Thanks Phoenix, ik moet echt wennen. Zoveel en zovaak dat ik info lees terwijl ik dat effe beter niet kan doen. Gewoon voor mezelf. ;-)
Hans,je vraagt naar te trollen... Da's een internet fenomeen heel erg uitgeschreven in Wikepedia. Maar voor mij dus bestwel pijnlijk. Je steek je energie in zo iemand maar dat blijkt geen doel te hebben. Ze zijn er alleen maar om een forum kapot te maken. Ik zie ze en wil anderen dan waarschuwen, maar da's beter van niet want meestal kom ik er als de gebeten hond uit. Ik zoek meestal duidelijkheid, en wil meestal ook weten met wie ik schrijf aan de andere kant. Heeft iemand b.v. kanker, en geneest binnen 2 weken, vind ik dat raar maar ben wel blij voor de ander. En stel mijn vragen daarover, dat zijn trollen voor mij als ze niet antwoorden maar heel vijandig worden.
Zo ook mensen die zeggen dat ze je aanvoelen en vervolgens werkelijk mensen kunnen bespelen. Men zoekt in deze wereld naar houvast. Ik ook. Maar volgens mij betekend dat hou vast nog altijd niet, dat je je naar die persoon moet vormen en je eigen gedachtes maar moet vergeten. Heb dat nog altijd niet geleerd om dat netjes uit te drukken naar anderen. Ze voelen zich al snel aangevallen door mij.. Zou wel willen weten hoe jullie daarmee omgaan, want jullie zullen ongetwijfelt deze dingen ook meemaken.