Loading...
nl

ik wil me voorstellen

Acheliah
Acheliah jul 30 '06
Hallo iedereen
Ik ben een vrouw van 39 jaar en heb 6 kinderen ik vindt onderwerp heel intressant en wil er graag meer over weten. Wat ik heel leuk zou vinden is te weten wie ik vroeger was dat lijkt me heel leuk dus als iemand het me zou kunnen vertellen. Ook zou ik het leuk vinden om meer te weten over het nu dus mensen reageer maar als jullie dat willen. Heel Veel Goeds in deze wereld
Dieneke oftewel witte herder
Delen:
LPChip
LPChip jul 30 '06
Welkom bij jezelf :)

Als je meer wilt weten over het nu, raad ik aan de hoofdpagina te bezoeken: http://www.nims.nl/ziel

Hier kun je informatie vinden over hele mooie onderwerpen, als ook de nieuwe wereld, waar een stuk in staat over het nu.
????
???? aug 3 '06
Ik wil je bijdeze ook nog even welkom heten op dit forum.

Na het lezen van jou introductie zou ik willen zeggen: weet eerst wie je nu echt bent. Dus je ware zelf en niet je ego. Als je dat weet is de vraag om wie je vroeger was niet meer belangrijk.

Nog een vraag die bij mij opkwam: Waarom zoveel kinderen?
Debiorah
Debiorah aug 3 '06
Ook nog welkom van mij natuurlijk, en als je vragen hebt kun je ze hier vast beantwoord krijgen.
[Kiss]Deborah
Acheliah
Acheliah aug 4 '06
 Quote:
Origineel van LPChip:
Als je meer wilt weten over het nu, raad ik aan de hoofdpagina te bezoeken: http://www.nims.nl/ziel

Hier kun je informatie vinden over hele mooie onderwerpen, als ook de nieuwe wereld, waar een stuk in staat over het nu.
Bedankt ik zal het zeker lezen

[Kiss]witte herder
Acheliah
Acheliah aug 4 '06
 Quote:
Origineel van Debiorah:
Ook nog welkom van mij natuurlijk, en als je vragen hebt kun je ze hier vast beantwoord krijgen.
[Kiss]Deborah
Hallo Deborah

Bedankt voor de foto's op deze site te zetten.
[Kiss]witte herder
Acheliah
Acheliah aug 4 '06
 Quote:
Origineel van sylli:
Ik wil je bijdeze ook nog even welkom heten op dit forum.

Na het lezen van jou introductie zou ik willen zeggen: weet eerst wie je nu echt bent. Dus je ware zelf en niet je ego. Als je dat weet is de vraag om wie je vroeger was niet meer belangrijk.

Nog een vraag die bij mij opkwam: Waarom zoveel kinderen?
Hallo sylli
Ik moet inderdaad mezelf leren kennen, ik ben door alle problemen de weg kwijt geraakt.Toch heb ik het gevoel dat ik hem nu langzaam aan het vinden ben.Ik probeer een rust te vinden om te kunnen relatieveren want dat is echt nodig [Kiss]
Ja waarom zoveel kinderen omdat ik van kinderen hou [Love]en ik voel me dan ook de rijkste moeder. Zij zijn mijn geluk, [clover]mijn alles, mijn leven.
[Kiss]witte herder

Groetjes witte herder [Kiss]
LPChip
LPChip aug 4 '06
Met al die quotes in quotes enzo werdt het een beetje onduidelijk. Daarom heb ik je posts aangepast zodat het weer leesbaar is. :)
Acheliah
Acheliah aug 4 '06
Sorry ik heb niet zoveel verstand van pc's en deze site's

[Kiss]witte herder
LPChip
LPChip aug 4 '06
 Quote:
Origineel van witte herder:
Sorry ik heb niet zoveel verstand van pc's en deze site's

[Kiss]witte herder
Dat geeft niets hoor :)Als iedereen zich keurig gedroeg en geen foutjes maakte, dan hadden wij moderators niet eens wat te doen :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '06
Welkom witte herder. Mss een beetje laat, maar ik heb nog niet de tijd gehad om alles eens te lezen na mijn vakantie.
Acheliah
Acheliah aug 14 '06
[Love]geeft niet nims beter laat dan ooit.

Liefs witte herder
Acheliah
Acheliah aug 14 '06
[Love]weet je wat ook zo leuk is geen nieuws betekend meestal goed nieuws hopelijk telt dat ook voor mij hhahaha [Love]

Iedereen fijne vakantie gehad [Kiss]Dieneke [Ok]
blue eye witch
blue eye witch aug 23 '06
dank je wel witte herder :-)
blue eye witch
blue eye witch aug 23 '06
en jij ook beetje laat maar goed haha

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki