Loading...
nl

Even voorstellen

Rory
Rory mrt 5 '09
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rory, ben 27 jaar en ben sinds december getrouwd. Ik heb altijd anders nadacht over de dingen, want ik wist gewoon dat er meer wat dan alleen dit... Mijn oma (inmiddels 11 jaar overleden) vertelde mij op mijn veertiende over reïncantie en ik wist gelijk dat dat bestond. Verder kan ik over mijzelf niet zo veel kwijt, want ik ben nog in ontwikkeling...

Ik heb mij een paar jaar met hekserij bezig gehouden, omdat ik van kind altijd geïnteresserd was in heksen, magie en de middeleeuwen. Dus dacht automatisch dat dat het was, maar sinds een half jaar voelde dat niet meer goed.

Ik ben momenteel bezig met een studie onderwijsassistent, vorig jaar heb ik stage gelopen op school voor kinderen met psychische stoornissen(ADHD, autisme enz.)... Het was super interessant, maar ik ben van mening dat er tegenwoordig steeds vaker een stempel als in de vorm van een stoornis op ze geplakt worden... "Als ze even druk zijn of hun aandacht er niet bij hebben zullen ze wel ADHD hebben".

In loop ik stage op een reguliere basisschool, en we hebben in de klas twee uitschieters zitten... Beiden een hoge IQ, maar de één leeft in zijn eigen wereldje en neigt naar het syndroom van Asperger, de andere is overgevoelig, zeer creatief en kan onwijs goed tekenen voor een jochie van 6 jaar, daarbuiten heeft hij interesse voor dingen waar iemand van 6 nog niet bij stil staat.
Delen:
Emuca
Emuca mrt 5 '09
Hoi hoi!

Klinkt heel erg interessant. Kinderen vind ik sowieso altijd leuk om de observeren, omdat ze zo heerlijk puur en oprecht zijn. Ik hoop dat je, net zoals ik, een fijne en leerzame tijd tegemoet zal gaan op dit forum.
Rory
Rory mrt 5 '09
Kinderen vind ik echt geweldig! Altijd al gevonden, vandaar dat ik nu ook de opleiding aan het doen ben... Of ik ooit helemaal leerkracht zou worden, weet ik op dit moment nog niet.

Ik hoop het ook, er is hier genoeg te leren en te lezen laugh
admin
admin mrt 5 '09
Welkom, Rory!

Fijn dat je er bent!

Op het forum staat veel over indigo kinderen en kristalkinderen. En nog vele andere zaken.
Ik wens je een leerzame tijd en hoop ook dat we mogen leren van jou!

Groetjes,
Hans
Rory
Rory mrt 5 '09
Dank je wel Hans!

Ik heb al het een en ander gelezen daar over, maar natuurlijk niet alles... Het is ook veels te veel om in één keer te lezen.
Ik weet zeker dat ik van jullie een hoop kan leren, of dat andersom ook zo is... Ben nog erg zoekende laugh

Groetjes Rory
marga
marga mrt 5 '09
Hee Rory,

Leuk dat je ook op het forum bent! Wat leuk wat je doet zeg. Kinderen zijn zo interessant.

Zonder dat jij het je wellicht beseft kunnen veel mensen nu al heel veel van jou leren alleen door de dingen die je zegt in deze voorstel ronde. Zo zijn er bijv. veel mensen die het niet durven op jouw leeftijd nog aan een opleiding beginnen. Dat was 1. Ik ga nog even door als je het niet erg vind.

Je geeft je mening over wat je ervan vind dat er tegenwoordig al snel op een kind een stempel word gedrukt. Weet je hoeveel mensen er zijn die niet hun mening durven geven? Dus dat was al 2.

Hekserij? Ik heb er geen weet van je kan mij daar heel veel over leren. En ik weet zeker een heleboel andere mensen ook dus dat is al 3.

Ik ben heel benieuwd wat je ons nog meer allemaal gaat leren. Heel veel plezier hier!

Veel liefs Marga
koenewoen
koenewoen mrt 5 '09
Ook ik wens je hier een fijne tijd!

En wens je veel succes naar je zoektocht!

Misschien kun je je ervaringen met hekserij delen met ons?

Grtz, Koen
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '09
Hey Rory,

Ook ik wil je natuurlijk ook hier van harte welkom wensen. Nou kennen wij elkaar natuurlijk al heel veel langer laughmaar ik vind het leuk dat wij elkaar op dit vlak nu ook ontmoet hebben wink.
Ik ben benieuwd eigenlijk naar jouw periode als heks, en wat daar precies voor gedachte achter zit. Zou je het leuk vinden om daar iets meer over te vertellen, want ik weet eerlijk gezegd daar ook heel erg weinig van.

Groetjes Julien.
Rory
Rory mrt 6 '09
Marga, ik had het nooit zo gezien dat ik mensen dingen kon leren als ik alleen al mijn mening gaf shockedMeestal hou ik mijn mening voor me...

Ja Julien, ik vind het ook erg grappig laugh

Eens kijken de hekserij...

Ik denk een jaar of 6 geleden ben ik verder gaan zoeken op het internet over hekserij en kwam al gauw terecht bij Wicca. Maar ik vond daar te veel regels enzo aan zitten... Elke dag een ritueel doen, meestal werdt er gewerkt in een coven, waar een hogepriester en hoge priesteres aanwezen zouden zijn. En om lid te worden van zo'n coven moet je dus veel leren en na een jaar en een dag kan je een inwijdingsritueel doen om echt lid te worden van de coven... Zo'n inwijdingsritueel was ook om je voor te stellen aan de god en de godin.

Dus al snel wist ik dat Wicca niet voor mij was weg gelegd, ik hou er niet van dat mensen voor mij beslissingen gaan nemen. Ik bedoel, ik geloof best dat er een god en godin is. Maar zo'n coven houdt zich vast aan een traditie en daar moet jij je dan ook aanhouden. Dus ik ging weer verder zoeken...

Via via, kwam ik bij een website terecht waar veel stond over hekserij... Daar heb ik ook veel geleerd, kort samen gevat is de hekserij een natuurreligie. Ze vereren de natuur door jaarfeesten te vieren en rituelen te houden. Nou hou ik heel erg van de natuur, maar rituelen uitvoeren is niet mijn ding confusedKweenie, het voelde gewoon niet goed...

Ondertussen had ik een contacten op gedaan binnen de hekserij, eentje daarvan vertelde mij dat ze een erfheks was (een erfheks wil zeggen dat je ouders ook aan de hekserij doen en dat jij erin op gegroeid ben). Ik heb heel veel van haar geleerd, ik heb haar geholpen een msngroep op te zetten. Maar na een jaar kwam ik er achter dat ze dus helemaal niet de gene was dat ze was dat ze zei, ik was daar behoorlijk in haar teleurgesteld.

Zij liet nooit meer wat van haar horen en ik heb die msngroep verwijderd, niet voordat ik met alle leden had gesproken en alles had uitgelegd. Een vriendin van mij die veel met kruiden enzo bezig was, wilde graag met mij een nieuwe groep beginnen. Dus daar zij we aan begonnen en de meeste leden zijn meegekomen, maar omdat we zoveel informatie hadden... Zijn we een website begonnen (www.toverketel.com)...

De website is een behoorlijk succes, we geven ook cursussen over de hekserij. Maar sinds dat ik mijn opleiding begonnen ben, voelde het niet meer zo goed... Ik bedoel ik geef les in dingen waar ik niet alles van af weet en zo waren er nog wel meer dingen... Sinds een half jaar heb ik besloten om er tijdelijk afstand van te nemen, maar nu wil ik er niet meer mee verder. Onder andere omdat ik totaal uit balans ben en hard aan mijzelf moet werken om weer in balans te komen. Daar kan ik de hekserij niet bij hebben...

Verder heb ik veel geleerd over astrologie, krachtdieren en vele andere dingen... Verder weet ik nu even niks te vertellen, maar als jullie nog vragen hebben stel ze gerust.
Groetjes Rory
Beschermengel
Beschermengel mrt 6 '09
Van Harte Welkom Rory,

Veel wijsheid toegewenst hier....
Rory
Rory mrt 6 '09
Dank je wel, Beschermengel laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '09
Hey bedankt voor je uitgebreide verhaal laugh. Ik vind jullie website de toverketel echt een super leuke website waar echt veel info op staat. Ik vraag me af. Heksen zijn veel bezig met de natuur. Wordt in het heksenwereldje ook 2012 opgepikt en merken zij ook de veranderingen die de natuur de laatste paar jaar heeft doorgemaakt?
Zijn ze daar ook bezig met inzichten van een nieuwe mens en hebben zij ook bepaalde gaves of manieren om deze gaves je eigen te maken?
Rory
Rory mrt 6 '09
Dank je wel voor het compliment, Julien. Doet mij goed om te horen, omdat ik gezorgd heb voor de layout smile

Nee, ik heb vorig jaar een keer de vraag gesteld over 2012. Maar er was weinig repons op, ze wachtte gewoon af... Dat is ook één van de redenen waar ik aan ben gaan twijfelen of dat ik wel een echte heks was... Waarom voel ik wel veranderingen en waarom ben ik wel in andere dingen geïnteresseerd dan hun?

Ik heb dinsdagavond een heftig gesprek gehad met iemand die speciale gavens heeft. Zij kan dieper in je kijken, je karakter weergeven, die aangeven alleen als ze met je praat of een foto ziet. Mij kende ze totaal niet... Maar ze kon mij super goed weergeven, een van de dingen die zij doorkreeg was dat ik teveel opgekorpte emoties had... Zoveel dat het oversloeg op mijn lichaam.
Ze vertelde ook dat ik een gave zo hebben (zij zag dat als een gave) Dat ik gevoelens en emoties kan aanvoelen, en daar zeker kinderen met stoornissen kan helpen. Dat komt nu niet door omdat ik totaal uit balans ben... Soms kan ik wel voelen wat iemands emotie is of gevoel, maar dat lukt alleen als ik totaal ontspannen ben...

Zij gaf ook aan dat ik moest stoppen met de hekserij, zij zag bij mijn foto een rondje met een ster erin (een pentagram) dat stond eerst heel dichtbij en nu wat verder weg... Ze zei dat ik het misschien meer moest zoeken in spiritualiteit, ik tegen haar gezegd dat ik me daarop zou concenteren als ik klaar zou zijn met mijn opleiding. Maar gister, kreeg ik een mailtje via Hyves van jou voor dit forum... Dus ik ging rond kijken en dacht gewoon "dit kan geen toeval is" natuurlijk geloof ik totaal niet in toeval laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '09
Haha dat kan zeker geen toeval zijn smile. Fotolezen doen we ook hier op het forum. Misschien dat diegene met wie je dat gesprek had, ook een kijkje op merudi wil nemen? smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '09
Oh en jammer dat ze in de hekserij hier niet mee bezig zijn. Had ik eigenlijk niet verwacht. Goeie keuze dat je hier niet mee verder bent gegaan. Want als je voor je gevoel stilstaat, kom je niet verder.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 6 '09
Hai Rory!

Welkom hier!

Interessante werkrichting kies je. In de toekomst zal je genoeg uitdagingen op dit vlak tegenkomen. Mensen zoals jij zijn dan ook hard nodig.
Rory
Rory mrt 6 '09
Ik had haar gisteravond vertelt over dit forum, dus ik denk dat ze vast wel een keertje een kijkje zult nemen hier laughZelf kan ik geen foto lezen, maar omdat zij een beetje heeft laten waar je op moet letten... Bekijk elke foto heel anders, maar kan er niet echt gezichten ofzo uit halen.
Rory
Rory mrt 6 '09
Ja ik vond het heel jammer... Maar goed, ik wil verder en dat is het belangrijkste laugh

Dank je wel Hemelbewandelaar laughIk heb het altijd leuk gevonden om bij kinderen te zijn, en zo kan ik elke dag bij ze zijn laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '09
Origineel bericht van: Rory
Zelf kan ik geen foto lezen, maar omdat zij een beetje heeft laten waar je op moet letten... Bekijk elke foto heel anders, maar kan er niet echt gezichten ofzo uit halen.

Op het forum zijn genoeg foto's te vinden waar je op kunt oefenen. Iedereen vind het wel leuk om gelezen te worden en geven je vaak ook weer feedback. Ik heb hier veel beginnende fotolezers erg goed zien worden smile.

Als je het niet probeert, weet je het ook niet laugh.
gast
gast mrt 6 '09
Welkom laugh
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki