Loading...
nl

Ufo's

koenewoen
koenewoen mrt 3 '09
Af en toe kijk eens op de website van Niburu. Dan kijk ik eens naar die Ufo verschijningen. Hebben jullie al zo iets dergelijks gezien. En wat vinden jullie daarvan?

http://www.niburu.nl/index.php?SectionID=7
Delen:
Faith1988
Faith1988 mrt 3 '09
ik heb ooit wel eens meerdere scheppen gezien met mijn ma
koenewoen
koenewoen mrt 4 '09
En hoe zagen deze er dan uit? Hoe weet je dan zo zeker dat het ufo's waren?
Beschermengel
Beschermengel mrt 4 '09

Ik heb wel eens ervaringen gehad met wezens en ufo's en staat hier ergens bij geestverschijningen, ik kan het niet zo gauw vinden maar er stond ..Ik zat in een Ruimteschip... ik zat achterin ..en kon zo in het heelal kijken, voorin zaten 2 mannen met gladde helmen op ..het waren volgens mij lichtwezens ...lang licht haar onder de helm uit.

ik was de enige die er zat ( als passagier ) en toen ik besefte waar ik was ..was ik weer terug in mijn bed.

Daarna weer een ervaring waar ik in een ruimteschip zat en in de verte het vrijheidsbeeld zag ...we vlogen er langzaam omheen...we zoefde er om heen dus geen geluid.
Dit alles was heel echt en geen droom.
Emuca
Emuca mrt 4 '09
Ik heb nog nooit een ufo mogen meemaken, maar ik geloof wel dat er buitenaards leven is. Ik kan gewoon niet bevatten dat wij de enige levende wezens zouden mogen zijn in zo iets groots.
Emuca
Emuca mrt 4 '09
Wat een mooie video. Helaas zijn er wel veel 'nep' video's in omloop, dus ik weet niet wat mensen hiervan zullen denken. Ik weet zelf ook niet of je die video's kan vertrouwen.
koenewoen
koenewoen mrt 4 '09
Ja ik denk ook niet dat we de enige levende wezens hier in dit heelal zijn. Misschien is het wel zo dat deze in een andere dimensie leven of zo. Maar waarom komen ze dan naar hier? Volgens sommigen is dit om ons te helpen klopt dit?

Mooie video beschermengel!
Emuca
Emuca mrt 4 '09
Misschien wel. Of ze zijn, net zoals wij op aarde, gewoon super nieuwsgierig.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 4 '09
Origineel bericht van: koenewoen
Ja ik denk ook niet dat we de enige levende wezens hier in dit heelal zijn. Misschien is het wel zo dat deze in een andere dimensie leven of zo. Maar waarom komen ze dan naar hier? Volgens sommigen is dit om ons te helpen klopt dit?

Ja dat denk ik ook. Alleen vraag ik me soms af waarom ze een schip nodig hebben om zich te laten zien. Vanuit de andere dimensie kunnen ze toch gewoon contact leggen?

Mijn vermoeden is dat deze snelle "sightings" bedoeld is, om een aantal mensen open te laten staan voor contact van hierboven. Een soort van sneak-preview zodat je de hele film wilt zien.
Emuca
Emuca mrt 4 '09
Bedoel je dat ze dan ook expres die vorm kiezen, omdat wij als mensen daar een soort beeld bij hebben? En dat ze juist omdat wij dat beeld hebben, voor deze vorm hebben gekozen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 4 '09
Dat weet ik niet. Ik denk eerder dat de "bol" vorm makkelijker is om te tonen omdat energie van nature bolvormig is.
Beschermengel
Beschermengel mrt 4 '09
Een stukje uit de Boodschap van Ronna Herman van Aartsengel Michael, geplaatst door Lena,
____________________________________


Velen van jullie hebben de BOLLEN van Licht gezien die nu overal ter wereld verschijnen. Er wordt veel gespeculeerd over wat deze Bollen zijn en wat ze te betekenen hebben. Net zoals velen van jullie naar de Aarde kwamen als een bol van Licht toen de planeet werd voorbereid op menselijke bewoning, komen veel grote Wezens van Licht van verafgelegen universa als waarnemers van het miraculeuze transformatieproces dat nu op Aarde plaatsvindt. Om zich prettig te voelen in de dichtheid van de lagere dimensies (zonder zichzelf vele malen te fragmenteren), reizen zij in wat Lichtbollen kunnen worden genoemd die de frequenties hebben van de hemelse dimensie vanwaar zij kwamen. Hebben wij niet gezegd dat wij onszelf toegankelijker voor jullie zouden maken? Kunnen jullie onze aanwezigheid niet sterker voelen? Tijd is van groot belang, en de winden der verandering zullen nog sterker blazen wanneer de uitbarstingen en pulsaties van Schepperlicht toenemen via de Grote Centrale Zon, de zonnen van elk zonnestelsel en de hemelse Steden van Licht. Wij besluiten dit stuk met enkele gedachten waarvan wij hopen dat jullie erover zullen nadenken, en dat, wanneer zij waar klinken, jullie ze integreren en opnemen in jullie spirituele oefeningen.
Beschermengel
Beschermengel mrt 4 '09
Quote:
Mooie video beschermengel!


Dank je wel Koenewoen!

Ja ik denk ook dat ze hier zijn om ons te helpen ..
koenewoen
koenewoen mrt 4 '09
Ja bollen van licht, zo zou je het wel kunnen noemen.
Klinkt wel heel aannemelijk.
Beschermengel
Beschermengel jun 23 '09
Op het einde zie je het het duidelijkst!


Maris1976
Maris1976 jun 23 '09
hmmmm ziet er op het einde beetje nep uit als in in een film ofzo.
Maris1976
Maris1976 jun 23 '09
ooowww wacht ik ken dit filmpje, eigenlijk ging het over dat rode lichtje, die ufo is er later bijverwerkt, dus nep.
Beschermengel
Beschermengel jun 23 '09


Echt waar? ...dat wist ik niet, hoe ben je er achter gekomen?
admin
admin jun 23 '09
Nee, het gaat om dat zilveren vlekje wat wegschiet.

Er is een tweede video van deze UFO, vanuit een heel andere hoek genomen. En die toont een identieke beweging, inclusief dat wegschieten.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki