Loading...
nl

Engel Ismael: Maart wordt weer een gerommel

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 2 '09
Het is weer een heel gerommel de komende maand. Nee verrassingen noem ik het niet, het wordt eerder chaotisch. In elk leven. Maak onderscheid wat jij echt wilt en wat anderen van je verwachten. Leef met je geweten in harmonie en pas je niet aan als het op je verstandelijke vermogen misschien beter lijkt. Ik waarschuw je echt, dat je eerst naar je eigen innerlijke stem moet luisteren deze maand. Ik zie ook dat veel mensen verwachten dat anderen hun oplossingen geven. Het wordt steeds meer helder dat jij omvalt als jij dingen gaat doen voor anderen die niet de jouwe zijn. Blijf je dus concentreren op je eigen leven. Uiteraard kun je wel adviezen geven aan anderen maar je zult je eigen leven nu echt zelf moeten regisseren. We zijn namelijk een nieuw tijdperk ingegaan waarin je steeds dichter bij jezelf komt en steeds beter begrijpt waar jij behoefte aan hebt. Neem deze waarschuwing dus serieus en sta vanaf nu stil bij wat je weet en voelt dat echt bij jou hoort. Je kunt dus niet afkijken hoe anderen het doen, welke beslissingen zij nemen en dan dezelfde beslissing overneemt. Het individu wordt in zich dus sterk, snap je? Dit proces is nog maar net gestart en zal dus zorgen voor verwarring in eerste instantie, net zolang totdat iedereen er aan is gewend en dan gaat het gemakkelijker.

Houd er deze maand ook rekening mee dat je in jezelf blijft geloven. Dit had je natuurlijk al begrepen uit de vorige tekst maar het is een ander proces dan voorheen. Het vasthouden aan je eigen uitgangspunten wordt steeds belangrijker. Wees niet halsstarrig maar blijf luisteren naar elkaar. Dat is de boodschap omdat door deze chaos ook verwijdering onderling kan ontstaan. Laat je niet verleiden om je rug te keren naar je medemensen. Wees geïnteresseerd en maak onderscheid in liefde, mededogen, elkaar verstaan en barmhartigheid. Ik waarschuw je om te voorkomen dat je verwijdering krijgt onderling en dat je veel te veel in jezelf gekeerd raakt.

Het is veranderingstijd dus houd je ogen en je oren open. Leef niet in je eigen gedachten omdat je dan verdwalen kunt. Sta open voor de inzichten en visies die nu doorgegeven worden uit de Hemel. Iedereen zal creatiever zijn en meer aan durven pakken. Iedereen zal verstaan dat er op de aarde duidelijkheid gaat komen tussen alle volkeren en dat wij met elkaar, ja, de Hemel én de aarde, samenwerken om in de toekomst gemakkelijker, liefdevoller en begrijpelijker met elkaar te leven. Wij weten dat we harder moeten praten om jullie te bereiken, omdat door deze nieuwe energie het gevaar bestaat dat jij je juist gaat afkeren van ons. Dat zal je erg eenzaam maken dus dat willen we liever niet. Wij geven jullie graag een overdaad aan Liefde omdat je daardoor sterker wordt en dat je mee mag werken aan het ontstaan van een Liefdevolle planeet Aarde. Houd dus je eigen wensen van je ziel in het oog, niet de harde liefdeloze woorden die je hersenen je kunnen geven. Het gaat niet om de eerste te zijn, het gaat om van Liefde te zijn met elkaar.

Zo dat is duidelijk. Nu weer verder want er zijn deze maand nog meer veranderingen op komst. Het wordt druk vanuit de Hemel naar de aarde. Je zult dat gaan merken in het ontwikkelen van nieuwe vormen die naar de aarde komen. Je zult het zien in het ontwikkelen van mensen die naar de aarde gegaan zijn om de leiding te nemen. Je zult merken dat er meer van iedereen wordt verwacht en dat het zal leiden tot een energie die niet iedereen toejuicht. Je moet maar gewoon afwachten of het jouw leven ook raakt en beïnvloed of dat je gewoon je schouders kunt laten hangen en meer kunt doen met de energie die doorgegeven wordt. Jij weet in jezelf dat er veel problemen komen over de aarde die volkeren elkaar aandoen, maar het is ook de macht die mensen eraan koppelen die onduidelijkheid geeft. Neem je eigen positie in en maak afspraken in je hart hoe jij hierin een onderdeel wilt zijn. Jij bent goed zoals je bent maar je kunt ook veranderingen aanbrengen door duidelijk te maken waarin jij je wilt onderscheiden. Ga vertellen wat je doen wilt en met welke overtuiging dan zul je merken dat er daadwerkelijk een ommekeer komt.

Als je begrijpt dat je alles met liefde kunt doen gaat er een geheel nieuwe wereld ontstaan die vanuit jezelf naar anderen waardevermeerderend is. Nee geen geld, dat heeft geen waarde, het is alleen maar een ruilmiddel ook al willen sommigen op aarde je doen geloven dat daar alles in zit en dat geld het machtigste is. Het is niets, geloof me. Als jullie er teveel waarde aan gaan hechten, dan pakken we het geheel van jullie af. Dus ga naar je gevoel: daar ligt de sleutel tot de echte macht: je liefde!

Ik wens jullie weer een fijne maand met heel veel geluk.
Hemelse liefdevolle groet,
Ismael.

bron: http://www.enjoygodswords.com/newsItem.asp?IDNews=51&IDLanguage=1
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '09
Wauw mooi! smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 2 '09
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 wink
admin
admin mrt 2 '09
Verandering is vooruitgang en groei. smile
Muin
Muin mrt 2 '09
Quote:
Leef met je geweten in harmonie en pas je niet aan als het op je verstandelijke vermogen misschien beter lijkt.


Ja, ik wil leven met mijn geweten in harmonie. Ik luister naar mijn hart en mijn hoofd gebruik ik waar mijn hart en mijn geweten niet bij kunnen.

Quote:
Dat je in jezelf blijft geloven. Het vasthouden aan je eigen uitgangspunten wordt steeds belangrijker. Wees niet halsstarrig maar blijf luisteren naar elkaar.


YES !

Quote:
Leef niet in je eigen gedachten omdat je dan verdwalen kunt. Sta open voor de inzichten en visies die nu doorgegeven worden uit de Hemel.


Doe ik want leven in mijn eigen gedachten grenst een beetje aan waanideeën.

Quote:
Neem je eigen positie in en maak afspraken in je hart hoe jij hierin een onderdeel wilt zijn. Jij bent goed zoals je bent maar je kunt ook veranderingen aanbrengen door duidelijk te maken waarin jij je wilt onderscheiden.


Je bent goed zoals je bent maar je kunt ook veranderingen aanbrengen..
Dit is een hele goeie ! grin
Begrip
Begrip mrt 2 '09
mmm veranderingen aanbrengen kan je enkel doen als je niet BENT, das wat ie volgens mij wil zeggen, als je bent Ben je gewoon, hier valt niets aan te veranderen, we hebben echt me gesloten hart naar deze aarde te komen om deze weg naar je hart dan were te ontsluiten, als je op weg ben kan je veranderen, maar niet als je echt gwn jezelf ben, wat je bent is, aargg ingewikkeld uitgelegd, uhmm ja kheb et: oeie bent nu were kwijt, ewel ja da wast dus: aan je ware zelf kan je nooit veranderingen maken

xxx
ilse
Muin
Muin mrt 2 '09

Aan je ware zelf kan je geen verandering brengen. Maar de veranderingen zijn nodig om tot het besef te komen wie je daadwerkelijk bent.
Begrip
Begrip mrt 2 '09
haha akkoord !!
xxx
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 3 '09
In het verlengde van dit schrijven heb ik nog een aanvulling.

Centrumdagen of de ruggegraat van de Tzolkin.
Volgens de Maya kalender starten in maart de Centrum dagen. Deze lopen van 5 maart t/m 24 maart.

Centrumdagen hebben een belangrijke functie of taak voor ieder individu. Tijdens deze dagen wordt je energetisch getest of je in het hier en nu leeft. Ervaar je deze periode als ' licht' dan weet je dat je op de goede weg bent. Ervaar je ze als moeizaam of zwaar, dan weet je dat je nog het 1 en ander te doen hebt.

Deze 20 dagen is de magie van het getal 7 voelbaar. Inspireren, kanaliseren, resoneren en afstemming.

In deze dagen is de energie heel sterk op het 'Hier en Nu'.In het Hier en Nu zijn, is 1 zijn met jezelf, je niet anders voordoen dan je bent, geen onwaarheden verkondigen, geen dingen doen omdat je denkt dat het moet. Verlies je dit uit het oog zou je kunnen struikelen of in de war kunnen raken.

Deze 20 dagen worden als zeer intens ervaren, zowel emotioneel als lichamelijk.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki