Loading...
nl

Bloemetjesjurk

Pisces
Pisces feb 18 '09
Hallo,

In een bepaalde periode zag ik andere dingen die ik nu niet meer heb. Nu ik er weer over nadenk, vraag ik me af, welke betekenis deze hadden, en waarom ik ze juist toen heb gezien.

Overdag reed ik in de auto en zag een vrouw staan met een hond die wilde oversteken. Ik zag haar duidelijk, afstandelijk en een beetje alsof ze niet echt was. Ik reed erlangs en keek er bewust naar, omdat ik haar enkele seconden daarvoor nog niet had gezien. Toen ik voor me uit keek en weer terug keek was ze weg.

Op de snelweg reed ik vanaf mijn werk waar meerdere collega's op een kamer zaten (en terwijl ze praatten zag ik witte rook vanuit hun mond komen, terwijl ze niet rookten of het niet koud was) naar huis. Plots sprong er een vrouw voor de auto in bloemetjesjurk. Zo snel als ze kwam was ze ook weer verdwenen.

Als ik erover nadenk kan ik het nog duidelijk voor me zien. Misschien kan iemand me meer vertellen over hoe of wat?

Groetjes,
Pisces
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 24 '09
Als ik dit zo lees, heb je toen ook afgeremd of alerter gereden dan anders? Want het zou me niets verbazen als er op deze manier is voorkomen dat je een ongeluk zou krijgen. Misschien waren het je gidsen / beschermengelen die jou de nodige ondersteuning gaven?
Pisces
Pisces feb 24 '09
Ik heb wel alerter gereden. Maar bij de vrouw met de hond reed ik stapvoets en met de "bloemetjesjurk" was er geen gevaar. Ik was wel heel sterk bezig in mijn gedachtenwereld, in plaats van goed op de weg te letten. Misschien dan toch.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 24 '09
Reed je stapvoets doordat je de vrouw met de hond zag, of zag je de vrouw met de hond toen je al stapvoets reed?
Pisces
Pisces feb 24 '09
Ik reed net weg, stapvoets, toen zag ik de vrouw met de hond.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 24 '09
Hm, dan weet ik niet waarom je de vrouw zag.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki