Loading...
nl

Het Scheiden van de Werelden

Lena
Lena feb 27 '09
Karen Bishop, 25 februari 2009

Welkom!

In de tijd die nu voorbij is, toen we nog jong en naïef waren, stelden we ons voor dat het ascentie proces ongelofelijk plezierig en makkelijk zou zijn, en ons op zou tillen naar een hogere dimensie waar we rond konden vliegen op een wolk in de Hemel, en elke dag bonbons zouden eten, of dat we misschien in een klap gevuld zouden zijn met licht, en al onze problemen zouden verdwijnen in een enkel moment. We zouden het beloofde land bereiken waar de liefde alom stroomt en we zouden nooit meer een onplezierige ervaring hoeven hebben. Maar nu weten we wel beter.

En ondanks dat het zeker op vele manieren beter en beter wordt, en als we terug zouden kijken zien we zeker een hele andere versie van onszelf, presenteert het ascentie proces zichzelf op manieren die we ons nooit voor hadden kunnen stellen. Als we hoger en hoger gaan vibreren, en de hogere niveaus van bestaan bereiken, verandert er veel voor ons, en krijgen we altijd weer hele nieuwe uitdagingen om op die manier weer afgestemd te raken met de hogere vibraties waardoor we ons nu omringd voelen.

Dit is een uitdagend proces, maar stukje bij beetje gaan we ons realiseren dat we altijd precies zijn waar we moeten zijn en ervaren precies wat we moeten ervaren op precies de goede tijd. En we worden veel sterker en we dragen steeds meer licht. Het beloofde land is inderdaad net aan de horizon verschenen, maar om daar te komen gaat vaak op vreemde en wonderlijk onverwachte manieren. En paradoxaal is dat hoe dichterbij we komen, hoe meer we ons realiseren dat we inderdaad niet langer dezelfde wensen hebben, en de diensten aan de mensheid met wegcijferen van onze eigen persoonlijke wensen begint alles te overschaduwen omdat onze ego's langzaam maar zeker afnemen.

Omdat we onszelf in een nieuwe ruimte bevinden, op deze laatste nieuwe trede van de ascentieladder, kunnen we ook nieuwe en onbestemde gevoelens ervaren.

Pas biechtte mijn dochter lachend aan mij op dat ik misschien wel "bi-polair" geworden ben, omdat ik wat gedrag ben gaan vertonen de afgelopen maanden wat ze nog nooit bij me gezien heeft. Ze beweert dat ik het ene moment geweldig gelukkig ben in het andere moment geweldig grommig. "Wie, Ik?" reageerde ik met grote verbazing. De altijd gelukkige en vrolijke Ik? Zij moet helemaal in de war zijn of misschien zelf wel chagrijnig en dat op mij projecterend, tenslotte wist ik dat ik altijd perfect ben...ze moest het wel over iemand anders hebben! "Nee, serieus mam, ik meen het." hield ze vol.

Dus wat was er aan de hand? Was dit weer een ander vreemd en nieuw ascentie symptoom? Extreme stemmingswisselingen van het ene moment naar het andere met grote extreme verschillen in het ervaren van de wereld om ons heen? Ja, ja en nog eens ja.

Nadat we de grote onverbondenheid met de oude werkelijkheid ervaren hebben (rond october 2008, maar zich echt beginnen te manifesteren rond juli en daarna), werden we toen vrij en begon langzaam het proces wat deze monumentale ervaring creëerde. En we raakten het gevoel van ons oude zelf kwijt, voelden ons stuurloos, verward en zelfs nutteloos omdat onze oude rollen nu voorbij waren, en we begonnen ons langzaam te verbinden met iets heel nieuws en anders....en magisch.

Deze grote scheiding tussen de ene werkelijkheid en de andere was heel duidelijk, dramatisch en heel compleet. We waren erin geslaagd om de vibratie van de oude wereld omhoog te brengen en nu was het tijd om te vertrekken naar een nieuwe kust waar dingen magisch waren, vredig, gezegend, liefdevol, en waar in al onze behoeften werd voorzien. Maar we zijn nog steeds in de fase van ons afstemmen, omdat dit een hele grote sprong voor ons was in vibratie.

De scheiding tussen de oude wereld en de nieuwe werkelijkheid is nu werkelijk groot en ook heel sterk. Op deze manier, is er een grote polariteit gekomen, en dus, terwijl we nog steeds bezig zijn in het overgaan van de ene werkelijkheid naar de andere, voelen we ons inderdaad bi-polair.

Omdat we doorgaan op onze spirituele evolutionaire reis, verliezen we heel langzaam de tolerantie voor de lager vibrerende energieën. In het begin voelden we ons er misschien door geïrriteerd, en dan voelden we ons schuldig als we stiekem wenste dat we er niet meer mee te maken hoefden te hebben, en uiteindelijk kwamen we op een punt waarop we roepen "Laat me eruit!". Onze onverdraagzaamheid ervoor is nu groot, en de liefdevolle wezens die we voelen dat we eigenlijk zijn, lijken soms te zijn vervangen door een indringer die zich afgestoten voelt door de lager vibrerende energieën.


"Wat is er met ons spirituele zelf gebeurd?" vragen we ons misschien af. "Horen wij eigenlijk niet liefdevol te zijn en alle anderen lief te hebben?" Betekent hoger vibreren niet dat ik nu een perfect liefhebbend en begripvol wezen ben, en hier ben om anderen zich beter te laten voelen in mijn buurt?

Met deze extreme scheiding die er nu is tussen de ene werkelijkheid (dimensie) en de andere, zijn onze reacties ook heel extreem. De scheiding is nu heel groot. Als we in de laagste dimensies zijn, of lagere en dichtere vibraties, kunnen we ons absoluut verschrikkelijk voelen. Afschuwelijk. Dit kan zich manifesteren als grote boosheid, pijn, frustraties, spanning en een hele grommige houding. En dan kunnen we plotseling iets tegenkomen dat hoger vibreert en dan voelen we ons onmiddellijk heel gelukkig, gezegend en in een natuurlijke goede omgeving.

Van het ene extreem naar het andere, beginnen we ons af te vragen wat er eigenlijk met ons aan de hand is. En met een absolute afkeer van alles wat lager vibreert, ontdekken we dat we niet van onszelf houden als onze reacties naar deze vibraties onplezierige gevoelens creëren in onszelf. Als jij vrouw bent en in de leeftijd van de menopauze bent, heb je misschien net het besluit genomen om je hormonen eens te laten nakijken en vraag je je af waar deze toestand vandaan komt, maar omdat zovelen dit ervaren, is dit misschien wel niet iets fysieks.

Ascentie lijkt altijd op menopauze en het overkomt mannen en vrouwen, en van alle leeftijden. Dus, gevoelens van "Ik heb er genoeg van," of "Ik ben er helemaal klaar mee!" of misschien "Is het voor mij al tijd?" zijn heel gewoon omdat we zoveel gedaan hebben om deze planeet te assisteren sinds we gekomen zijn. Lange tenen, geheugenverlies, een behoefte om even voor jezelf te gaan zorgen, en en wens om verder te gaan zijn gewoon een deel van ons spirituele evolutionaire proces in deze fase, zelfs al lijken de symptomen op een menopauze.

Gevoelen van benauwdheid, druk en een kort lontje zijn ook normale symptomen als we hogerop gaan, de energie wordt dicht omdat alles wat in ons lager vibreert noodzakelijk "eruit geperst" moet worden zodat wij ons kunnen afstemmen. We voelen alsof er nu veel meer energie door ons heen stroomt, en we gaan soms hyperventileren, krijgen druk op de borst, voelen ons misschien alsof we door een dubbel portie koffie geraakt zijn, of kunnen moeilijk slapen omdat er nu zoveel energie door ons heen stroomt. Op deze manier, voelen "afstemmingen" niet altijd even geweldig. Nadat de energieën eruit geperst zijn en de afstemmingen gemaakt zijn, voelen we ons altijd weer veel beter....tenminste totdat de volgende fase van expansie! Hoe hoger we stijgen in de evolutionaire ruimte, hoe minder lager vibrerende energie er aanwezig is. Dit komt omdat liefde de ultieme energie is die overblijft. Dus verliezen we meer en meer van onszelf als de dingen voort gaan, en dat resulteert in de behoefte om af te stemmen of we voelen ons niet comfortabel.

Deze laatste stijging naar boven is niet veel anders. We stemmen ons nu heel erg af met betrekking tot onze grenzen en hoe we omgaan met lagere energieën in lagere dimensies. We zijn er nu heel ver van verwijderd, dus voelen we ons afschuwelijk in hun buurt. Bovendien hebben we het er zo erg mee gehad, dat we helemaal in kwaadheid schieten als zij in onze ruimte verschijnen.

Tel hierbij de uitdagingen van het afgelopen jaar, misschien voelen we ons als een boksbal omdat er zoveel over ons uitgestort is keer op keer, en kan het heel extreem vervelend zijn om iets onplezierigs in de buurt te hebben. We zijn inderdaad klaar voor het nieuwe, voor ons Beloofde Land of in ieder geval voor een rustpauze, en misschien wel voor een ervaring van hele andere orde.

Maar de hogere dimensies zijn ook hier. Wonderen en verbazende nieuwe verbindingen beginnen zich te manifesteren, we voelen ons af en toe geweldig, zelfs al is dit geheel onvoorspelbaar, en we zijn goed op weg naar een betere en nieuwe werkelijkheid voor onszelf.

Meerdere weken geleden begon ik dromen te krijgen over de oorspronkelijke bedoeling en intenties. Bijvoorbeeld, op een nacht had ik een flits van een beeld van 16 december. Mijn dochter was op 24 december geboren, maar haar uitgerekende datum was 16 december. De boodschap die ik hier kreeg was over de oorspronkelijke bedoelingen. Vele jaren al hebben we onze energieën afgestemd om in afstemming met de planeet te blijven. We moesten ons afstemmen om in evenwicht te blijven toen er zoveel uit balans was. Nu kunnen we terugkeren naar onze oorspronkelijke bedoeling en intenties, de ware verbindingen en afstemmingen, naar wat wij altijd van plan waren voor deze planeet. Deze nieuwe en pure afstemming vindt er nu in onszelf plaats, en we kunnen eindelijk terug gaan naar wat we werkelijk zijn en naar wat we kwamen doen....het opzetten van de Nieuwe Planeet Aarde. Op deze manier, bereiden we ons inderdaad voor op onze nieuwe rollen.

Bovendien zijn we opnieuw aan het reinigen en loslaten, maar dit is heel anders deze keer. Op een vreemde manier, gingen we de afgelopen paar jaar achterwaarts. We besloten te wachten totdat genoeg van de massa een kans had om bij te komen voordat we verder zouden gaan, en op deze manier zijn we vast blijven zitten op een lagere trede van de ascentie ladder langer dan we eigenlijk wilden (maar oze zielen besloten dat we het wilden, dus was het goed en waren we waar we moesten zijn). Daarom hebben we meer van de lager vibrerende energie toegelaten (over ons uitgestort) dan in het verleden...en deze energie dat is de energie waar we echt mee klaar zijn. Dus nu laten we dat los en ervaren we weer een schoonmaak.

De reden dat het deze keer anders is, is omdat het een soort van extra was, een ongewone soort van ervaring. Zelfs nadat we helemaal klaar waren en onze vibratie veel te hoog was om deze ervaringen ooit weer te hebben, kregen we toch weer opnieuw te maken met deze ervaringen, en moesten we tot het juiste moment wachten om ze weer los te laten. Dus nu kunnen we dit soort overschot aan lagere energie loslaten wat we in deze ervaring verzameld hadden. (Ik hoop dat jullie het nog begrijpen!)

Toen ik met mijn erg versnelde ascentie proces begon vele jaren geleden (omdat ik zo ver achter was met mijn zielsbedoelingen), ervaarde ik vreemde en intense dromen in een bepaalde periode. Deze waren stukjes en beelden die snel voorbij kwamen in de nacht, omdat ik het oude aan het loslaten was....net alsof je een band doorspoelt om snel terug te kijken. Dit gebeurt nu weer opnieuw voor mij, maar in een minder heftig tempo. We laten allemaal dingen los tijdens het dromen, dingen waar we ons niet langer mee willen verbinden. Zelfs als jij iemand bent die al heel lang geen intensieve healing gehad heeft, kan jij plotseling een wens krijgen om wat schoon te laten maken. Het ascentie proces geeft altijd heel natuurlijk aan wat het nodig heeft, en helemaal uit zichzelf, zonder enige hulp van buiten.

Als we beginnen verder te gaan, weg van de lager vibrerende energieën van het verleden, worden we ook opeens heel geïnteresseerd in onze gezondheid en welzijn. Nu hebben we de tijd om voor onszelf te zorgen, om afstemmingen te maken in ons dieet, meer beweging te nemen, enzovoorts, het is nu even tijd voor onszelf. Op zielsniveau weten we dat we helemaal schoon moeten zijn om onze nieuwe rollen te gaan vervullen.

Dus hoe zit het met navigeren in de dimensies? Hoe kunnen we helder en gelukkig blijven als we toch steeds even in het oude moeten stappen? Onze heftige reacties naar oude energieën is een teken dat we daar niet meer thuishoren. Er wordt ons verteld dat we moeten vertrekken en naar onze hele nieuwe ruimte en werkelijkheid moeten gaan.

Hoe hoger we vibreren, hoe meer onze intenties niet meer kloppen. Intenties zijn veel te tijdrovend voor de hele directe en snelle energieën die bestaan in de hogere dimensies (meer hierover in mijn boek Stepping into the New Reality). Dus wordt navigeren in de hogere dimensies eigenlijk veel simpeler. We hoeven geen intenties meer te maken, omdat we van nature al heel snel aantrekken wat er in ons is.

Op deze manier ontdekken we nu dat deuren die dicht gaan voor ons dat doen omdat ze niet meer in afstemming zijn met wie we nu zijn. Vele deuren openen zich nu voor ons.....nieuwe toegang tot wat misschien jarenlang voor ons geblokkeerd was. En deze toegang, wonderen of deuren kunnen nu voor ons openen als het nodig is, misschien even heel kort, en dan weer dichtgaan. Bovendien, als we ontdekken dat een deur gesloten is voor ons, of dat er iets heel moeilijk toegankelijk is voor ons, of helemaal niet stroomt met allemaal blokkades, dan is dat een teken van boven dat iets de verkeerde richting of verkeerde manifestatie is voor ons.

Een andere normaal scenario van ascentie dat zichzelf vaak presenteert is het vasthouden aan de lagere energie wanneer iemand in een hogere dimensie gekomen is. Dit kan zich op vele manieren manifesteren, van dingen in de natuur waar we op stappen tijdens een wandeling, van individuen die zich aan ons vasthouden, ons niet willen laten gaan, of oude energieën die ons vragen weer terug te komen om te doen wat we altijd deden.

Als we ooit verleid worden om erin te springen en te helpen, dan worden we misschien net als een zwemmer die iemand probeert te redden terwijl we zelf onder getrokken worden in bijna verdrinken. Hoe hoger we vibreren, hoe meer we moeten opletten...en op ons eigen waren pad moeten blijven....om meningen en ideeën van anderen te negeren....om in deze nieuwe en hogere gebieden te blijven waar we nu zo gezegend door omringd worden.

Een ander veel voorkomen verschijnsel van hoger vibreren? Eenzaamheid. Hoe hoger we vibreren, hoe kleiner onze vriendenkring wordt. Uiteindelijk vinden we onszelf verbonden met slechts een paar loyale, vriendelijke en liefdevolle speciale vrienden. Mijn sterrebegeleider vertelde me pas dat vrienden heel zeldzaam zouden worden. Uhg! was mijn eerste reactie tot ik me realiseerde dat deze hele speciale vriendschappen heel diep en puur zijn en hele speciale gaven zijn. De rest van de tijd zullen we bezig zijn met onze diensten naar de mensheid en onze loyaliteit zal zich uiten in het helpen van anderen. Uiteindelijk zullen de gemeenschappen zich vormen als er genoeg zielen klaar zijn, maar dit is al het huidige scenario voor sommigen.

Als we steeds dichter komen bij het worden van de engelen van de aarde, dan beginnen we deze hele nieuwe manieren van zijn te leren. Ik begin net met het eerste van de "Opkomende Aarde Engelen" miniboekjes die in groot detail onze nieuwe rollen toelichten, hoe te navigeren tussen de dimensies en je goed te blijven voelen, meer over onze dimensionale winkeletalages, en meer vreemde en verrassende gevoelens die we kunnen krijgen als we evolueren. Deze miniboekjes worden jullie aangeboden via mijn website en zijn alleen via donatie te verkrijgen, omdat deze tijden van overgang ongebruikelijke en tijdelijke omstandigheden voor velen kunnen betekenen. Er is veel te veel informatie over deze nieuwe veranderingen om alleen via deze Wings berichten te kunnen geven.

Voor onze speciale vrienden down under (in australie). Onze harten en gedachten gaan uit naar jullie als je grote verliezen geleden hebt door de branden. Weet dat jullie je helemaal klaar maken voor het nieuwe, en veel uit de weg geruimd wordt voor jullie hele nieuwe fundering. Jullie zullen weer verschijnen als stralende sterren voor onze wereld en we houden heel veel van jullie!

Veel liefde en continue dankbaarheid. Tot de volgende keer,

Karen

Het originele engelstalige artikel is te vinden op www.emergingearthangels.com

Dit artikel is vertaald door René van
http://www.goto2012.nl/
Delen:
Muin
Muin feb 27 '09
Quote:
Als we ontdekken dat een deur gesloten is voor ons, of dat er iets heel moeilijk toegankelijk is voor ons, of helemaal niet stroomt met allemaal blokkades, dan is dat een teken van boven dat iets de verkeerde richting of verkeerde manifestatie is voor ons.


Blokkades zijn niet slecht. Blokkades zorgen juist voor groei en dragen bij aan een bewustwordingsproces. Doordat ik de verkeerde richting ben ingeslagen, weet ik nu wat ik wel en niet wil.

Quote:
Hoe hoger we vibreren, hoe meer we moeten opletten...en op ons eigen waren pad moeten blijven....om meningen en ideeën van anderen te negeren....om in deze nieuwe en hogere gebieden te blijven waar we nu zo gezegend door omringd worden.


Anderen negeren..
Is dat liefdevol? Ik vat het niet.
gast
gast feb 27 '09
Er staat "meningen en ideeën van anderen negeren". Dat wil dus zeggen dat je die niet eigen moet maken maar dat je je mening en idee vormt uit je eigen ervaringen. (althans zo interpreteer ik het)
Muin
Muin feb 27 '09
Quote:
om meningen en ideeën van anderen te negeren


Als ik de meningen en ideeën van anderen negeer dan kan ik ze nooit liefhebben. Dan ben ik van ze gescheiden. Dan ontstaat er een dualiteit in plaats van eenheid. Als een verblijf in de nieuwe hogere gebieden dit teweegbrengt, dan blijf ik maar liever hier op het lager gebied. Hier ervaar ik tenminste wat liefde is.

Quote:
Dat wil dus zeggen dat je die niet eigen moet maken maar dat je je mening en idee vormt uit je eigen ervaringen.


Als ik alleen op de wereld zou zijn, zou ik het met je eens zijn.
Mijn meningen en ideeën kunnen nooit slechts uit mijn eigen ervaringen komen.
Ik neem de informatie, gedachten en gevoelens bewust en onbewust van anderen over.
Ik meng ze met mijn eigen denken en voelen.
Zo worden mijn ervaringen gevormd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '09
Ja dat ben ik ook met je eens muin. Jezelf afzonderen van de rest zorgt niet voor een eenheid in de groep, maar juist voor afscheiding binnen de groep. Begrijp ook niet de raad om de meningen van anderen te negeren omdat je hiervan juist het meeste leert en inzicht in jezelf te krijgen.
gast
gast feb 27 '09
Ik denk dat het hier iets anders bedoeld is dan jullie nu interpreteren. Zoals ik het nu opvat gaat het erom dat je zelf het land ontdekt i.p.v. alleen naar de avonturen van anderen te luisteren en daar een fantasie omheen bouwd.
Natuurlijk kun je je ervaringen delen met anderen. Maar ervaringen delen is wat anders dan je mening/idee geven m.i.

Muin, ik snap niet waarom je ze niet lief zou kunnen hebben als je hun mening/idee niet deelt. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Muin
Muin feb 28 '09
Haha Gast, langzamerhand aan krijg ik de indruk van jou dat ik de boeman ben..LOL
Nee je begrijpt mij niet verkeerd omdat er niets te begrijpen valt.
Misschien begrijp ik het bericht van Karen Bishop niet zo goed maar ik ben in ieder geval blij dat dit bericht hier geplaatst is. Het heeft mij aan het denken gezet.
Ik ben geen denker noch gevoelsmens. Ik zit daar een beetje tussenin.

Even terugkomen op jouw vraag/opmerking.
Kijk als ik iemands zijn/haar mening negeer dan negeer ik die persoon en daardoor kan ik me niet verbonden voelen met die persoon. Zonder verbondenheid (samensmelting) kan ik geen liefde ervaren en daardoor ben ik niet in staat om liefde te geven of te ontvangen. Net als een gesloten deur. Als ik de deur achter me dicht trek dan weet ik niet meer wat er achter die deur staat.
gast
gast feb 28 '09
Haha, ja boeman. Dat is ook zo iets dat door onze eigen fantasie tot stand komt. Het is maar net hoe je het ervaart en interpreteerd. Dat ik voor jou een boeman ben zegt overigens niets over of ik dat daadwerkelijk ben.

Net als met alles in dit leven; het is maar net wat je er zelf van maakt.
Lena
Lena feb 28 '09
Hoe hoger we vibreren, hoe meer we moeten opletten...en op ons eigen waren pad moeten blijven....om meningen en ideeën van anderen te negeren....om in deze nieuwe en hogere gebieden te blijven waar we nu zo gezegend door omringd worden.


ik ervaar het door dicht bij jezelf te blijven en daar op te vertrouwen smile
Lena
Lena feb 28 '09
Als we ontdekken dat een deur gesloten is voor ons, of dat er iets heel moeilijk toegankelijk is voor ons, of helemaal niet stroomt met allemaal blokkades, dan is dat een teken van boven dat iets de verkeerde richting of verkeerde manifestatie is voor

met andere woorden er is nog werk aan de winkel? wink
Muin
Muin feb 28 '09
Dichtbij jezelf te blijven en daarop te vertrouwen is heel erg belangrijk Lena. Met deze gedachte voel ik me als een boom met sterke wortels.

Veel werk aan de winkel? Ja, de troepen opruimen is hard werken. Maar het loont wel (gelukkig) grin

Heb ik ooit gezegd dat ik jou heel erg lief vind?
Als ik dat nog niet heb gedaan dan doe ik het bij deze. smile
Lena
Lena feb 28 '09
Origineel bericht van: Muin
Met deze gedachte voel ik me als een boom met sterke wortels.

zie je nou wel smile



blushlief acht wat is lief he?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 28 '09
Origineel bericht van: Lena10
[
blushlief acht wat is lief he?


Simpel, passie van de 1 naar de ander. De kunst is het ontvangen met open armen.
Helma
Helma mrt 1 '09
Het beheersen van die kunst valt nog niet mee: soms zeg ik na een compliment of wat dan ook 'dank je wel', maar incasseer het niet echt. Het landt niet van binnen, zeg maar. Lastig vind ik dat. Ben ik dan iemand zonder passie? Ik denk het toch niet...
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 1 '09
Ik heb er hard aan moeten werken dit in orde te krijgen bij mezelf. wink

Heb er een paar confrontaties voor nodig gehad om te luisteren.
Helma
Helma mrt 1 '09
Wat maakte dan dat je het wél toeliet? het volledig durven doorvoelen?
Lena
Lena mrt 1 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Lena10
[
blushlief acht wat is lief he?


Simpel, passie van de 1 naar de ander. De kunst is het ontvangen met open armen.


oh ontvangen is het zeker
lief is een woord met vele betekenissen wink
Lena
Lena mrt 1 '09
Origineel bericht van: Phoenix
Het beheersen van die kunst valt nog niet mee: soms zeg ik na een compliment of wat dan ook 'dank je wel', maar incasseer het niet echt. Het landt niet van binnen, zeg maar. Lastig vind ik dat. Ben ik dan iemand zonder passie? Ik denk het toch niet...


nee phoenix dat zie je goed,passie is toch weer anders
wink
Muin
Muin mrt 1 '09

Lena, wanneer ik jouw berichten lees, ervaar ik bepaalde vorm van speelsheid, compassie, harmonie en nieuwsgierigheid (naar het leven). Ik krijg daar een heel goed gevoel bij en ik voel liefde vanuit mijn hart naar jou toe stromen. Liefde is een gevoel, iemand lief vinden is een gevoel. Ik kan geen andere woorden vinden om mijn gevoel uit te drukken dan te zeggen dat ik je lief vind. Normaal gesproken zeg ik dat niet omdat mensen mij dan snel een raar mens vinden (niet dat het erg is maar toch wink). Wie zegt dan zoiets tegen iemand die je nog niet goed kent? Aangezien ik niet snel onder de indruk ben van mensen, heb ik de neiging om zulke dingen te zeggen wanneer ik WEL onder de indruk ben van iemand. grin
Lena
Lena mrt 1 '09
wat lief muin wink
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki