Loading...
nl

Gegroet

Emuca
Emuca mrt 3 '09
Hoi hoi!

Dit forum leek me wel interessant, dus ben ik lid geworden!
Ik heet Emmy en ik ben 18 jaar. Ik zit op de kunstacademie en ben al jaren geïnteresseerd in dit soort dingen. Mijn hobby's zijn tekenen en schrijven.
Delen:
gast
gast mrt 3 '09
Hallo angel of death. Interresante naam laugh
Helma
Helma mrt 3 '09
Welkom, Angel! Doe lekker mee!

groet, Helma.
admin
admin mrt 3 '09
Van harte welkom Emmy!

Fijn dat je er bent.
Ik wens je een fijne tijd op dit forum!

Groeten,
Hans
Emuca
Emuca mrt 3 '09
Ik heb mijn naam gekozen omdat sommige me wel eens zo noemen. :3

Ik denk dat ik het hier wel naar mijn zin ga krijgen. De sfeer komt fijn over.
koenewoen
koenewoen mrt 3 '09
Angel, ook ik heet je hier van harte welkom!
Hopelijk kun je hier veel leren. En kunnen wij ook veel van jou leren!
Emuca
Emuca mrt 3 '09
Ik hoop het. Ik leer graag dingen en praat graag over ervaringen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Hallo Emmy, van harte welkom op merudi. Als je iets te vragen hebt, dan horen wij dat graag. Ook ben ik benieuwd naar je eigen spirituele ervaringen. Misschien wil je er iets over vertellen?
Emuca
Emuca mrt 3 '09
Wel, ik heb heel veel dingen mee mogen maken. Fijne, maar ook zeer rotte dingen helaas. Ik was in ieder geval vrij jong (6) toen ik dingen begon te zien, waardoor ik eigenlijk altijd geïnteresseerd en geloofd heb in spirituele dingen.
Lena
Lena mrt 4 '09
welkom,wil je nog vertellen waarom ze je zo noemen? smile
Emuca
Emuca mrt 4 '09
Wel, dat is best wel een lang verhaal. Maar het komt er kort gezegd op neer dat ze me zo noemen omdat ik dingen heb gezien, vrijwel altijd kalm ben en me minder snel door de meningen van andere laat beïnvloeden.
Ook speel ik heel veel rollenspellen, en vaak kiezen onze karakters altijd een wapen, en op een of andere manier kom ik altijd uit bij de zeis.
Het is dan ook al jaren mijn nickname op bijvoorbeeld MSN. Mensen zijn eraan gewend, en ze willen niet eens meer dat ik het zal veranderen, omdat dat 'zooo niet Emmy is'.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki