Loading...
nl

Nims Nieuwe manier van foto's uploaden. Wie wil?

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 21 '09
Met de nieuwe versie van de software kun je nu meteen ook bestanden (en dus ook foto's) uploaden via bestandsbeheer onder plaatsingsopties. Hiermee hoef je dus niet meer persee het fotoalbum te gebruiken. Ik probeer het eerst even zelf uit, maar uiteraard mag mijn foto ook gelezen worden.
Delen:
Prada
Prada mrt 26 '09
Hey Nims,

Heeft niemand jou foto gelezen..
Omdat ik al een hele tijd hier niet meer ben gweest wil ik jou ook graag eens lezen laughBen benieuwd wat je ervan vind en of het klopt..

(moet wel eerlijk zeggen dat ik dit nu moeilijker vind dan bij iemand die ik helemaal niet ken, omdat ik beetje weet hoe je bent ben ik bang dat ik daardoor word beinvloed ofzo..) Dus weer een extra oefening voor mij ;-)

Komtie:

Je bent een spontaan/positief iemand, ziet overal het goede van in en wil overal het beste uit halen - ook van mensen. Het eventuele slechte/negatieve zie je/wil je liever niet zien. En kunt dan wel eens teleurgesteld raken als dat er wel is. Niet zo zeer in jezelf, maar meer teleurgesteld over die persoon. Je zou het liefst zien dat iedereen positief is, maar helaas is dat niet zo frown

Toch heb ik het gevoel dat ergens diep van binnen je ook iets niet positiefs hebt, wat je ver weg hebt gestopt en waar je liever niet aan wilt denken. Wat dit precies is weet ik niet, maar ik moet denken aan iets wat je hebt meegemaakt waar je niet trots op bent en je liever niet in jezelf ziet.

Je houdt van mensen om je heen, zolang het maar niet te druk en te onrustig word. En het liefst houdt je dan serieuze gesprekken je houdt er niet echt van om over koetjes en kalfjes te praten het moet er echt toe doen bij jou.

Soms heb je het gevoel dat je ergens helemaal alleen voor staat (mss is dat soms ook zo) maar jij weet je er altijd wel doorheen te slaan en wordt daar sterker van en leert daardoor jezelf ook steeds beter kennen. Als jij een doel voor ogen hebt, ga je er ook helemaal voor, maakt niet uit wat andere ervan zeggen jij volgt je eigen gevoel!

Veel meer krijg ik er niet uit.. Ben echt benieuwd wat je ervan vind winkik hoor het wel!

xx
Maryssa
Maryssa mrt 26 '09
Quote:
Prada: (moet wel eerlijk zeggen dat ik dit nu moeilijker vind dan bij iemand die ik helemaal niet ken, omdat ik beetje weet hoe je bent ben ik bang dat ik daardoor word beinvloed ofzo..)

Hey Prada dat is precies de reden waarom ik het fotolezen van Nims niet aandurfde. Ik vind het knap dat jij het wel hebt gedaan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '09
Origineel bericht van: Prada

(moet wel eerlijk zeggen dat ik dit nu moeilijker vind dan bij iemand die ik helemaal niet ken, omdat ik beetje weet hoe je bent ben ik bang dat ik daardoor word beinvloed ofzo..) Dus weer een extra oefening voor mij ;-)

Ja dat gevoel ken ik. Ik lees ook meestal geen bekenden omdat je dan toch wat meer bevooroordeeld bent. Toch super bedankt dat je mij gelezen hebt en leuk dat je weer wat tijd gevonden hebt voor een lezing smile.

Je bent een spontaan/positief iemand, ziet overal het goede van in en wil overal het beste uit halen - ook van mensen.

Klopt helemaal. Ik probeer zeker altijd mensen te stimuleren om meer uit zichzelf te halen dan dat ze zelf voor mogelijk zouden houden.

Het eventuele slechte/negatieve zie je/wil je liever niet zien. En kunt dan wel eens teleurgesteld raken als dat er wel is. Niet zo zeer in jezelf, maar meer teleurgesteld over die persoon.

Voor mij is het anders. Doordat ik mensen eigenlijk feilloos kan inschatten ben ik nog nooit teleurgesteld in wat ik in mensen zie. Ik zie juist heel scherp de negatieve kanten en houdt hier ook goed rekening mee.

Tot nu toe (en misschien heb ik gewoon erg veel geluk) ben ik nog nooit teleurgesteld in iemand. Wel gaan de dingen soms minder snel als dat ik zou willen, maar dan help ik gewoon een klein beetje wink.

Je zou het liefst zien dat iedereen positief is, maar helaas is dat niet zo frown

Ja dat zou wel mooi zijn. Dat zou ik zeker graag willen zien, maar wie niet wink. Ik weet inderdaad heel goed dat het niet zo is.

Toch heb ik het gevoel dat ergens diep van binnen je ook iets niet positiefs hebt, wat je ver weg hebt gestopt en waar je liever niet aan wilt denken.

Ja dat klopt zeker. Ik weet dat ik mensen soms bewust moet kwetsen of pijn moet doen om zo dingen te forceren. Soms ben ik bot, emotieloos en hard. Ik zelf heb er geen last van omdat ik weet waarom ik het doe, maar voor een aantal mensen die door mij geconfronteerd worden, denken ze zeker niet positief op mij.

Wat dit precies is weet ik niet, maar ik moet denken aan iets wat je hebt meegemaakt waar je niet trots op bent en je liever niet in jezelf ziet.

Het komt niet door iets wat ik heb meegemaakt voor zover ik weet. Ik ben wie ik ben, en ja ik ben niet altijd trots op wat ik moet doen.

Je houdt van mensen om je heen, zolang het maar niet te druk en te onrustig word.

Eigenlijk maakt me dat niet zoveel uit. Ik kan heel goed tegen menigten en ik geniet ook echt op house-party's van de mensen massa's smile. Met 25.000 mensen op een festival, geweldig laugh.

En het liefst houdt je dan serieuze gesprekken je houdt er niet echt van om over koetjes en kalfjes te praten het moet er echt toe doen bij jou.

Dat klopt inderdaad helemaal. Ik ben liever serieus dan een onzin gesprek. Hoewel ik soms ook wel erg flauw kan zijn en doen, en helemaal nergens over lullen smile. Maar je hebt gelijk, mijn voorkeur gaat echt uit naar serieuze zaken.

Soms heb je het gevoel dat je ergens helemaal alleen voor staat (mss is dat soms ook zo) maar jij weet je er altijd wel doorheen te slaan en wordt daar sterker van en leert daardoor jezelf ook steeds beter kennen.

Ja dat klopt helemaal. Zeker met mijn missie om de nieuwe wereld werkelijkheid te laten worden, heb ik af en toe wel eens het gevoel, er alleen voor te staan. Gelukkig wordt ik steeds weer bevestigd dat er vele mensen met mij hetzelfde doel voor ogen hebben. En jullie op Merudi horen hier zeker bij!

Als jij een doel voor ogen hebt, ga je er ook helemaal voor, maakt niet uit wat andere ervan zeggen jij volgt je eigen gevoel!

Ja klopt helemaal.

Veel meer krijg ik er niet uit.. Ben echt benieuwd wat je ervan vind winkik hoor het wel!

xx

Nou ik vind dat je het heel goed gedaan hebt hoor! Mijn reactie zegt wel genoeg denk ik. Bedankt voor je lezing en ga zo door wink!
Prada
Prada mrt 27 '09
Hey Nims

Bedankt voor je snelle reactie!
Ben blij dat er toch wel wat van klopt ;-) is toch moeilijk zoals ik al zei als je de andere persoon al beetje kent, maar heb gewoon getypt wat ik doorkreeg/dacht..

xx
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '09
Ja is niet makkelijk, maar je hebt de uitdaging doorstaan wink. Nou vinden mensen het vaak ook wel lastig om mij te lezen, dus wat dat betreft heb je het gewoon goed gedaan! laugh.
admin
admin mei 16 '09
Julien,

Naar aanleiding van je foto: Heb ook een poging gedaan.

Je kijkt met open blik de wereld in. Vriendelijk persoon, dat is je eerste indruk, openstaand voor anderen. Daarnaast heb je een eigenwijze kant, sterk, vastberaden, vasthoudend aan je eigen mening. Niet direct onwrikbaar, maar je bent vrijheidslievend, dat betekent dat je je niet snel laat beïnvloeden. Tikkeltje eigenwijs. Je houdt van het contact met vrienden, af en toe drink je daar wel eens biertje bij. Soms het middelpunt, maar ook een stille kracht. De mensen om je heen waarderen je hierom. Een oud mens in een jong lichaam. Heb het idee dat er iets in je verleden is gebeurd, alsof het aan je vreet, niet meer intens, maar het heeft iets in je wezen verandert. Misschien is het uit eigen actie, waar je niet tevreden mee bent, dat dit ooit is gebeurd. Je houdt van aandacht van vrouwen, het streelt je, en daarentegen ben je heel innemend. Je kunt heel erg lief zijn en er komen ware, mooie woorden uit je mond. Maar het moet voor jou echt voelen, en en echt zijn, vanuit je hart. Heel solistisch ben je, sterk gericht op je eigen, innerlijke wereld. Je "onderhoudt" datgene en draagt uit wat in je zit. Je vindt het echt zonde om datgene te verspillen waar de "wereld" om je heen iets aan kan hebben om haar te verlichten en makkelijker te maken. Men kan zich aan je energie optrekken, maar daar heb je geen last van. Je voelt het wel, zij onbewust, maar omdat je die levensenergie en kracht in je hebt, is het natuurlijk dat je dit inziet en van je af kan laten glijden. Ik bedoel, dit is echt van boven gegeven. Jij zet een deurtje open omdat dit vanuit de wil uit je diepste wezen komt, en boven zetten ze de sluis open waarvan jij kan tappen. Twijfel je eraan of je een relatie zal krijgen? Niet omdat het aan jou zal liggen als persoon, of aan de andere persoon, maar gewoon omdat jij je zinnen op een ander soort leven hebt gezet .. dat past tijdelijk .. maar daarna gaat de vrijheid weer kriebelen. Heb je een beetje druk vanuit de onderkant van je adamsappel? Enthousiasme, geweldig ! Een eik. Als je kijkt, "staat" hij er ook .. klaarstaan voor de ander wanneer nodig. Muziek minder, maar films waarschijnlijk .. elektronica, doe je daar iets mee, of heb je er iets mee. Trekt mensen aan.

Groetjes,
Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '09
Origineel bericht van: Bart
Julien,

Naar aanleiding van je foto: Heb ook een poging gedaan.

Hey bedankt! Ik zal hier verder reageren wat er wel en niet klopt.

Je kijkt met open blik de wereld in. Vriendelijk persoon, dat is je eerste indruk, openstaand voor anderen.

Klopt.

Daarnaast heb je een eigenwijze kant, sterk, vastberaden, vasthoudend aan je eigen mening. Niet direct onwrikbaar, maar je bent vrijheidslievend, dat betekent dat je je niet snel laat beïnvloeden.

Als iemand mij met de juiste argumenten kan overtuigen, geef ik mijn ongelijk zeker toe. Maar dat ik eigenwijs ben klopt zeker.

Tikkeltje eigenwijs. Je houdt van het contact met vrienden, af en toe drink je daar wel eens biertje bij. Soms het middelpunt, maar ook een stille kracht.

Ja maar wel op zijn tijd. Zo af en toe goed stappen is leuk, maar een avondje thuis en niets doen vind ik ook heerlijk.

De mensen om je heen waarderen je hierom.
Een oud mens in een jong lichaam. Heb het idee dat er iets in je verleden is gebeurd, alsof het aan je vreet, niet meer intens, maar het heeft iets in je wezen verandert.

Ik heb geen idee wat dit zou moeten zijn. Op dit moment vreet er niets aan me, en is er ook nergens oud zeer te bekennen smile.

Misschien is het uit eigen actie, waar je niet tevreden mee bent, dat dit ooit is gebeurd.

Nee geen idee. Als ik mijn leven over zou mogen doen, zou ik alles weer precies zoals ik het heb gedaan, doen. Heb echt nergens spijt van.

Je houdt van aandacht van vrouwen, het streelt je, en daarentegen ben je heel innemend.

Houden van is een groot woord, maar ik vind het wel leuk om aandacht van vrouwen te krijgen die ik zelf ook leuk vind. Ze moeten wel iets hebben wil ik het leuk vinden. Van die no-brainers, heb ik echt niets mee.

Je kunt heel erg lief zijn en er komen ware, mooie woorden uit je mond. Maar het moet voor jou echt voelen, en en echt zijn, vanuit je hart.

Sommige woorden zeg ik wel maar meen ik niet. Hoort een beetje bij mijn rol hier op aarde.

Heel solistisch ben je, sterk gericht op je eigen, innerlijke wereld.

Volgens mij richt ik me juist naar buiten toe. Ik geloof niet in een innerlijke wereld die alleen van mezelf is. Of begrijp ik nu niet wat je bedoeld?

Je "onderhoudt" datgene en draagt uit wat in je zit. Je vindt het echt zonde om datgene te verspillen waar de "wereld" om je heen iets aan kan hebben om haar te verlichten en makkelijker te maken.

Ik hou zeker van efficiëntie en ben van nature lui smile.

Men kan zich aan je energie optrekken, maar daar heb je geen last van. Je voelt het wel, zij onbewust, maar omdat je die levensenergie en kracht in je hebt, is het natuurlijk dat je dit inziet en van je af kan laten glijden. Ik bedoel, dit is echt van boven gegeven. Jij zet een deurtje open omdat dit vanuit de wil uit je diepste wezen komt, en boven zetten ze de sluis open waarvan jij kan tappen.

Klopt helemaal! Ik gebruik deze gave ook om energie door te geven aan anderen. Erg handig en ook al veel mee bereikt.

Twijfel je eraan of je een relatie zal krijgen? Niet omdat het aan jou zal liggen als persoon, of aan de andere persoon, maar gewoon omdat jij je zinnen op een ander soort leven hebt gezet .. dat past tijdelijk .. maar daarna gaat de vrijheid weer kriebelen.

Uhm nee helemaal niet. Ik ben alweer bijna 13 jaar samen met mijn vriendin en was absoluut niet van plan om haar om te ruilen laugh. Ik heb mijn zinnen ook niet gezet op een ander leven, omdat mijn leven precies goed is zoals het nu is.

Heb je een beetje druk vanuit de onderkant van je adamsappel?

Nee daar voel ik niets. Ben wel zo af en toe goed verkouden en heb last gehad van astma, maar wonderbaarlijk heb ik dit jaar geen hooikoorts gehad. Terwijl ik anders altijd ieder jaar, aardig er last van heb.

Enthousiasme, geweldig ! Een eik. Als je kijkt, "staat" hij er ook .. klaarstaan voor de ander wanneer nodig.

Ik probeer er inderdaad altijd te zijn op de momenten dat het moet.

Muziek minder, maar films waarschijnlijk ..

Muziek houdt ik erg van en kan niet zonder. Ik heb echt altijd muziek op. Nu ook smile. Films vind ik leuk om te kijken en kan er ook echt van ontspannen. Meestal kijk ik voordat ik ga slapen nog wel een serie of een filmpje.

elektronica, doe je daar iets mee, of heb je er iets mee.

Niet in het bijzonder. Ik ben niet van de snufjes of de electrotechniek. Ik ben wel van de computers, maar dat komt ook omdat ik in de IT zit en dat het mijn werk is. Ik ben software architect en ontwerp applicaties.
Trekt mensen aan.

Ja dat merk ik wel. Leuk om te zien hoe mensen op je reageren.

Groetjes,
Bart

Hey bedankt voor je lezing. Heel goed gedaan en zaten veel goede dingen in!
admin
admin mei 17 '09

Heel solistisch ben je, sterk gericht op je eigen, innerlijke wereld.
Volgens mij richt ik me juist naar buiten toe. Ik geloof niet in een innerlijke wereld die alleen van mezelf is. Of begrijp ik nu niet wat je bedoeld?

Ik bedoelde ermee: de innerlijke wereld is je baken voor de ideeën waar mee je naar buiten treedt.

Graag gedaan en bedankt voor je uitleg smile
Heidelroos
Heidelroos mei 17 '09
Heeeeeeeeeeee, NiMS ben jij dit?

Op de foto zie je er minder 'groot' uit dan je woorden vaak tonen.. Gewoon lekker als mensje... als je IN jouw oogjes kijkt..

Groetjes Heidy

JulienMoorrees
Jazeker dat ben ik smile. En ik ben ook een gewoon (b)engelmensje hoor wink. En groot ben ik zeker niet.
admin
admin mei 17 '09
Geen hoofdletter B? laugh
gast
gast mei 17 '09
Beetje oude foto. Heb je geen recentere?
JulienMoorrees
Hij is van 21 maart smiledus helemaal niet zo onrecent.
Maar goed, hierbij een hele recente:
admin
admin mei 17 '09
Ik durf, bij jou wel wink

Als eerste het bord *in control*, je wil dat wel uitdragen maar volgens mij ben je dat nog niet helemaal.

Je straalt een blijheid uit die me benauwd, alsof je iets achter een masker verbergt, blij gezicht maar je ogen stralen iets verdrietigs uit.

Je houd je krampachtig vast aan bepaalde denkbeelden en bent bang wat het met je doet als blijkt dat jouw ideeen misschien toch niet helemaal kloppen. Laat los joh, alsof niemand zich ooit heeft vergist. Sta jezelf toe om op je b..gezicht te gaan.

Heb jij nog een moeder in leven? Volgens mij mis je haar heel erg.

Als je er iets mee kan, mooi, zoniet gooi het dan lekker gauw naast je neer.

Gaaf shirt trouwens laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '09
Origineel bericht van: Karin
Ik durf, bij jou wel wink

Als eerste het bord *in control*, je wil dat wel uitdragen maar volgens mij ben je dat nog niet helemaal.

Haha, dat "bord" is een ouderwetse LP die ik heb gewonnen op Inqontrol. Dat is een houseparty van een paar weken geleden in de RAI in amsterdam. Daar heb ik ook dat gave inqontrol shirt gewonnen smile.

En uitdragen dat ik in control ben? Ik ben van mening dat ik redelijk in control ben, maar heb ook geen moeite om het over te laten aan mensen die het beter kunnen.

Je straalt een blijheid uit die me benauwd, alsof je iets achter een masker verbergt, blij gezicht maar je ogen stralen iets verdrietigs uit.

Hm ik ben benieuwd wat dat is. Zeker op die foto was ik super blij en heb echt een top dag/avond en nacht gehad. Ik ben ook niet verdrietig en heb ook geen verdriet.

Je houd je krampachtig vast aan bepaalde denkbeelden en bent bang wat het met je doet als blijkt dat jouw ideeen misschien toch niet helemaal kloppen.

Krampachtig vasthouden snap ik dat je dat zegt, maar ik ben totaal niet bang dat ze niet zouden kloppen, want ik ben er echt met 100% vertrouwen van overtuigd dat ze kloppen.

Daarvoor wordt het gewoon aan teveel kanten bevestigd.

En ik heb geen enkele angst wink.

Laat los joh, alsof niemand zich ooit heeft vergist. Sta jezelf toe om op je b..gezicht te gaan.

Oh daar heb ik ook geen enkele moeite mee. In het dagelijks leven ga ik regelmatig onderuit en kan daar ook gewoon heerlijk van genieten. Ik weet heel goed waarin ik me vergis, en waarin niet smile.

Heb jij nog een moeder in leven? Volgens mij mis je haar heel erg.

Uhm nee ik mis haar totaal niet en zie haar ook regelmatig. Ze leeft ook nog gewoon en heb een heel goed contact met haar.

Als je er iets mee kan, mooi, zoniet gooi het dan lekker gauw naast je neer.

Bedankt voor je lezing en ik hoop dat mijn antwoorden je niet tegenhouden om het ook nog meer te proberen!

Gaaf shirt trouwens laugh

Dank je smilevind hem zelf ook erg leuk. Een echt "inqontrol"-shirt wink.
admin
admin mei 18 '09
Zie je wel, ik kan er niks van LOL
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '09
Dat geeft toch niets smilejij hebt hele andere goede kwaliteiten!
admin
admin mei 19 '09
Ja, ik kan heeel netjes opvouwen.. laugh
Heidelroos
Heidelroos mei 19 '09
De goede dingen bevestig je..
De minder goede dingen ontken je smile

Dat viel effetjes op in het lezen van je reacties op de lezingen.. laugh
Toch geen narcistische persoonlijkheid hé.. wink

Anders ga ik je verkopen voor een euro op marktplaats..
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420