Loading...
nl

De Onzekerheid, De Duisternis en Ontwaken om 3 uur

Lena
Lena mrt 18 '09
Karen Bishop, 15 maart 2009

Welkom!
Enkele dagen geleden ging ik naar buiten voor een wandeling. Nadat ik voor een paar minuten de grindweg voor mijn huis afliep, staarde ik naar een kleine groep herten. Wat een prachtig zicht dit was. Terwijl we daar gedurende enkele minuten in een lange blik vergrendeld stonden, merkte ik dat het er in plaats van de vijf ik geteld had, eigenlijk tien waren. Uiteindelijk gingen ze o zo langzaam weg en wandelde ik verder.

Toen ik op de terugweg mijn huis naderde, waren ze er weer, aangezien ze hun reis voortgezet hadden, mijn land doorkruisten en langs een ander stuk van de grindweg belandden waarop ik liep. Deze keer waren het elf, maar terwijl we weer naar elkaar stonden te kijken, kwam er weer een ander hert tevoorschijn, wat een totaal van twaalf gaf.

We hadden nogmaals een prachtige ontmoeting en interactie, en gingen weer verder op onze eigen reis.

Het kwam bij me op dat, toen ik deze mooie zachte energie van de herten even ontmoette, zelfs twee keer op een dag, zij een prachtige boodschap hadden.

In het begin verschenen ze met vijf ... de energie van verandering. Toen kwamen er tien ... de energie van nieuw begin met de nul die een extra energie van speciale innerlijke gaven is. Vorderend tot elf, werd een nieuwe poort geopend, met het dubbele nummer één dat diende als pijler van nieuw beginnende energie voor een prachtig ingangspunt. En dan uiteindelijk, kwamen ze met twaalf ... de uiteindelijke energie van een hogere manier van zijn .. van een nieuwe dimensie ... van voltooiing en perfectie.

En dit gebeurt nu voor velen van ons.

Eerst ervoeren we grote verandering en veel nieuwe dingen. De energieën moedigden ons aan om veel achter te laten en een heel nieuwe grondslag voor onszelf op te zetten. Nieuw en anders was het thema. Verandering in voorbereiding op een nieuw begin. Naast dit gingen we via een poort naar een nieuwe en andere oever. En nu, afhankelijk van waar je je op je thuisreis bevindt, kan er een vreemde en verontrustende kalmte zijn, een leegte of stilstand, een ruimte zonder beweging, je afvragend waar je nu bent.

Zoals altijd, wachten we op het perfecte moment ... we wachten op genoeg zielen om naar hun eigen plek op deze reis te komen ... hun eigen plaats in het nieuwe met hun eigen nieuwe fundering die nu wordt gelegd. Dus op deze manier, nadat we de voortschreden naar een bepaald punt, kunnen we het gevoel hebben dat er niet veel gebeurt, aangezien we aan de kritieke massa moeten voldoen voor de volgende grote golf voorwaarts en de grote ervaring van nieuwe en spannende avonturen kan arriveren.

Ja, we leggen nu een zeer belangrijke nieuwe fundering. We moeten allen klaar zijn. Van nieuwe websites tot nieuwe auto's, tot nieuwe kleren, een betere gezondheid of misschien nieuwe woningen en nieuwe vrienden, zijn we bezig met de voorbereiding voor iets heel groots ... voor de nieuwe dimensie van voltooiing en perfectie.

Er wordt nu van ons allen gevraagd om te wachten, omdat alles nog niet helemaal daar is waar het moet zijn voor we verdergaan. Alle stukken zijn nog niet samen gevallen als geheel. Het is nog geen tijd. Vlak na de equinox op 20 maart zal er een kleine verschuiving zijn, samen met de nieuwe maan op de 26ste, en ons nieuw begin zal zich vervolgens meer beginnen te openen.

Wakker worden om 3 uur 's morgens
Een deel van deze voorbereiding houdt in dat we elke morgen rond 3 uur wakker worden, niet in staat om terug te gaan slapen. De laatste keer dat ik dit zag gebeuren was heel lange tijd geleden, toen we ons aan de hogere vibraties aanpasten en zeer snel evolueerden in de beginstadia van onze spirituele evolutie, of ascensie proces.

Er stroomt heel wat energie door ons heen terwijl we ons voorbereiden. Onze zielen willen beginnen met hun nieuwe rol, maar het is nog geen tijd. We aarden in de nieuwe energieën, hier in onze nieuwe ruimtes en dus moeten we zeker hier zijn en niet in een andere werkelijkheid van de droomtijd. We hebben een pauze nodig van weg zijn, aangezien er zoveel gebeurt op alle niveaus ... moeten we hier zijn.

Als je iemand bent die buitengewoon gevoelig is, kun je het moeilijk vinden om buiten in de wereld te zijn, of zelfs interacties te hebben met alles wat er zich “daarbuiten” voordoet. Veel van de oude wereld kan ronduit afschuwelijk aanvoelen, omdat het zich momenteel in zo'n grote overgang bevindt dat de instabiliteit ons uit balans en buiten koers kan gooien. Gevoelige mensen kunnen deze gevoelens van instabiliteit en onzekerheid van anderen o zo makkelijk oppikken, maar weet ook dat de energieën van de val zelf ook altijd aanwezig kunnen zijn.

De energie van onzekerheid, omdat alle stukjes nog niet zijn samen gevallen voor een grote stuwkracht voorwaarts, kan op alle niveaus worden gevoeld. Op ons zielniveau weten we altijd wat er gebeurt. Dus dienen onze zielen om ons op alle manieren te beschermen door ons heel duidelijk te maken wat er zich op hogere niveaus afspeelt. De onzekerheid kan zich manifesteren als angst en onbehagen, als een rusteloos gevoel van onveiligheid en kwetsbaarheid, maar het is enkel onze ziel die ons vertelt om nog wat langer te wachten voor we vooruitschieten.

Het kan dan moeilijk zijn om enige vorm van besluit te nemen omdat er nu zoveel onvoorspelbaarheid aanwezig is, alsmede dat deze energieën nu onzeker, verwarrend, aan niets gehecht en zich gewoon daarbuiten bevinden zonder schijnbare richting. Dit is gewoon een onderdeel van het proces van het verschuiven naar een andere werkelijkheid. Wij richten het op (en velen zijn nu klaar met de oprichting) en zijn nog niet tot de fase gekomen waar we ons eindelijk aan de nieuwe wal hechten. Voeg hierbij de leegte of de overgebleven ruimte van het vertrek van zoveel met lichtgevulde wezens, en het kan lijken alsof er veel duisternis is binnengekomen die deze vrijgekomen plek heeft opgevuld. Wanneer we ons in een kwetsbare positie bevinden kan het lijken alsof de duisternis veel meer grip heeft, maar dit zal spoedig voorbijgaan.

Een andere nieuwe uitdaging is het feit dat degenen van ons die vertrokken (het waren er veel), niet langer worden "toegestaan" om te helpen, te integreren, samen te werken of te redden wat er nu achterblijft. Niets om zich aan vast te klampen in het oude en aan onze oude manier van zijn. Zo gewend om de lager vibrerende energie omhoog te brengen, zo gewend om op elk gegeven moment met openheid samen te werken, worden we nu door onze zielen en ons zielsgroep-besluit als de scheppers van deze prachtige verschuiving, gevraagd om weg te blijven, om achteruit te krabbelen en te wachten op degenen die bereid zijn om naar ons toe te komen voor wijsheid en begeleiding. Het is beslist een vreemde tijd.

Overal waar we ons wenden, kunnen we zien dat de duisternis en de afschuwelijke omstandigheden nog steeds aanwezig zijn omdat deze verschuiving lang en diep is, maar onze ziel weet dat dit gewoon deel uitmaakt van het proces en alles is, zoals altijd, in goddelijke en perfecte orde. We bevinden ons gewoon in een leegte tussenin en dit is tijdelijk.

Onze Huidige Staat
Het oprichten van het nieuwe voor onszelf duurt een tijdje, omdat het van vitaal belang is dat onze nieuwe funderingen juist daar zijn waar ze nodig zijn. Daarnaast bevinden we ons elk in nieuwe en verschillende stadia ... enkelen hebben voorsprong op anderen en sommige bereiden zich nog voor.

Verblijven in het oog van de storm is nu ook van groot belang. Zomaar een teen uitsteken naar de wervelende energieën van het oude kan dienen om ons een ernstige klap te geven. In veel opzichten moeten we teruggaan naar het oude om onze winkeletalages of delen van onze nieuwe funderingen op te zetten. Dit kunnen uitdagende interacties zijn, maar ze kunnen ook goddelijk zijn. We kunnen vragen dat de perfecte persoon en omstandigheden zich ons aanbieden. We kunnen weigeren om deel te nemen of samen te werken met alles wat minder is. In deze huidige tijden wordt gewoon stil blijven, terwijl we wachten op wat we nodig hebben om op wonderbaarlijke wijze te arriveren de norm, wanneer we deze nieuwe en bijzondere manier van de hogere rijken beginnen te verwezenlijken.

Onze eigen persoonlijke heiligdommen creëren en er blijven is een groot comfort en kan ons onmiddellijk in de prachtige ruimte van vrede, liefde, rust, vreugde en grote overvloedige wonderen plaatsen. Dit is het verschil tussen de nieuwe en hogere rijken waarin we zijn gearriveerd en de oude wereld die nu zeer snel valt. En de kloof is nu zeker heel groot.

Dit zijn tijden om te vragen en zeker te zijn over wat we willen. Dit zijn tijden om niets minder te verwachten dan de perfectie waarin we nu zijn aangekomen. Dit zijn tijden om alles wat lager vibreert te negeren, te weigeren aan deel te nemen en de deur te sluiten. Wij zijn hier de scheppers van onze nieuwe werkelijkheid. Het is aan ons om te beslissen hoe het er uiteindelijk zal uitzien. Waakzaamheid is belangrijk wanneer we niets minder dan wat we zo lang voor oog hadden aanvaarden.

Wij beslissen wie hier met ons zal verblijven. We krijgen alleen toegang tot wie en wat we kiezen. We creëren eender wat we verkiezen in deze nieuwe en hoger vibrerende ruimtes.

Ik ben bezig met de aanschaf van een nieuw stuk grond hier in de bergen van West-Centraal New Mexico, op slechts enkele ogenblikken in de buurt van mijn oude stuk land dat ik nu ga verkopen. Toen ik deze nieuwe plaats vandaag bezocht, werd wat er nu plaatsvindt heel duidelijk. Een oud wezen kwam op een bepaald punt van de dag aan mijn zijde en schreef me voor me dat dit nieuwe land van mij een portaal voor de sterrenwezens moet zijn, omdat ze een ingangsplek wilden. Hij zei dat ze op mij rekenden om dit voor ze te voorzien. Ik had reeds eerder contact gehad met dit wezen, want hij was de oorspronkelijke verantwoordelijke van de eerste golf van ouden die op deze Aarde arriveerden… inderdaad een ouderling.

Ik zei onmiddellijk dat hij moest vertrekken en nooit meer terugkeren.

Ik ben van plan om een zeer bijzondere ruimte op mijn nieuw land te creëren, het zal groeien en zich o zo langzaam openen voor elk levend wezen dat daar "moet" zijn. Het zal op elke manier perfect zijn. Het is aan mij en aan een ieder van ons wat we verkiezen te creëren in onze nieuwe Hemel op Aarde.

Gedurende deze tijden van massale overgang en de enorme energieën van de val, kunnen we eigenlijk overal verkiezen te wonen, als we in staat zijn om innerlijk en in onze directe omgeving een persoonlijk heiligdom te creëren. Deze nieuwe Hemel op Aarde zal met kleine energiegebieden beginnen. Zeer klein en hoog vibrerend ... in de loop van tijd zullen deze nieuwe gebieden die we creëren samenkomen, de handen ineen slaan en een prachtig netwerk van hoger vibrerende energie en werkelijkheid creëren.

Het is nu aan ons. We gaan het niet daarboven of daarbuiten of daar of daar krijgen. We moeten het echt in onszelf creëren. We zijn afgestudeerd en houden nu voldoende licht in ons vast om te behouden wat vroeger van de buitenkant namen. En samenkomen op een trage en gestadige manier zal uiteindelijk het web creëren dat nodig is om onze nieuwe werkelijkheid in de hogere rijken samen te houden.

Het oude uitschakelen en zoveel mogelijk negeren, er niet aan deelnemen en weten dat het nu echt OK is om anderen te negeren, zal onze reis veel gemakkelijker maken. De nieuwe manier van navigeren en overleven in het nieuwe (en het oude) zal in veel meer detail in het nieuwe mini-e-book behandeld worden waar ik aan bezig ben en dat ik jullie in de nabije toekomst op deze website aanbiedt. Deze manieren zijn anders dan we ooit hebben gekend.

De oude wereld kan nu misschien lelijk lijken, omdat het zo hoort. Wij behoren hier niet meer. We behoren nu in deze heel nieuwe ruimte die we werkelijk stuk voor stuk speciaal creëren. We werden in het verleden zo dikwijls neergetrapt, omdat dit heel gewoon deel uitmaakt van het proces. Het is ons ego dat eruit geklopt wordt ... in elkaar geslagen, gebeukt en geklopt tot we bereid zijn het los te laten... loslaten en zich overgeven aan onze ziel en het licht dat zich nu waarlijk in ons bevindt. Al het andere wordt weggespoeld omdat het niet langer nodig is. Dit is maakt deel uit van het proces en dit zal altijd zo zijn. Het is de eenvoud die overblijft ... de ware en authentieke delen van onszelf die zullen overblijven om ons te begeleiden en te creëren, en deze Aarde en al haar inwoners lief te hebben.

Wanneer we binnen onszelf hoger beginnen te vibreren, bereiken we een punt waar het niet langer comfortabel voelt om alleen te zijn. In de beginstadia van ascensie moesten we ons gemakkelijk voelen om alleen te zijn, aangezien dit een onderdeel van het proces was om onze angst om alleen te zijn, los te laten. Nu we met de energie van het geheel vibreren, kunnen we soms een duidelijk en pijnlijk verlangen hebben om met anderen samen te zijn. Dit is zoals het hoort te zijn, want we zijn nu geëvolueerd tot de staat van eenheid die in de hogere rijken aanwezig is.

Dit is de reden waarom we binnenkort gaan samenkomen. We moesten eerst opnieuw beginnen. We moesten een zeer schone en heldere lei en palet creëren en ervaren voor we er iets op konden zetten. Alles in goddelijke en perfecte orde. Spoedig daarna zullen we beginnen de handen vast te houden met anderen die zoals wij vibreren, die goddelijk bestemd zijn om in onze ruimtes te zijn. Terwijl dit proces zich verder ontvouwt en we doorgaan met het creëren van onze nieuwe funderingen en paletten, kunnen we weten wat er zich op de nabije horizon bevindt.

Als we onze gedachten positief kunnen houden, als we dankbaar zijn voor zoveel dingen, kunnen we ook weten dat dit kan helpen om ons daar te houden waar we moeten zijn. (Een korte notitie hier: Als je enige paniek of angst ervaart, zijn calcium en de Omega's 3, 6 en 9 een geweldige oplossing. Zoals altijd is het best je huisarts te raadplegen. In het oog van de storm verblijven zal eveneens heel natuurlijk een heel rustige toestand creëren.)

Hoewel de dingen nu zeker verwarrend kunnen lijken, maken ze eigenlijk gewoon deel uit van het grote plan dat zich ontvouwt zoals het hoort. We zullen allemaal OK zijn, want wij zijn de scheppers van dit plan en het was de bedoeling dat we in alle opzichten intact en veilig blijven. Ben je klaar om te zien wat het einde van maart zal brengen? En bent je klaar om volledig te worden geïntegreerd, geaard en compleet voor je nieuwe begin in juni? Ik ben het zeker! Wat een reis deze laatste stadia zijn geweest!

Met veel liefde en dankbaarheid ... tot de volgende keer,

Karen


- Vertaling: Ulla Mertens - http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/indexned.htm

www.whatsuponplanetearth.com
Delen:
Lena
Lena mrt 19 '09
. Ben je klaar om te zien wat het einde van maart zal brengen? En bent je klaar om volledig te worden geïntegreerd, geaard en compleet voor je nieuwe begin in juni? Ik ben het zeker!


Wakker worden om 3 uur 's morgens
Een deel van deze voorbereiding houdt in dat we elke morgen rond 3 uur wakker worden, niet in staat om terug te gaan slapen. De laatste keer dat ik dit zag gebeuren was heel lange tijd geleden, toen we ons aan de hogere vibraties aanpasten en zeer snel evolueerden in de beginstadia van onze spirituele evolutie, of ascensie proces.


wat vinden jullie eigenlijk van dit soort berichten?
heb er even 2 dingen als vb uitgelicht
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 19 '09
Ik slaap iedere nacht heerlijk om 3:00, en heb nergens last van.
Emuca
Emuca mrt 19 '09
Ik ook. En als ik een keer wakker wordt, is het meestal rond een uur of 4. tongue
Lena
Lena mrt 19 '09
maar wat vinden jullie van deze berichten?
Emuca
Emuca mrt 19 '09
Naast lang? Ehm tja... We zullen zien hea? Ik vind het een beetje een tekst waar ik mijn aandacht niet aan vast kan houden. Zoals ze zelf als schrijft: alles lijkt een beetje verwarrend.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 19 '09
Sommige berichten zijn zeer goed en treffend, maar vaak vind ik het een beetje gezwets in de ruimte (pardon my english wink).
Emuca
Emuca mrt 19 '09
Ja, dat heb ik ook wel.

Ik had bij wat delen een beetje een blabla gevoel. smile
admin
admin mrt 19 '09
Ik kan er wel veel uithalen. En voor mij is het geen gezwets. smile

Dat wakker liggen heb ik een hele tijd gehad.
Nu is dat juist weer minder of eerlijk gezegd, niet meer. Maar ik herken het wel.

Ook de veranderingen die ik als onrust ervaar, als een soort achtergrondruis wordt in dit soort verhalen goed belicht cq toegelicht. Ik kan er wel wat mee.

Mijn enige bezwaar is de lengte in vergelijking tot inhoud. Het mag iets compacter gezegd worden. wink
Emuca
Emuca mrt 19 '09
Ja, en dat vind ik dus wat storend. Er staan inhoudloze zinnen bij, die daardoor de essentie van het verhaal minder sterk maken.

Over dat wakker liggen, ik word wel vaak wakker, maar ik slaap soms snel weer, soms lig ik een uur wakker.
admin
admin mrt 19 '09
Juist die vage zinnen ontkrachten het verhaal.
Ik lees liever 10 zinnen die echt inhoud hebben, to the point zijn en 'waar' zijn.
Ik begrijp dat deze tekst vertaald is.
Lena
Lena mrt 19 '09
ja daar kan ik me wel in vinden hans
het is te langdradig en ik denk dat er altijd wel iets van in te lezen valt wat op jou van toepassing kan zijn smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki