Loading...
nl

Foto denzil, nieuw

Richie Richard
Richie Richard mrt 17 '09
Ik wil een nieuwe poging doen, met wat nieuwere foto's

http://kh-dreams.net/fotos/foto2.jpg

Zet gewoon alles maar neer
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
Ik doe een poging ik weet niet of het goed is
maar dat hoor ik graag van je ik doe dit niet vaak namelijk wink

- sportief
- gevoelig
-ik heb het gevoel dat je je soms een beetje eenzaam voelt of ja misschien iets anders meer onbegrepen.
- vrolijk er zijn graag mensen in je buurt ik voel ook dat jij daar van houdt alleen soms wil je je weer graag terug trekken
- je krijgt best wel veel aandacht van de meisjes. Waar je ook echt van geniet. Maar goed wie niet tongue
- Je kan heel goed aanvoelen wie te vertrouwen is en wie niet.
- Je kan veel meer dan je denkt.

Ik krijg softdrugs door hmm gebruik jij drugs? of iemand waar jij je zorgen over maakt?
Ik weet ook niet waarom ik dit door krijg.

dit was het wel een beetje
ik hoor het wel groetjes Natalie
Richie Richard
Richie Richard mrt 18 '09
-sportief
Ik weet het niet, ik heb een tijd gefitness, maar ik ben nu al 3 maanden gestopt, ik wil weer beginnen, maar ik stel het constant uit.
-gevoelig
Ik ben daarvoor niet de persoon om dit te beoordelen tongue
-eenzaam
Nah, het is niet gewoon eenzaam. Ik mis iemand gewoon heel erg wink
-aandacht van meiden.
Kan ik niet bepaald bevestigen.. Ik geniet er inderdaad van als ik aandacht van hun krijg, maar.. Ik ga met hen om als 'vrienden' dus ik weet niet of je dit echt aandacht moet noemen.
-vertrouwen
Ik denk dat ik dit wel mag bevestigen
-meer kunnen dan ik denk
Misschien, maar ik weet het niet tongue

Drugs? Nee nooit, al zal ik wel 1 keer gewoon, om te weten hoe het is, stoned willen zijn. Er zijn 2 vrienden van mij die het gebruiken, maar ik maak me geen zorgen over hun. Je kan altijd goed met hen lachen, stoned of niet stoned..
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
Okee dan weet ik niet waarom ik drugs doorkreeg.

Haha laat het maar liggen wink

Met gevoelig bedoelde ik eigenlijk dat je meer gevoelig bent voor stemmingen, geesten zien endat soort dingen.
DAt kan je wel beoordelen winkhahah
Richie Richard
Ow ja, ja datte.. Kan ik wel bevestigen ja tongue
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
Hahaha datte ? hahaha lang niet gehoord vroeger zei ik dat altijd tongue
Richie Richard
Maar, ik vind het raar dat jullie 'drugs' door krijgen.. Ik heb er namelijk nooit aan gezeten.. Nooit echt gezien eigenlijk..
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
jullie?
zijn er nog meer mensen die dat horen dan?

Misschien is een van je vrienden verslaafd aan het raken dat hij moet stoppen ik weet het anders ook niet
Richie Richard
Richie Richard mrt 19 '09
Ja, er zijn er meerdere.

Op dit moment zijn er 2 vrienden van mij bezig met drugs. Maar het valt mee.. Ze doen niet abnormaal veel. Ze roken soft-drugs ofwel wiet.

Kaj is bijvoorbeeld bijna elke dag stoned.. Ik ken hem haast niet anders.. En hij doet geen stomme dingen tijdens het stoned zijn.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 19 '09
Origineel bericht van: Denzil
Maar, ik vind het raar dat jullie 'drugs' door krijgen.. Ik heb er namelijk nooit aan gezeten.. Nooit echt gezien eigenlijk..

Als ik dit had gelezen, had ik mijn opmerking niet gemaakt.
Emuca
Emuca mrt 19 '09
Maar blijkbaar vind hij het wel nodig om het zovaak te zijn. Toch? Ook hij moet oppassen. Wiet lijkt misschien onschuldig, maar ook dat kan gevolgen hebben. Het is helemaal niet zo onschuldig als mensen denken.
Richie Richard
Weet ik, maar ik heb er niets mee te maken..?
Emuca
Emuca mrt 19 '09
Dat weet je niet. Misschien trekt het jou op een gegeven moment ook. Ik bedoel; je gaat met hem om. Je drinkt opeens ook, en rookt weer. Een keer een flinke bui nieuwsgierigheid...
Richie Richard
ik drink niet tongueIk had 2 weken geleden gewoon... ja... Zin in wat wijn.. Liep toen nogal uit de hand tongue.
Ik had het niet echt in de gaten,
Het roken, dat doe ik niet vast. Ik heb een week over gedaan om 1 pak op te krijgen. Ik ben vandaag aan mijn 2e en laatste pak begonnen. Dit is alleen tegen stress..
En ik weet dat het tussen mijn oren zit, dat roken helpt tegen stress, maar daardoor werkt het wel.
Emuca
Emuca mrt 19 '09
Toch zit een verslaving om een klein hoekje. Straks heb je bij elk gevoel van stress de drang tot een sigaret. Je kan dan beter iets onschuldigers pakken.
Richie Richard
Nou, ik zal je wat vertellen tongue. Ik raak nu eerder verslaafd aan de kauwgum dan de sigaretten.. Vanwege de sigaretten krijg ik een stank om me heen. Waarbij je kunt ruiken dat ik gerookt heb. Mijn ouders zullen kwaad worden als ze het zouden weten, dus eet ik kauwgum waardoor het haast niet meer te ruiken is. Nu zelfs als ik niet gerookt heb, zit ik kauwgum te eten.. En ik eet nu bijna een pak kauwgum per dag.
Maryssa
Maryssa mrt 19 '09
Zo hee Denzil! Dat is veel! Als je aan de suikervrije kauwgom zit (met bijvb Aspartaam als kunstmatige zoetstof) en je neemt zoveel per dag dan heeft dat een laxerend effect (lees:diarree). Is ook niet de bedoeling denk ik wink
Emuca
Emuca mrt 19 '09
En kauwgom verhuld niet alle rookstank hoor. tongueHet zit ook in je haar en kleren. smile

Een heel pakje... wow... Ik eet echt bijna geen kauwgom, want ik vind het maar een matige smaak hebben. Wel leuk vind ik van die grote... en dan bellen blazen.

In ieder geval zou ik proberen bij de volgende stress bui niet te gaan roken.
Maryssa
Maryssa mrt 19 '09
Er zijn vrienden van mij die ook stevig roken en die bij zichzelf de rookadem vies vinden. Zij hebben mega verpakkingen Fisher Man's Friend thuis staan. Tja en daar moet je weer van huilen laugh
Emuca
Emuca mrt 19 '09
Ja, sterk spul he? Die fisher man's friend.

Richie, je moet doen wat je wil, maar verslavingen blijven om het hoekje staan.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420