Hallo Maryssa
bedankt voor het lezen!
* Ik krijg het gevoel dat je dol bent op katten
Ja klopt wel, katten komen graag bij mij in de buurt maar ben allergisch voor katten dus dat is wel wat minder.
* Uiterlijk is belangrijk voor je je shopt graag. Tikje ijdel ben je.
Ik shop heeel graag, maar echt ijdel ben ik niet maar wil er wel graag leuk uitzien net als alle andere mensen
* Ik heb een beetje het gevoel dat je je in een vorm perst om te zijn zoals anderen van je verwachten. Dat kost je een hoop energie.
Daar ben ik nu mee gestopt aangezien ik merk dat ik helemaal de verkeerde richting zat.
* Je bent erg een gevoelsmens en vindt het belangrijk dat de mensen om je heen het naar hun zin hebben. Belangrijker nog dan hoe je je zelf voelt en of JIJ het wel naar je zin hebt.
Dat klopt inderdaad niks aan toe te voegen.
* Ballet krijg ik door. Heb je daar iets mee?
Nee ik doe niet aan ballet, wel vroeger aangedaan maar het is niet echt mijn ding.
* Frankrijk en de Franse taal komt hier ook nog even voorbij.
Nee zegt me niks, wel op vakantie geweest maar ik zou er niet nog een keer heen willen.
* Volgens mij heb je een behoorlijk strenge opvoeding gehad. Het was niet altijd makkelijk voor je omdat je toen al, een gevoelig meisje was.
Nee geen strenge opvoeding, gelukkig niet. Maar mijn oma bijv weer wel.
* Ik word steeds naar je handen getrokken. Je raakt graag mensen aan. Je bent aanhankelijk en je kunt goed troosten als iemand het moeilijk heeft d.m.v aanraking.
Ik deed aan magnetiseren dus misschien dat je dat voelt?
* Je bent erg zorgzaam voor anderen en je vindt het ook prettig er voor anderen te kunnen zijn.
Ja, heel belangrijk
* Je hebt volgens mij een erg gevoelige huid. Je kunt soms allergisch reageren op bepaalde cosmetica producten bijvb als je eens een ander merk kiest om te gebruiken.
Ja klopt, heb last van eczeem
* Ik denk dat je behoorlijk goed kunt leren. Ik denk op de 1 of andere manier hierbij ook aan exacte vakken.
Ik kan alleen dingen leren die me intereseren. Heel vervelend soms. Dus de exacte vakken kunnen wel kloppen ja.
* Een soort hoofdpijn; band om mn hoofd als ik naar je foto kijk. Heb je daar geregeld last van? Ik krijg ook mn rechteroor te voelen. En je bent volgens mij moe op de foto. Slaap je wel goed?
Ik slaap wel goed ja, ben alleen heel vaak moe door de prikkels die ik overneem van andere mensen. Wat hoofdpijn betreft dat kan wel kloppen aangezien mijn voorhoofdholtes steeds vol zitten.
Nogmaals bedankt voor het lezen