Loading...
nl

Emmy's foto

Emuca
Emuca mrt 3 '09
Dit lijkt me heel interessant. :3 Ik ben erg benieuwd wat eruit komt. smile

Hier is mijn foto:

http://img17.imageshack.us/img17/4834/img4594.jpg
Delen:
Maryssa
Maryssa mrt 4 '09
Hallo Emmy,

Welkom hier!Ik zal eens kijken naar je foto:

* Het eerste dat ik zie is dat je je kwetsbaar voelt. Er zit een stuk verlegenheid in. Je houdt niet van groepen.

* Je hebt een soort van cynische humor

* Deze weet ik even niet helemaal zeker maar ik heb het gevoel dat je erg houdt van vertellingen als Tolkien en van sprookjesverhalen. Je gaat er in op en had liever in die tijd willen leven. Tovenaars en mooie kostuums hebben je interesse.

* Je bent iemand die graag alleen is. Met je eigen muziek, boeken en spullen

* Je bent iemand die observeert in gezelschap en als niemand het verwacht er ineens een scherpe /treffende opmerking in kan gooien

* Het leven, de verwachtingen die de samenleving van je kan hebben; het valt je soms zwaar. Je wilt vrij zijn, kunnen zijn wie je bent zonder de oordelen van anderen.

* Ik heb het idee dat je je moe voelt op de foto. Moe in fysieke zin maar ook moe van het denken / analyseren.

* Ook zie ik een soort van boosheid met een uitloop naar teleurstelling in je ogen.

* Je bent aan het zoeken om zoveel mogelijk jezelf te kunnen zijn maar je wilt ook graag de waardering van anderen. Dat komt wel eens in conflict met elkaar.

Dat was wat ik kon "lezen" ik hoop dat het een beetje klopt maar zeg het gerust als iets niet juist is daar leer ik weer van! smile

*
Emuca
Emuca mrt 4 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Emmy,

Welkom hier!Ik zal eens kijken naar je foto:

* Het eerste dat ik zie is dat je je kwetsbaar voelt. Er zit een stuk verlegenheid in. Je houdt niet van groepen.
Dit klopt wel. Ik voel me niet snel op mijn gemak in groepen.
* Je hebt een soort van cynische humor
Ja, ik kan heel sarcastisch zijn. Vooral als ik me niet op mijn gemak voel.
* Deze weet ik even niet helemaal zeker maar ik heb het gevoel dat je erg houdt van vertellingen als Tolkien en van sprookjesverhalen. Je gaat er in op en had liever in die tijd willen leven. Tovenaars en mooie kostuums hebben je interesse.
Ik ben inderdaad een groot fantasy fan smile
* Je bent iemand die graag alleen is. Met je eigen muziek, boeken en spullen
Ja, dit klopt
* Je bent iemand die observeert in gezelschap en als niemand het verwacht er ineens een scherpe /treffende opmerking in kan gooien
Helemaal
* Het leven, de verwachtingen die de samenleving van je kan hebben; het valt je soms zwaar. Je wilt vrij zijn, kunnen zijn wie je bent zonder de oordelen van anderen.
Dit klopt ook. Ik vind de huidige samenleving soms echt vreselijk.
* Ik heb het idee dat je je moe voelt op de foto. Moe in fysieke zin maar ook moe van het denken / analyseren.
Ik ben zeker moe van een aantal dingen ja.
* Ook zie ik een soort van boosheid met een uitloop naar teleurstelling in je ogen.
Het weekend dat die foto genomen is, is er iets gebeurd wat nogal heftig was. Misschien is dat terug te zien. Verder ben ik niet vaak boos.

* Je bent aan het zoeken om zoveel mogelijk jezelf te kunnen zijn maar je wilt ook graag de waardering van anderen. Dat komt wel eens in conflict met elkaar.
Ja, niet iedereen waardeert het feit dat ik mezelf ben.

Dat was wat ik kon "lezen" ik hoop dat het een beetje klopt maar zeg het gerust als iets niet juist is daar leer ik weer van! smile

*

Heel erg bedankt. Ik zie er heel veel in terug. Ik ben ook benieuwd wat andere nog meer bij me zien. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 14 '09
Hoi Emmy,

Ook ik wil graag je foto lezen. Ik heb de lezing van Maryssa niet gelezen dus er kunnen dingen dubbel zijn of anders zijn. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Je bent zeer eigenzinnig, maar dat was me ook al door je reacties opgevallen en je levensverhaal. Je foto zegt in ieder geval: "Ik doe mijn ding en wat de rest doet, zal allemaal wel."

Toch zie ik ook in je ogen dat je het moeilijk hebt met het leven. Je weet soms niet wat er van je verwacht wordt of hoe je moet reageren in sommige situaties. Kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het normaal is, dat zo te voelen, want alsof de rest het allemaal wel zou weten wink.

Ik zie ook rare ruzies met jou. Hiermee bedoel ik dat sommige mensen ruzie met je zoeken zonder dat er enige aanwijsbare reden is. Ik merk erg veel vijandigheid naar jou toe van bepaalde personen. Alsof ze jaloers zijn, of je vreemd vinden. Pesten is iets wat ik ook zie. Alsof je vaak gepest bent of misschien nog steeds gepest wordt.

Je verbergt jezelf een beetje voor de buitenwereld en vind het niet prettig om in de schijnwerpers te staan. Het liefste ben jij een onopvallend kind waar niemand aandacht aan geeft. Alleen terwijl ik het schrijf weet ik dat het niet klopt, want het liefste heb je wel positieve aandacht. Alleen omdat de aandacht vaak negatief is, vermijdt je het dan liever maar helemaal.

Je ligt best vaak met jezelf overhoop. Je bent dan echt een tweestrijd met jezelf aan het uitvechten. Lijkt me heel moeilijk eigenlijk.

Je bent zeer gevoelig en hebt moeite om je af te sluiten voor negativiteit. Ik zou je de pyramide van licht aanraden (zie informatie en kennis op dit forum).

Je bent heel spontaan en flapt er graag dingen uit. Alleen begrijpt lang niet iedereen dat en hebben ze daar moeite mee. Ze accepteren je niet zo makkelijk.

Je bent heel erg eerlijk en kan echt niet liegen.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
Emuca
Emuca mrt 15 '09
Heel erg bedankt. smileHet meeste klopt eigenlijk wel. Maar mijn spontaniteit komt vaak enkel naar boven als ik me echt op mijn gemak voel. Gebeurd niet zo snel in groepen. Dat pesten klopt niet helemaal, maar ik ben wel in 'stilte' gepest. Merken dat mensen je niet moeten, maar ze laten het enkel in hun gedrag merken.
Voor de rest klopt het wel aardig. smile
Emuca
Emuca apr 19 '09
Nu er meer een maand verstreken is, en ik een heleboel heb geleerd en verwerkt, ben ik nieuwsgierig of mensen nog wat veranderingen bij me zien.

http://img151.imageshack.us/img151/5739/foto89.jpg

Dus, zie hier, een recente foto. smile
Heidelroos
Heidelroos mei 19 '09
Dag Emmy..

Wat een mooie naam..

Waarom noem je jezelf Angel of Death?
Ik wil meteen mijn stenen die negatieve energie afvoeren op je leggen.. !! Dus dat doe ik dan ook..
Ik vraag me dan ook af in hoeverre jij die lifters helemaal wegkrijgt (ik vind het zoo knap)

Ik zie je een beetje als eenzaam kind op een schoolplein.
Ik teken vooral eerst heel veel ringen en rondjes in jouw aura.. Je bent omgeven door entiteiten.. die niet kwaadwillend voor jou zijn, maar wel anderen weren.. (Dus mij ook )

Ik maak allemaal sneetjes in mijn armen, met de steen waarme ik lees..
Ben jij geneigd jezelf te snijden als je emotionele pijn ervaart?
Of heb je dat in het verleden gedaan?

Ik zie iemand die eigenlijk gewoon goed is, zoals ze is, maar waarvan gezegd wordt dat er een etiketje opgeplakt moet worden.. Borderline, depressie.. maakt niet uit..Loop je bij het GGZ?

Heb jij medicatie?

Maar er komt een zwaarmoedig, zeer warm en lief eenzaam mensje tot me door, die het moelijk vindt om naar buiten te treden..
Een lieve verlegen meid, die heel veel kennis bezit..
heel veel..

Ik denk dat je jezelf vaak onbegrepen hebt gevoeld door je omgeving..
Je bent met een speciaal doel op aarde..
Jij krijgt de zware taak om op de achtergrond te werken..
Voor de acteur wordt geaplaudisseerd, voor degene die regiseert ook, ze buigen en buigen, naar voren naar het publiek.. en jij, degene die de acteurs verzorgt, met een massage, met een warme maaltijd, met tips en adviezen.. hebt dat applaus niet nodig.. maar je verdient het wel Emmy..

Jij treedt makkelijk op de achtergrond en bent ZEKER NIET haantje de voorste..
Ik mag eigenlijk stellen dat bescheidenheid bij je past..

Je bent gestopt met praten, zodra mensen je gingen beledigen om de gaves die jij bezit..
Had je vaak het gevoel niet serieus genomen te worden..

De ogen hebben muren, de kamer zit vol met mensen.. je voelt en voelt en voelt.. NIET NORMAAL!! Niet allemaal met je meeslepen hey meissie!!!!

Ik krijg een pentagram als symbool voor me..

Je bent heel erg lief.
Ik vraag me af of je nog thuis woont, zo ja, hoe is je relatie met jouw ouders..
heb je wel binding met ze?

Weinig vrienden, de vrienden die je hebt delen wel jouw interesses, beetje wicca-achtig, kaartje symbolisch branden, in de spiegel een geest oproepen enzo..

Jij gaat nog vele mensen helpen, maar ik geef je wel de tip eventjes aan jezelf te denken..
Aan jouw zelfvertrouwen, jouw zelfbeeld..
Ik heb het idee dat je nogal negatief kunt zijn over jouw levenssituatie..

Ik wil e bijna de schop onder de reet geven..
MEID WORD EENS WAT ZELFVERZEKERDER!!
Neem een beetje van mij

Je mag er zijn, je bent het waard.. al die beginselen voor een beetje zelfvertrouwen wil ik je aanreiken..
Misschien is het interessant om van die psychologische zelfhulpboeken te lezen, zodat je leert om voor je innerlijke te zorgen (die ga je vaak voorbij)

Jou geef ik een bloempje vanuit mijn hart..
je verdient wat vrolijkheid en ik wil jou in het zonnetje zetten..
Gewoon omdat jouw bescheidenheid zo hartverwarmend is..
Je bent zo eenvoudig, maar ook zo complex..
De complexiteit, is het leven, de maatschappij..
Die eenvoud? Die mag jij zijn..
het hoeft niet complexer dan het al is..
Wees gewoon jij en je komt de juiste mensen tegen.. mensen die het goed met je voorhebben..

Mag ik je een adresje geven waar ze mooie en fijne spirituele weekenden aanbieden voor een redelijk bedrag? Want ik dek dat je jezelf wel eens mag verwennen en lieve mensen tegen mag komen..

Ik zou graag jouw leeftijd willen weten..

getal 22 (is een vol getal in de numerlogolie)

Kruid: Gember, om je innerlijk te verwarmen en zelfvertrouwen te ontwikkelen..

Kleur: paars, maar ook aardetinten..

Symbool: pentagram..

Totemdiertje? de Das..

Heidelroos
Heidelroos mei 19 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Dat pesten klopt niet helemaal, maar ik ben wel in 'stilte' gepest. Merken dat mensen je niet moeten, maar ze laten het enkel in hun gedrag merken.

Geen grotere vorm van agressie naar de ander...
Is negeren..
Geen grotere vorm van pesten, dan in 'stilte' dus..
Emuca
Emuca mei 19 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Dag Emmy..

Wat een mooie naam..

Dankje.. Hij is lekker niet veel voorkomend. smile

Quote:

Waarom noem je jezelf Angel of Death?
Ik wil meteen mijn stenen die negatieve energie afvoeren op je leggen.. !! Dus dat doe ik dan ook..
Ik vraag me dan ook af in hoeverre jij die lifters helemaal wegkrijgt (ik vind het zoo knap)

Dat is een bijnaam die ik eigenlijk al heel lang heb. Misschien door mijn zwijgen en toekijken... en dan stiekem toeslaan... winkIk heb de mogelijkheid contact te leggen met de ziel en de energie die daarbij hoort. Die kan ik helpen door mijn eigen energie in de strijd te leggen. smile
Quote:

Ik zie je een beetje als eenzaam kind op een schoolplein.
Ik teken vooral eerst heel veel ringen en rondjes in jouw aura.. Je bent omgeven door entiteiten.. die niet kwaadwillend voor jou zijn, maar wel anderen weren.. (Dus mij ook wink)

Dit klopt heel goed. Ik was altijd een beetje een alleenig kindje. Nog steeds wel een beetje hoor. En ja, ik ben constant omringt door. smile
Quote:

Ik maak allemaal sneetjes in mijn armen, met de steen waarme ik lees..
Ben jij geneigd jezelf te snijden als je emotionele pijn ervaart?
Of heb je dat in het verleden gedaan?

Ik heb het wel eens gedaan ja, maar mijn tweelingziel (waar ik een enorme band mee heb, waardoor mensen ons nog wel eens door elkaar halen :P) heeft er een tijd lang last van gehad. Ik heb geholpen om ervanaf te komen, maar dit koste me heel erg veel moeite.
[quote[
Ik zie iemand die eigenlijk gewoon goed is, zoals ze is, maar waarvan gezegd wordt dat er een etiketje opgeplakt moet worden.. Borderline, depressie.. maakt niet uit..Loop je bij het GGZ? [/quote]
Ik word wel flink bestickert ja. Mensen krijgen weinig hoogte van me geloof ik. Maar ik loop niet bij de GGZ nee...
Quote:

Heb jij medicatie?

Enkel als ik heel zware hoofdpijn heb. Verder vermijd ik het. smile

Quote:
Misschien teken ik jou energie zo zwaar, omdat je mij daarnet gereinigd hebt van een entiteit..

Dat zou kunnen, maar ik ben sowieso volgens mij behoorlijk 'zwaar' om aan te voelen.

Quote:
Maar er komt een zwaarmoedig, zeer warm en lief eenzaam mensje tot me door, die het moelijk vindt om naar buiten te treden..
Een lieve verlegen meid, die heel veel kennis bezit..
heel veel..

Dankje. En ja hoor, klopt precies. Ik hoor wel vaker dat ik wijs overkom en veel kennis beschik... Waar dat vandaan komt, weet ik niet.

Quote:
Ik denk dat je jezelf vaak onbegrepen hebt gevoeld door je omgeving..
Je bent met een speciaal doel op aarde..
Jij krijgt de zware taak om op de achtergrond te werken..
Voor de acteur wordt geaplaudisseerd, voor degene die regiseert ook, ze buigen en buigen, naar voren naar het publiek.. en jij, degene die de acteurs verzorgt, met een massage, met een warme maaltijd, met tips en adviezen.. hebt dat applaus niet nodig.. maar je verdient het wel Emmy..

Klopt precies. Ik sta op de achtergrond. Help op de achtergrond. smile
Quote:

Jij treedt makkelijk op de achtergrond en bent ZEKER NIET haantje de voorste..
Ik mag eigenlijk stellen dat bescheidenheid bij je past..

Misschien is naast nieuwsgierigheid bescheidenheid mijn 2e naam? tongue
Quote:

Je bent gestopt met praten, zodra mensen je gingen beledigen om de gaves die jij bezit..
Had je vaak het gevoel niet serieus genomen te worden..
klopt als een brievenbus
Quote:

De ogen hebben muren, de kamer zit vol met mensen.. je voelt en voelt en voelt.. NIET NORMAAL!! Niet allemaal met je meeslepen hey meissie!!!!

Ik weet ik weet... ik voel echt enorm veel ja.
Quote:

Ik krijg een pentagram als symbool voor me..

Je bent heel erg lief.
Ik vraag me af of je nog thuis woont, zo ja, hoe is je relatie met jouw ouders..
heb je wel binding met ze?

Ik woon nog thuis ja. Maar ik ga over een jaar het huis uit. Ik woon nu bij mijn moeder en haar nieuwe vriend. Mijn vader vind ik... laat ik het netjes houden. Niet zo tof.
Quote:

Weinig vrienden, de vrienden die je hebt delen wel jouw interesses, beetje wicca-achtig, kaartje symbolisch branden, in de spiegel een geest oproepen enzo..

Klopt wel ja... de mensen waar ik mee omga zijn vooral in spiritualiteit geintresseerd. Misschien komt dat omdat de andere me niet serieus nemen.
Quote:

Jij gaat nog vele mensen helpen, maar ik geef je wel de tip eventjes aan jezelf te denken..
Aan jouw zelfvertrouwen, jouw zelfbeeld..
Ik heb het idee dat je nogal negatief kunt zijn over jouw levenssituatie..

Klopt ook. Misschien wel goed dat ik mijn boek geschreven heb. smile
Quote:

Ik wil e bijna de schop onder de reet geven..
MEID WORD EENS WAT ZELFVERZEKERDER!!
Neem een beetje van mij wink

Je mag er zijn, je bent het waard.. al die beginselen voor een beetje zelfvertrouwen wil ik je aanreiken..
Misschien is het interessant om van die psychologische zelfhulpboeken te lezen, zodat je leert om voor je innerlijke te zorgen (die ga je vaak voorbij)

Jou geef ik een bloempje vanuit mijn hart..
je verdient wat vrolijkheid en ik wil jou in het zonnetje zetten..
Gewoon omdat jouw bescheidenheid zo hartverwarmend is..
Je bent zo eenvoudig, maar ook zo complex..
De complexiteit, is het leven, de maatschappij..
Die eenvoud? Die mag jij zijn..
het hoeft niet complexer dan het al is..
Wees gewoon jij en je komt de juiste mensen tegen.. mensen die het goed met je voorhebben..

Bedankt :3
Quote:

Mag ik je een adresje geven waar ze mooie en fijne spirituele weekenden aanbieden voor een redelijk bedrag? Want ik dek dat je jezelf wel eens mag verwennen en lieve mensen tegen mag komen..

Natuurlijk mag dat. smile
[quote[
Ik zou graag jouw leeftijd willen weten.. [/quote]
Ik ben 18 jaar oud. Geboren op 8 juli 1990.
Quote:

getal 22 (is een vol getal in de numerlogolie)
wat betekend die? :3[/quote]
Quote:

Kruid: Gember, om je innerlijk te verwarmen en zelfvertrouwen te ontwikkelen..

Kleur: paars, maar ook aardetinten..

Symbool: pentagram..

Totemdiertje? de Das.. smile

Liefs van Heidel..

Paars is zeker mijn favoriete kleur... :3

Heel erg bedankt Heidel! Echt heel erg lief dat je dit voor me wilde doen. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki