Loading...
nl

Goede en kwade machten

Emuca
Emuca mrt 17 '09
Soulmate, mag ik je vragen of je toevallig iets weet over machten?
Delen:
Soulmate
Soulmate mrt 17 '09
welke machten?
Emuca
Emuca mrt 17 '09
Wel... Je hebt naast bijv. beschermengelen en aardsengelen ook machten, naar het schijnt. Weet je daar soms iets vanaf?
Soulmate
Soulmate mrt 17 '09
Zover ik weet het je de goede en de kwade macht. Hier zijn verschillende gradaties in. De kwade macht wordt beheerst door de duivel en aanverwanten en de goede beheerst door de Lichtwezens. God beheerst beiden daar ze staan voor dualiteit. Althans hij heeft ze beiden geschapen om contrast te geven. Dat betekent ook dat dit een eigen leven is gaan leiden. De lichtwezens bestaan uit hogere en lagere lichtwezens, engelen en lichtgidsen. Het geheel moet je bekijken als de dualiteit: het goede en het kwade. En zo is er wel een heel boek over te schrijven. Als je een specifieke vraag betreffende dit heb, laat het me maar weten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 17 '09
Maar goed en kwaad bestaan helemaal niet, dus hoe zit dat? Ze zijn allebei enorm relatief.
Emuca
Emuca mrt 18 '09
Ik denk dat er altijd wel een goed en kwaad zal zijn, maar ze zijn beide een deel van het geheel. Zo zal vrijwel iedereen wel een korreltje 'slecht' in zich hebben. Ik denk dat, ook in andere dimensies, er wel een soort van... ehm.. Het is nog vroeg.. ehm.. een soort van vorm of omschrijving is van hen die kwaadaardig zijn. Als dat er namelijk niet zou zijn, zouden er toch ook geen nare emoties en dingen gebeuren?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki