Loading...
nl

Zweefgevoel

Precious1
Precious1 feb 27 '09
Ik heb de laatste tijd heel vaak (meerdere keren per dag) een zweverig gevoel. Zo'n gevoel dat ik er even niet ben, of dat mijn ziel spontaan wil uittreden ofzo. Klinkt misschien wat dramatisch, maar zo voelt het. Kan het even niet anders uitleggen. smile
Omdat ik het een raar en vreemd gevoel vind en dus een beetje engig, houdt ik het tegen. En dan verdwijnt het weer. Soms komt het dan heel snel weer terug.
Zo´n moment duurt maar een paar seconden, mede ook omdat ik het tegenhoud.
Ook ervaar ik sinds een paar dagen lichte steekjes-prikjes op mijn hoofd. Dus bovenop mijn hoofd.

Wie heeft enig idee wat dit zou kunnen zijn? Of herkent iemand dit?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '09
Ik herken het en heb dat ook regelmatig. Soms lijkt het net alsof je ineens op jezelf neerkijkt, en voelt je lichaam heel klein. Ik houd het overigens niet tegen, en er gebeurd dan verder ook niets. Het is wel een vreemd gevoel voor mij, en is het net alsof je alles veel minder intens beleefd op zo'n moment. Alsof het allemaal een beetje langs je heengaat.
admin
admin feb 27 '09
Dat prikkelen op/boven je hoofd is je kruinchakra.
Precious1
Precious1 feb 27 '09
Ja Nims, exact!
Ik hou het wel tegen omdat ik bang ben neer te vallen ofzo. Haha! Heb het namelijk ook als ik midden in de supermarkt sta ofzo.

Hans, ja dat weet ik. Is dat misschien het openen van de kruinchakra? Heb al op internet gezocht hoe dat moet voelen, maar kan het niet vinden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '09
Nee het is niet het openen van de kruin chakra, want die is bij mij gewoon open. Volgens mij is het meer de gehechtheid met de 3e dimensie loslaten, en ervaring op te doen met een multi-dimensionaal lichaam. Een soort van gewenningsperiode waarin wij een drie-dubbel-leven in 3d, 5d en 9d ervaren.
Precious1
Precious1 feb 27 '09
Ja, las ook net ergens dat de kruinchakra altijd al open is, samen met de stuitchakra. Dus het zal eerder zijn zoals jij dat verteld. 1 van de shaumbra-tekenen.
admin
admin feb 27 '09
Ik zeg ook niet dat dit het openen van het kruinchakra is, alleen dat de prikkeling daar plaatsvindt.
Mijn tip is om dit zoveel mogelijk de ruimte te geven en om het zeker niet tegen te houden.
Precious1
Precious1 feb 27 '09
Nee, dat zei je niet Hans, dat dacht ik zelf wink

Toch vind ik het wel lastig om dat toe te laten, zeker als het op momenten gebeurd dat het niet echt uitkomt. smile
Beschermengel
Beschermengel feb 28 '09
Quote:
Ik heb de laatste tijd heel vaak (meerdere keren per dag) een zweverig gevoel. Zo'n gevoel dat ik er even niet ben, of dat mijn ziel spontaan wil uittreden ofzo.

Dit heb ik inderdaad ook wel eens, en zeker op momenten dat je het niet wilt, zoals in een supermarkt smileik ben er al aan gewent ..probeer goed in mijn kracht te blijven en doe ademhalings oefeningen, eerst dacht ik dat het hyperventilatie was (maar is toch anders) heeft volgens mij ook met goed aarden te maken, die oefening doe ik ook als ik naar buiten ga (vergeet het wel eens en dan ga ik weer smile)
In het begin vondt ik het eng, nu niet meer
Gysko
Gysko feb 28 '09
Ik dacht ook al verstaan te hebben, dat de chakra's altijd zouden open staan. Of dat toch de bedoeling zou zijn. Daarom dat men ook aan chakrahealing doet.
Wat ik hier versta, dat de chakra's zich dus ook sluiten. Voor welke reden dan ook. En dat enkel de kruin en de stuitchakra, steeds open zouden staan.
Heb ik dit verkeerd begrepen?
Precious1
Precious1 feb 28 '09
Ja ik dacht eerst ook dat het een soort hyperventilatie was, maar dat is toch anders. (heb ik een aantal jaar geleden heel erg gehad) Ik heb het gisteren maar gewoon laten gebeuren en niet tegengehouden, en dan verdwijnt het op een gegeven moment vanzelf weer. smileNiet eng dus.
Denk dat het ook wel met goed geaard zijn te maken heeft.
Al die afschermings en aardingsoefeningen vergeet ik ook altijd! smile

Gysko, heb je goed begrepen wink
Althans, dat is wat ik heb gelezen ergens. Of dat dan ook zo is weet ik niet natuurlijk. wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki