is een grote wens, we zijn al meerdere jaren niet geweest en laatst heeft iemand me foto`s van Griekenland laten zien en die vond ik prachtig! Ook gaat mijn oudste zoon er dit jaar naar toe, grappig.
Mijn blaas daar heb ik bij mijn weten nooit last van, dus dat kan ik niet plaatsen.
Die druk dat is ook waar maar hoop dat dat gauw over is, ik ga eens aan de gang met Reiki als het werkelijk zo zou zijn dat het onverwerkt verdriet is.
Nou dit was een heel verhaal!
Bedankt voor jullie reactie en als er nog meer zijn die mijn foto willen lezen heel graag!
Groetjes Nelufera
Maryssa
Maryssa apr 5 '09
Hallo Nelufera,

Ik zat toevallig met mn ontbijtbordje rond te neuzen hier toen ik je foto zag en dacht laat ik hem gelijk eens lezen!

Fijn dat het op de blaas klachten na aardig klopt.

Die energie zie ik echt in jou. Mensen om je heen trekken er dus aardig wat van weg maar je bezit van nature wel veel energie. Probeer eens wat oefeningen om je af te sluiten. Daar is op internet wel wat over te vinden maar ook hier op Merudi kun je lezen over de piramide van licht. Jezelf opladen d.m.v Reiki kun je ook doen maar werk eerst aan jezelf goed afsluiten zodat jouw energie ook bij jou blijft.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki