Julien,
Naar aanleiding van je foto: Heb ook een poging gedaan.
Hey bedankt! Ik zal hier verder reageren wat er wel en niet klopt.
Je kijkt met open blik de wereld in. Vriendelijk persoon, dat is je eerste indruk, openstaand voor anderen.
Klopt.
Daarnaast heb je een eigenwijze kant, sterk, vastberaden, vasthoudend aan je eigen mening. Niet direct onwrikbaar, maar je bent vrijheidslievend, dat betekent dat je je niet snel laat beïnvloeden.
Als iemand mij met de juiste argumenten kan overtuigen, geef ik mijn ongelijk zeker toe. Maar dat ik eigenwijs ben klopt zeker.
Tikkeltje eigenwijs. Je houdt van het contact met vrienden, af en toe drink je daar wel eens biertje bij. Soms het middelpunt, maar ook een stille kracht.
Ja maar wel op zijn tijd. Zo af en toe goed stappen is leuk, maar een avondje thuis en niets doen vind ik ook heerlijk.
De mensen om je heen waarderen je hierom.
Een oud mens in een jong lichaam. Heb het idee dat er iets in je verleden is gebeurd, alsof het aan je vreet, niet meer intens, maar het heeft iets in je wezen verandert.
Ik heb geen idee wat dit zou moeten zijn. Op dit moment vreet er niets aan me, en is er ook nergens oud zeer te bekennen
.
Misschien is het uit eigen actie, waar je niet tevreden mee bent, dat dit ooit is gebeurd.
Nee geen idee. Als ik mijn leven over zou mogen doen, zou ik alles weer precies zoals ik het heb gedaan, doen. Heb echt nergens spijt van.
Je houdt van aandacht van vrouwen, het streelt je, en daarentegen ben je heel innemend.
Houden van is een groot woord, maar ik vind het wel leuk om aandacht van vrouwen te krijgen die ik zelf ook leuk vind. Ze moeten wel iets hebben wil ik het leuk vinden. Van die no-brainers, heb ik echt niets mee.
Je kunt heel erg lief zijn en er komen ware, mooie woorden uit je mond. Maar het moet voor jou echt voelen, en en echt zijn, vanuit je hart.
Sommige woorden zeg ik wel maar meen ik niet. Hoort een beetje bij mijn rol hier op aarde.
Heel solistisch ben je, sterk gericht op je eigen, innerlijke wereld.
Volgens mij richt ik me juist naar buiten toe. Ik geloof niet in een innerlijke wereld die alleen van mezelf is. Of begrijp ik nu niet wat je bedoeld?
Je "onderhoudt" datgene en draagt uit wat in je zit. Je vindt het echt zonde om datgene te verspillen waar de "wereld" om je heen iets aan kan hebben om haar te verlichten en makkelijker te maken.
Ik hou zeker van efficiëntie en ben van nature lui
.
Men kan zich aan je energie optrekken, maar daar heb je geen last van. Je voelt het wel, zij onbewust, maar omdat je die levensenergie en kracht in je hebt, is het natuurlijk dat je dit inziet en van je af kan laten glijden. Ik bedoel, dit is echt van boven gegeven. Jij zet een deurtje open omdat dit vanuit de wil uit je diepste wezen komt, en boven zetten ze de sluis open waarvan jij kan tappen.
Klopt helemaal! Ik gebruik deze gave ook om energie door te geven aan anderen. Erg handig en ook al veel mee bereikt.
Twijfel je eraan of je een relatie zal krijgen? Niet omdat het aan jou zal liggen als persoon, of aan de andere persoon, maar gewoon omdat jij je zinnen op een ander soort leven hebt gezet .. dat past tijdelijk .. maar daarna gaat de vrijheid weer kriebelen.
Uhm nee helemaal niet. Ik ben alweer bijna 13 jaar samen met mijn vriendin en was absoluut niet van plan om haar om te ruilen
. Ik heb mijn zinnen ook niet gezet op een ander leven, omdat mijn leven precies goed is zoals het nu is.
Heb je een beetje druk vanuit de onderkant van je adamsappel?
Nee daar voel ik niets. Ben wel zo af en toe goed verkouden en heb last gehad van astma, maar wonderbaarlijk heb ik dit jaar geen hooikoorts gehad. Terwijl ik anders altijd ieder jaar, aardig er last van heb.
Enthousiasme, geweldig ! Een eik. Als je kijkt, "staat" hij er ook .. klaarstaan voor de ander wanneer nodig.
Ik probeer er inderdaad altijd te zijn op de momenten dat het moet.
Muziek minder, maar films waarschijnlijk ..
Muziek houdt ik erg van en kan niet zonder. Ik heb echt altijd muziek op. Nu ook
. Films vind ik leuk om te kijken en kan er ook echt van ontspannen. Meestal kijk ik voordat ik ga slapen nog wel een serie of een filmpje.
elektronica, doe je daar iets mee, of heb je er iets mee.
Niet in het bijzonder. Ik ben niet van de snufjes of de electrotechniek. Ik ben wel van de computers, maar dat komt ook omdat ik in de IT zit en dat het mijn werk is. Ik ben software architect en ontwerp applicaties.
Ja dat merk ik wel. Leuk om te zien hoe mensen op je reageren.
Hey bedankt voor je lezing. Heel goed gedaan en zaten veel goede dingen in!