Dag Emmy..
Wat een mooie naam..
Dankje.. Hij is lekker niet veel voorkomend.
Waarom noem je jezelf Angel of Death?
Ik wil meteen mijn stenen die negatieve energie afvoeren op je leggen.. !! Dus dat doe ik dan ook..
Ik vraag me dan ook af in hoeverre jij die lifters helemaal wegkrijgt (ik vind het zoo knap)
Dat is een bijnaam die ik eigenlijk al heel lang heb. Misschien door mijn zwijgen en toekijken... en dan stiekem toeslaan...
Ik heb de mogelijkheid contact te leggen met de ziel en de energie die daarbij hoort. Die kan ik helpen door mijn eigen energie in de strijd te leggen.
Ik zie je een beetje als eenzaam kind op een schoolplein.
Ik teken vooral eerst heel veel ringen en rondjes in jouw aura.. Je bent omgeven door entiteiten.. die niet kwaadwillend voor jou zijn, maar wel anderen weren.. (Dus mij ook
)
Dit klopt heel goed. Ik was altijd een beetje een alleenig kindje. Nog steeds wel een beetje hoor. En ja, ik ben constant omringt door.
Ik maak allemaal sneetjes in mijn armen, met de steen waarme ik lees..
Ben jij geneigd jezelf te snijden als je emotionele pijn ervaart?
Of heb je dat in het verleden gedaan?
Ik heb het wel eens gedaan ja, maar mijn tweelingziel (waar ik een enorme band mee heb, waardoor mensen ons nog wel eens door elkaar halen :P) heeft er een tijd lang last van gehad. Ik heb geholpen om ervanaf te komen, maar dit koste me heel erg veel moeite.
[quote[
Ik zie iemand die eigenlijk gewoon goed is, zoals ze is, maar waarvan gezegd wordt dat er een etiketje opgeplakt moet worden.. Borderline, depressie.. maakt niet uit..Loop je bij het GGZ? [/quote]
Ik word wel flink bestickert ja. Mensen krijgen weinig hoogte van me geloof ik. Maar ik loop niet bij de GGZ nee...
Enkel als ik heel zware hoofdpijn heb. Verder vermijd ik het.
Misschien teken ik jou energie zo zwaar, omdat je mij daarnet gereinigd hebt van een entiteit..
Dat zou kunnen, maar ik ben sowieso volgens mij behoorlijk 'zwaar' om aan te voelen.
Maar er komt een zwaarmoedig, zeer warm en lief eenzaam mensje tot me door, die het moelijk vindt om naar buiten te treden..
Een lieve verlegen meid, die heel veel kennis bezit..
heel veel..
Dankje. En ja hoor, klopt precies. Ik hoor wel vaker dat ik wijs overkom en veel kennis beschik... Waar dat vandaan komt, weet ik niet.
Ik denk dat je jezelf vaak onbegrepen hebt gevoeld door je omgeving..
Je bent met een speciaal doel op aarde..
Jij krijgt de zware taak om op de achtergrond te werken..
Voor de acteur wordt geaplaudisseerd, voor degene die regiseert ook, ze buigen en buigen, naar voren naar het publiek.. en jij, degene die de acteurs verzorgt, met een massage, met een warme maaltijd, met tips en adviezen.. hebt dat applaus niet nodig.. maar je verdient het wel Emmy..
Klopt precies. Ik sta op de achtergrond. Help op de achtergrond.
Jij treedt makkelijk op de achtergrond en bent ZEKER NIET haantje de voorste..
Ik mag eigenlijk stellen dat bescheidenheid bij je past..
Misschien is naast nieuwsgierigheid bescheidenheid mijn 2e naam?
Je bent gestopt met praten, zodra mensen je gingen beledigen om de gaves die jij bezit..
Had je vaak het gevoel niet serieus genomen te worden..
klopt als een brievenbus
De ogen hebben muren, de kamer zit vol met mensen.. je voelt en voelt en voelt.. NIET NORMAAL!! Niet allemaal met je meeslepen hey meissie!!!!
Ik weet ik weet... ik voel echt enorm veel ja.
Ik krijg een pentagram als symbool voor me..
Je bent heel erg lief.
Ik vraag me af of je nog thuis woont, zo ja, hoe is je relatie met jouw ouders..
heb je wel binding met ze?
Ik woon nog thuis ja. Maar ik ga over een jaar het huis uit. Ik woon nu bij mijn moeder en haar nieuwe vriend. Mijn vader vind ik... laat ik het netjes houden. Niet zo tof.
Weinig vrienden, de vrienden die je hebt delen wel jouw interesses, beetje wicca-achtig, kaartje symbolisch branden, in de spiegel een geest oproepen enzo..
Klopt wel ja... de mensen waar ik mee omga zijn vooral in spiritualiteit geintresseerd. Misschien komt dat omdat de andere me niet serieus nemen.
Jij gaat nog vele mensen helpen, maar ik geef je wel de tip eventjes aan jezelf te denken..
Aan jouw zelfvertrouwen, jouw zelfbeeld..
Ik heb het idee dat je nogal negatief kunt zijn over jouw levenssituatie..
Klopt ook. Misschien wel goed dat ik mijn boek geschreven heb.
Ik wil e bijna de schop onder de reet geven..
MEID WORD EENS WAT ZELFVERZEKERDER!!
Neem een beetje van mij
Je mag er zijn, je bent het waard.. al die beginselen voor een beetje zelfvertrouwen wil ik je aanreiken..
Misschien is het interessant om van die psychologische zelfhulpboeken te lezen, zodat je leert om voor je innerlijke te zorgen (die ga je vaak voorbij)
Jou geef ik een bloempje vanuit mijn hart..
je verdient wat vrolijkheid en ik wil jou in het zonnetje zetten..
Gewoon omdat jouw bescheidenheid zo hartverwarmend is..
Je bent zo eenvoudig, maar ook zo complex..
De complexiteit, is het leven, de maatschappij..
Die eenvoud? Die mag jij zijn..
het hoeft niet complexer dan het al is..
Wees gewoon jij en je komt de juiste mensen tegen.. mensen die het goed met je voorhebben..
Bedankt :3
Mag ik je een adresje geven waar ze mooie en fijne spirituele weekenden aanbieden voor een redelijk bedrag? Want ik dek dat je jezelf wel eens mag verwennen en lieve mensen tegen mag komen..
Natuurlijk mag dat.
[quote[
Ik zou graag jouw leeftijd willen weten.. [/quote]
Ik ben 18 jaar oud. Geboren op 8 juli 1990.
getal 22 (is een vol getal in de numerlogolie)
wat betekend die? :3[/quote]
Kruid: Gember, om je innerlijk te verwarmen en zelfvertrouwen te ontwikkelen..
Kleur: paars, maar ook aardetinten..
Symbool: pentagram..
Totemdiertje? de Das..
Liefs van Heidel..
Paars is zeker mijn favoriete kleur... :3
Heel erg bedankt Heidel! Echt heel erg lief dat je dit voor me wilde doen.