Loading...
nl

Hier ben ik dan

marga
marga feb 20 '09
Hallo iedereen,

Nu al een aantal dagen op dit forum actief en ja... de hoogste tijd om me eens even aan jullie voor te stellen.

This is me:

“Ik Marga Schmitz geloof in sprookjes! Ik help anderen bij het vinden en realiseren van hun dromen. Empathie, Groei, Integriteit en Creatief Talent zijn de gereedschappen die ik hiervoor aanwend. Ik geniet van een uiterst liefdevol en vitaal leven en heb enorm veel lol met mijn gezin, familie vrienden en anderen in mijn omgeving. Kortom: ik leef mijn sprookje!

Mijn citaat: “De mooiste herinneringen waren eerst je dromen. Je mooiste dromen zijn in de toekomst je herinneringen”

In de paar dagen die ik actief ben op dit forum heb ik een aantal van jullie al een beetje leren kennen en vind het erg leuk!! Ik hoop dat ik met nog veel meer van jullie kennis ga maken en dat we elkaar kunnen helpen in onze spirtuele groei.

Aangenaam kennis te maken iedereen!

Liefs Marga
Delen:
Maryssa
Maryssa feb 20 '09
Hallo Marga,

Ik heb je foto gelezen en ook al een beeld van je door je berichten. Mooi je citaat, dat is er wel 1 om over na te denken.

Je bent van harte welkom hier! Fijn dat je er bent! smile

Liefs Maryssa
Helma
Helma feb 20 '09
Hoi Marga,

van harte welkom bij Merudi! Fijn, dat je zo open bent! Ik nodig je uit om lekker mee te doen hier.

Groet, Helma. ps: en een goed weekend laugh
marga
marga feb 21 '09
Dank je wel Maryssa en Helma.

Ik wens jullie ook een heel fijn weekend!

Liefs Marga
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 21 '09
Hai Marga!

Meer dan welkom hier!

Liefs, Paulette
gast
gast feb 21 '09
Welkom
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '09
Hallo Marga,

Van harte welkom op merudi. Mocht je nog wat te vragen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 21 '09
Lieve Gast,

Mooie avatar heb je. Kan je uitleggen wat het is? Je gaat toch niet om naar de rode hemelwandelaar?!
admin
admin feb 21 '09
Nee, het is gele Zaad.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Lieve Gast,

Mooie avatar heb je. Kan je uitleggen wat het is? Je gaat toch niet om naar de rode hemelwandelaar?!

Is deze vraag voor Marga bedoeld aangezien het in haar voorstel topic is?
gast
gast feb 21 '09
Ja HW, het is geel zaad. Mijn tzolkin teken is geelzaad 9.

Marga sorrie dat we jou welkomstopic er voor misbruikt hebben.
marga
marga feb 22 '09

Dank je wel Paulette, Gast, Hemelwandelaar, Hans en Nims.

En het is helemaal niet erg hoor dat jullie mijn voorstel rondje hebben 'misbruikt' voor het bespreken van de avator van Gast. Ik zelf vind het ook een hele mooie avator en was ook al nieuwsgierig naar hoe jij, gast, daar aan kwam.

ik wens jullie een hele mooie zondag.

Liefs Marga
Helma
Helma feb 22 '09
Hihihihi, ik raak zoooo in de war van HW: ik denk dat jullie dan HiddenWings zoeken, maar die is er niet meer, lolll...

(Mooie avator hoor: ik snap nog steeds niks van de mijne winken zal hem dus ook niet gebruiken)
admin
admin feb 22 '09
Marga,

Welkom, he! smile

Je kunt de avatar vinden via:
http://www.13manenkalender.nl/
En dan de zegels.

Groeten,
Hans
Helma
Helma feb 22 '09
Dank je wel!
gast
gast feb 22 '09
Hé Marga, hoe ik aan deze avatar kom; ik weet wat mijn tzolkin teken is en heb daar gewoon op gegoogled en kwam toe o.a. deze tegen. Ik vond dit zelf ook de mooiste vandaar dat ik deze heb gekozen. (is wel een beetje gejat, haha)
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 22 '09
Origineel bericht van: Hans
http://www.13manenkalender.nl/
En dan de zegels.


Mooie site Hans!
admin
admin feb 22 '09
Ja, ik heb mijn geboorte imprint intussen af. Met alle gidsen en uitleg. Ben nu met de jaarimprint begonnen. Interesting stuff....
admin
admin feb 22 '09
Deze is ook fraai:
http://www.pan-holland.nl/
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 22 '09
Ja, en ik probeer die site uit te spitten maar de kinderen (3) grinlaten me niet met rust.....
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki