Loading...
nl

Wintersport Foto's Tignes 2009

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 22 '09
Hoi Allemaal,

Hier een korte impressie van mijn weekje snowboarden. Het was erg leuk met super goede condities smile.

Delen:
JulienMoorrees

Beschermengel
Beschermengel feb 22 '09
Wow... wat een mooie foto's met mooie mensen smilesportief hoor! ik zal het je niet na doen smileik kan het ook niet hoor.
Maar zo te zien hebben jullie het erg naar je zin gehad en prachtig mooi weer.

Erg leuk om het te zien!
Helma
Helma feb 22 '09
Erg mooi, Nims! Zo te zien kan je het ook wel, gaaf lijkt me dat! Alleen, die kou trekt me niet... confused

Terwijl hier sommigen bezorgd zaten te wezen had jij gewoon vette lol! Bofferd! laugh
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 22 '09
Erg vervelend zo'n vakantie grin
Beschermengel
Beschermengel feb 22 '09
Quote:
Terwijl hier sommigen bezorgd zaten te wezen had jij gewoon vette lol! Bofferd!

hahahaha.... smileja is wat hoor, en ik maar tobben smile
JulienMoorrees
Ja het was erg prachtig weer. De kou valt enorm mee als je je er gewoon goed op kleed. Ik had dan ook een thermo-shirt, een t-shirt, nog een t-shirt en een snowboard-jas aan. Dan nog een muts, goede handschoenen en een snowboard broek met dikke sokken eronder. Als je dan van de berg af gaat, is het soms erg heet smile.

En maak je over mij geen zorgen hoor, want met slechte mensen gaat het altijd goed wink.

p.s. dit waren maar een paar foto's. Ik heb er meer staan in mijn hyves: http://goedzo.hyves.nl/album/37210139/Wintersport_Tignes_2009/_ejv/
Maryssa
Maryssa feb 22 '09
De foto's zijn prachtig. Het contrast met die blauwe lucht en de sneeuw wow. De zwarte piste...oei dapper hoor! Maar jij snowboard denk ik al een paar jaar. Fijn dat je het leuk hebt gehad.
JulienMoorrees
Ja het is inderdaad alweer een paar jaartjes dat ik op mijn board sta. Dit was iets van mijn 7e keer dacht ik. En dan kun je de zwarte piste ook wel als de sneeuw tenminste een beetje zacht is. Die ijsplaten ben ik nog steeds geen fan van laugh. Dit jaar wel voor het eerst kleine sprongetjes van de schans gemaakt, en ook voor het eerste de half-pipe met mijn board genomen laugh.
Helma
Helma feb 22 '09
Waaghals! Dat zou ik nooit durven! Ik zou van tevoren al een abonnement nemen op de gipsvlucht, hahahah!!!
JulienMoorrees
Je moet klein beginnen en dan een kwestie van doen. Iets niet durven zit volgens mij gewoon in je hoofd wink. Als je alles zou willen durven, dan durf je ook alles. Zolang je maar geen domme dingen doet.
Helma
Helma feb 22 '09
Ja, uiteraard zit 'niet durven' in je hoofd: konden we maar gewoon een laatje opentrekken in onze hersenen en alle angsten eruit peuteren! laugh
admin
admin feb 22 '09
Tsjonge, wat heb ik medelijden met je NiMS..... smilesmilesmile

Mooie foto's.

Doe je mee aan snowboardwedstrijden?

Ik zou dit niet kunnen, al zou ik 10 jaar op een snowboard staan.....heb absoluut geen enkel talent op sportief gebied.
marga
marga feb 22 '09
Hoi Nimms,

Leuk om op deze manier kennis met je te maken. Wat kun jij ontzettend goed snowboarden zeg! Je foto's zien er echt toppie uit. Kun je ons andere forum leden niet ook eens een lesje doen? Mij lijkt dat heel leuk om dat ook te kunnen.

En idd iets niet durven zit tussen je oren, net als iets niet kunnen. Paul Arden, heel lang creatief directeur geweest bij het bekende reclame bureau Saatchi en Saatchi schreef een boekje met de titel: Kunnen is Zilver, Willen is Goud! Dit boekje kan ik echt iedereen aanraden, je gaat erdoor dingen anders bekijken. Bijv. ontslag zien veel mensen als iets heel ergs...hij echter stelt dat dit een kans voor je is.

Hans, ik geloof er niets van dat jij geen talent hebt op sportief gebied. Ik heb trouwens wel een heel groot talent van jou gezien waar ik zeer over te spreken ben... je schilderijen, echt erg mooi.

Liefs Marga
admin
admin feb 22 '09
Dank je Marga! smile
gast
gast feb 22 '09
Hé super foto's Nims. Is weer eens wat anders dan de tropen wink
Ik zou best wel weer eens op de lange latten willen staan maar vind het temperatuurverschil nu iets te groot.

En ja, je kunt alles als je wil en al je onzekerheden opzij kunt schuiven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 23 '09
Ik heb ook een DVD gemaakt van de leukste foto's en ik wil een paar van de gemaakte filmpjes ook graag aan jullie laten zien:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki