Loading...
nl

6e zintuig paragnost in Hotel Figi Zeist

Maryssa
Maryssa mrt 9 '09
Ik zag onderstaand evenement voorbij komen en misschien zijn er hier mensen die er naar toe willen:

Ervaar het 6e zintuig van Paragnost Peter van der Hurk in Zeist Hotel Figi!
http://www.rtltickets.com

Zaterdag 21 maart om 14.00 uur € 35,-
Zaterdag 21 maart om 20.00 uur € 35,-
Zondag 22 maart om 14.00 uur € 35,-
Zondag 22 maart om 20.00 uur € 35,-

Peter van der Hurk is een opmerkelijk begaafd paragnost. In het RTL4-programma ‘Het Zesde Zintuig’ staat de rasechte Hagenaar keer op keer garant voor gedetailleerde beschrijvingen van moordzaken, slachtoffers en daders. En nu buigt hij zich over jouw brandende vragen! Wil jij nog iets weten van een overleden familielid of geliefde – dan is dit je kans!
Op het podium van Hotel Theater Figi in Zeist maakt Peter LIVE contact met overledenen om belangrijke vragen van bezoekers te beantwoorden. Tijdens deze ruim twee uur durende show geeft hij messcherpe readings naar aanleiding van voorwerpen die het publiek vooraf mag inleveren.
Peters theatershow staat bol van spiritualiteit, emotie en rouwverwerking, maar zit ook vol (Haagse) humor en levensvreugde. Zelfs al ben je sceptisch, na Peter van der Hurk LIVE is er geen ontkennen meer aan!

LET OP:
Peter van der Hurk LIVE biedt zijn bezoekers de unieke kans om een voorwerp in te leveren, dat op het podium door Peter gekozen kan worden voor een reading. Denk daarbij aan een klein sieraad of foto van een overleden of levende persoon.
Dit zijn de voorwaarden voor de voorwerpen:

* Het voorwerp mag niet groter zijn dan 20 cm x 20 cm
* Maximaal 1 voorwerp per persoon
* Kom op tijd om uw voorwerp in te leveren! Dit kan tot maximaal een kwartier voor aanvang van de show, daarna neemt de organisatie geen voorwerpen meer aan.
* Het inleveren van een voorwerp is geen garantie dat uw voorwerp wordt uitgekozen.
* De organisatie behoudt het recht een voorwerp te weigeren, zonder opgaaf van reden.
* Het inleveren van een voorwerp is geheel op eigen verantwoordelijkheid van de bezoeker. De organisatie van Peter van der Hurk LIVE, RTL4, TeVe Holland, Theater Figi noch andere betrokken partijen kunnen verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele schade en/of diefstal of vermissing van de voorwerpen.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 11 '09
Is wel erg dichtbij mijn huis, maar helaas kan ik niet dit weekend. Ga jij er wel heen?
Maryssa
Maryssa mrt 11 '09
Nee ik ga er ook niet heen. Ik vind het vrij prijzig en het is niet zeker of je uberhaupt aan bod komt. Maar ik bewonder Peter v.d Hurk en zijn werk wel. Morgenavond komt het Zesde Zintuig weer op tv en dan zit ik aan de buis gekluisterd.
koenewoen
koenewoen mrt 11 '09
Is inderdaad wel prijzig.
En dit wordt ook uitgezonden? Dat is waarschijnlijk wel de moeite waard. Ken deze paragnost eigenlijk niet.

Quote:
Morgenavond komt het Zesde Zintuig weer op tv en dan zit ik aan de buis gekluisterd.

Op welke zender is dit Maryssa?
Hopelijk is het een zender dat ik wel kan nemen nu.
Maryssa
Maryssa mrt 11 '09
Het Zesde Zintuig is op RTL 4 van 21:30-22:30.

Als je het niet kunt ontvangen kun je de dag er na kijken op www.rtl.nl/programma/hetzesdezintuig/home/. Er is nu een preview te vinden van uitzending van morgenavond
koenewoen
koenewoen mrt 12 '09
ah fijn, want RTL4 kan ik in belgië niet ontvangen.
Dan kijk ik wel de volgende dag.
Heb juist de trailer bekeken, het is een beetje hetzelfde als het zesde zintuig bij ons.

Bedankt, zal zeker ook kijken!
Maryssa
Maryssa mrt 12 '09
Heb je ook een link naar de Belgische Zesde Zintuig? Of op welke zender en dag wordt het uitgezonden?
koenewoen
koenewoen mrt 12 '09
Dit programma is helaas al gedaan.
En bij ons is het zo dat je gemiste programma's kan opvragen maar helaas moet je daarvoor betalen.
Het is bij ons op VTM, ik weet niet of jullie dit kunnen ontvangen. Ik heb gehoord dat er een tweede seizoen start. Ik kijk er ook wel naar uit!
Wanneer het terug start zal je op tijd weten.
Emuca
Emuca mrt 17 '09
Ik las op Wikipedia over de belgische versie ja. Maar koen, kan je het niet gewoon gratis via uitzendinggemist.nl kijken ofzo? Of staan ze daar niet op?

Ik moet zeggen dat ik het vorige seizoen leuker vond om te kijken, maar ik kijk nog wel.

Maar naar de live show? Nee. Ik kan niet en het inderdaad vrij prijzig.
Maryssa
Maryssa mrt 17 '09
Ja dat heb ik ook Emmy, ik vind het vorige seizoen ook leuker. Maar blijf het toch volgen. Ik vind die bijeenkomst in Figi ook duur.

Wat ik wel eens doe is naar de avonden van spirituele vereniging Harmonia gaan, dat is betaalbaar, is in verschillende plaatsen en ik vind dat er goede paragnosten zijn die de avonden verzorgen. Hier is de link: http://www.harmonia-nl.org en klik dan op agenda
Emuca
Emuca mrt 17 '09
Dat klinkt al een stuk beter. tongue

Ik vind het wel cool dat rtl 4 sowieso de donderdagavond vanaf half 10 reserveert voor iets paranormaals. Maar om eerlijk te zijn komt char me nu een beetje mijn neus uit. tongue
koenewoen
koenewoen mrt 18 '09
Nee emmy, helaas, bij ons moet je betalen!!! blushblush
Jammer maar het is zo. Ik moet zeggen dat ik dat bij jullie wel apprecieer dat dit gratis is.
bij ons kost dit €2.00 per aflevering. En trouwens het eerste seizoen kun je al niet meer bekijken via internet. Wel nog via de digitale tv.
De nieuwe reeks wordt momenteel opgenomen. wanneer ze dit zullen uitzenden weet ik nog niet.
Emuca
Emuca mrt 18 '09
Dat is naar. Ze vragen ook overal geld voor. Dan kan je beter de dvd kopen, die is volgens mij dan goedkoper.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
Ik vind het nu juist leuker, omdat ze zo echte misdaden kunnen oplossen. ( tenminste is te hopen )
Want nu zijn de echte goede overgebleven tongue
Emuca
Emuca mrt 18 '09
Dat is wel zo.. Maar je komt geen nieuwe gezichten tegen. tongue
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
Nee oke daar heb je gelijk in winkhahah
Emuca
Emuca mrt 18 '09
Dus dat vind ik wel jammer. Ik vond het juist wel leuk als ze nieuwe dingen gaan doen... Nu heb ik wel een beetje van: een soortgelijk iets hebben we al gezien.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
Ja precies, zo kunnen mensen ook niet groeien. ( tenminste in dat programma dan )

De vorige keer zag ik een oude klasgenoot van mn broer die mee deed haha toch wel grappig allemaal
Emuca
Emuca mrt 18 '09
Dat is wel grappig. Het lijkt me alleen wel vreemd als je opeens een bekende ziet waarvan je helemaal niet wist dat hij/zij daarmee bezig is.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
Ja precies, Ik dacht euhhh okeee wat doe jij daar tongue

Was trouwens cor van de kermis wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie