Loading...
nl

gekke hond

bako3
bako3 feb 19 '09
Ik weet niet of ik dit plaats bij het juiste onderwerp, maar goed...
Ik heb 2 jaar terug een neefje verloren die zelfmoord heeft gepleegd. Sinds die tijd wil mijn hond daar niet meer naar binnen en blijft dan ook bevend op de mat zitten. Voor het overlijden van mijn neefje liep hij daar altijd vrolijk rond.
Ik zelf denk dat het met negatieve energien te maken heeft. Hebben jullie nog andere verklaringen hiervoor????
Delen:
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 19 '09
Volgens mij hangen daar negatieve energieen rond. De hond pikt dat op. Heb er te weinig verstand van maar het kan te maken hebben met het gevoel van je neefje op het moment van zelfdoding of de periode daar voor.

Waar was de hond voor, tijdens en na het moment van zelfdoding van je neefje?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 19 '09
Dit wat jij schrijft doet me trouwens denken aan de hond die wij hadden.

Hij was behoorlijk stoicijns als het onze emoties aanging. Liet er niet zoveel van merken. Maar op een avond was hij zooooo klierig. Hij bleef maar aan mij plakken. Ging op mijn voeten liggen, stond ik op liep hij aan mijn benen met mij mee. Jotje werd ik van hem. Uiteindelijk hebben we hem maar op de gang gedaan, deur dicht. Daar ging hij piepen.

Die nacht is ons eerste kind geboren.

Hij wist dat mijn weeën eraan zaten te komen!
bako3
bako3 feb 19 '09
ja het is wat he! Die beesten kunnen echt een hoop voelen. Me hond was tijdens de dood van me neefje bij mij thuis. ik kan me alleen niet herinneren of hij klierig of anders was dan normaal.
Ja ik denk ook dat het die energien zijn.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki