Hallo Purple,
Dank je wel voor je snelle reactie!
Die houdings verandering daar ben ik het zeker mee eens, sinds ik Reiki 1 en 2 heb ben ik erg veranderd. Die `nieuwe` romance is eigenlijk een `oude`haha een nieuwe start van mij man en mij.
Hallo Natalie,
Ook jij bedankt voor je reactie!
Een vrij open vrouw dat vind ik moeilijk om daar iets op te zeggen ik denk zelf eerder dat ik toch wat gesloten ben, zal niet gauw iets zeggen hoewel dat toch wel veranderd is en ik dit nu eerder doe dan enige jaren geleden.
Het drukkend gevoel op de borst dat klopt dat heb ik sinds een paar weken en ben onder dokters behandeling, dacht eerst dat het de hoge bloedruk was maar die in nu onder controle maar de druk is er nog.Zou niet zo een twee drie weten of er nog onverwerkt verdriet zit, heb wel genoeg mee gemaakt maar onverwerkt daar moet ik eens over denken.
Het paranormaal gevoelig dat vind ik wel interesant kan je daar wat meer over zeggen? Ben ik wel nieuwsgierig naar!
Hoi Maryssa,
Fijn je snelle reactie als je zo`n foto plaatst ben je ook erg nieuwsgierig naar antwoorden!!
Op welk gebied zie je die energie? Ben steeds erg moe dus dat wil ik wel eens weten.
Sins ik mijn Reiki heb ben ik inderdaad veel gevoeliger overal voor, voel snel aan hoe mensen zich voelen en de sfeer die ergens hangt.Moet er alleen voor waken dat ik die niet zo gauw overneem. Als iemand thuis slechte zin heeft dan ben ik daar toch gevoeliger voor helemaal omdat ik zo zelf niet ben.
Dan kom ik inderdaad op die harmonie dat is voor mij heel belangrijk en mijn dochter moest lachen toen ze las van die ruzie. Je krijgt met mij echt niet gauw ruzie dan moet er hèèl wat gebeuren maar als ik dan uitbarst haha
Het is inderdaad belangrijk voor me om er verzorgd uit te zien en zal dat ook elke dag zijn, hoezo ijdel haha
Reizen ja dat is een grote wens, we zijn al meerdere jaren niet geweest en laatst heeft iemand me foto`s van Griekenland laten zien en die vond ik prachtig! Ook gaat mijn oudste zoon er dit jaar naar toe, grappig.
Mijn blaas daar heb ik bij mijn weten nooit last van, dus dat kan ik niet plaatsen.
Die druk dat is ook waar maar hoop dat dat gauw over is, ik ga eens aan de gang met Reiki als het werkelijk zo zou zijn dat het onverwerkt verdriet is.
Nou dit was een heel verhaal!
Bedankt voor jullie reactie en als er nog meer zijn die mijn foto willen lezen heel graag!
Groetjes Nelufera