Loading...
nl

Stress of wat anders?

Emuca
Emuca mrt 3 '09
Ik heb vaak hoofdpijn. Heel erg vaak. Bijna iedereen schuift het altijd af op stress, maar ik weet het niet. Ik heb het heel vaak, ook als ik niet gestrest ben. Vannacht werd ik wakker met een hoofdpijn die zo heftig was, dat ik niet eens meer kon liggen. Ik heb geen migraine o.i.d. Heeft een van jullie misschien een idee?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Waar op je hoofd zit de pijn precies?
Emuca
Emuca mrt 3 '09
Dat verschilt soms wel eens. Maar de laatste tijd is het vooral het voorhoofd dat getroffen wordt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Dat klinkt meer als je derde oog. Probeer eens een paarse steen te gebruiken voor je derde-oog
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Je kan ook de volgende affirmaties gebruiken:

Affirmaties voor de voorhoofdchakra (derde oog)
· Ik onderken mijn behoefte aan stilte in mijn leven;
· Het antwoord op alle vragen is te vinden in mijzelf;
· Ik vertrouw erop dat mijn innerlijke zelf me leidt en beschermt;
· Ik vertrouw op mijn gevoelens;
· Ik hoef niets te bewijzen;
· Ik ben het Goddelijk plan dat zich manifesteert;
· Ik ben een vat vol wijsheid;
· Ik vertrouw erop dat mijn verbeelding voor mij een wereld van veiligheid en geluk schept;
· Verbeelding is het levensbloed van mijn creativiteit;
· Ik besluit mijzelf en anderen te aanvaarden zoals ze zijn;
· Fouten en vergissingen stellen mij in staat te leren, te groeien en me te ontwikkelen.
Emuca
Emuca mrt 3 '09
Ik heb wel een paarse steen... Maar hoe gebruik ik dat? En wat houdt dat met het derde oog precies in?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Dat zijn je chakra's.

Meer info over chakra's kun je hier vinden:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/27364/Chakra_therapie.html#Post27364

En info over klachten die je hebt bij blokkades in je chakra's:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/40263/Klachten_bij_chakra_blokkades.html#Post40263
Emuca
Emuca mrt 3 '09
Oeeeh, ik snap het. Heel erg bedankt. Ik hoop dat het helpen zal, want die hoofdpijn word ik een beetje zat.
Emuca
Emuca mrt 3 '09
Ik heb trouwens nog een vraag. Ik zie tegenwoordig ook veel meer 'lichtflitsen' dan normaal. Het kunnen geen bedriegingen zijn, want ze zijn vaak achter me, gewoon in mijn kamer. Anyone een idee?
Precious1
Precious1 mrt 3 '09
Toch raad ik je wel aan wel naar een arts te gaan. Accupunctuur is voor dit soort dingen bijvoorbeeld erg goed.
Een acupuncturist bekijkt of je meridianen (energiebanen en punten) in balans zijn. Is dat niet zo, wat meestal zo is bij dit soort symptomen, zet deze naaldjes op de meridiaanpunten om de zwakke meridianen weer te activeren.

Misschien heb je hier iets aan?
http://home.scarlet.be/jantje/Ziektes/Hoofdpijn.html

http:///...0migraine&menu=2
Emuca
Emuca mrt 3 '09
Misschien wel een goed iets ja. Hoofdpijn zit wel in de familie, maar iedereen ervaart het toch niet zoals ik het ervaar.
Elisa
Elisa mrt 30 '09
Hoofdpijn wordt ook vermeld als één van de vele symptomen tijdens het transformatie proces, weet niet of je daar bekend mee bent?!
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
Je kan inderdaad het beste even naar de huisarts gaan, aangezien hoofdpijn vaak een medischeoorzaak heeft.
Ben je toevallig ook vaak verkouden?
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Nee, ik ben zelden verkouden. De huisarts heeft, vrees ik, weinig zin. Het is geen migraine en ik wil geen nog zwaardere pillen. Daarbij doen ze vaak weinig aan hoofdpijn omdat er niet zoveel over bekend is...

Transformatieproces?
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
Hebben ze tegen jou ook gezegd dat je migraine hebt?


Toen ik vaak hoofdpijn had hadden ze ook gezegd dat ik migraine had en zomaar pillen voor gegeven haha wat niet eens helpt. Sommige mensen confused

Het kan inderdaad ook met het transformatieproces te maken hebben. Er zal wel veel te lezen zijn op internet neem k aan.
Ik zit er midden in en het is echt geen pretje maar je moet er echt doorheen effe doorbijten. wink
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Nee, want ik weet dat het geen migraine is... Dus ga ik ook niet naar de dokter *eigenwijs*

Ik heb al jaaaaren lang hoofdpijn. Soms met vlagen. Soms een week lang. Soms een week helemaal niet. Soms heftig, soms maar licht.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
Zo vervelend. confused
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Ja. En soms word je er letterlijk ziek door. Maar ik probeer zo min mogelijk troep te slikken.. Want ik ben niet zo'n medicijnen fan.
koenewoen
koenewoen mrt 30 '09
Ik hou ook niet van medicijnen, ik heb veel liever de alternatieve methodes. Maar nu moet ik wel pillen nemen van mijn dokter, omdat de alternatieve niet helpen.
Een pilletje tegen hoofdpijn of koorts, neem ik misschien 1 of 2 keer per jaar.
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Ik neem enkel een pilletje als het zo heftig is dat ik de dingen niet meer kan doen die ik eigenlijk zal moeten doen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki