Loading...
nl

Wat moet ik doen? Ik ga hier aan onder door

Faith1988
Faith1988 feb 21 '09
Hey iedereen,

Ik heb een vraag, mijn moeder die is heel erg ziek, maar niet op de manier zoals kanker ofzo,maar ernstige reuma, exstreme buikpijnen bijna de hele dag door, haar benen zwellen helemaal op, ze kan bijna niet lopen ze heeft ook nog een bot ziekte, ect,ect,ect, je zou het moeten mee makken ze kan bijna niet lopen haar voeten gaan helemaal kapot, je ziet haar dan met heel veel pijn op de bank omhoog komen, een met veel moeite gaat ze staan, lopen nou echt je wou dat je haar pijn weg kon nemem. Je zou het echt moeten zien, ik kan er nu even niet verdeer over typen sorry,

Maar de dotoren kunnen niets vinden, en je moet eens weten wat ze allemaal onder gaan is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK weet niet meer wat ik moet doen, ze heeft heel veel pijn..........................................
Delen:
Helma
Helma feb 21 '09
Hebben jullie goed contact met de huisarts? Bel hem op, en zeg dat je er niet meer tegenkan je moeder zo te zien lijden: misschien kan hij iets voor jullie betekenen. Heeft je moeder haar vaste artsen in het ziekenhuis? Via de WMO zou je bij het gemeentehuis kunnen vragen om ondersteuning in huis. En echt, je huisarts kan hier ook iets in doen!

Ik wens je veel sterkte meid!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki