Loading...
nl

Droom over klein jongetje

bako3
bako3 feb 18 '09
Ik heb een vraag en misschien dat 1 van jullie me daarbij kan helpen. Ik heb de laatste tijd dromen over een klein blond kindje dat van mij is en Sam heet. Dat kan helemaal niet want ik heb helemaal nog geen kinderen. Ik denk dat ik deze droom nu al twee weken achter elkaar heb. Ook droom ik vaak dat mijn hond iets aangedaan wordt( doodgereden of vergiftigd) Ik heb toch liever de droom over het jongetje smile
Nu vraag ik me af wat het betekend. Ik heb al op internet gekeken, maar daar staat het zo vaag beschreven dat ik er niks van snap en zeker niet terug kan koppelen aanmijn dagelijkse leven.
Hebben jullie enig idee???
Delen:
Faith1988
Faith1988 feb 19 '09
Misschien moet je je hond wel heel goed in de gaten gaan houden, en benje misschien zwanger????????
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 19 '09
Hai Bako.

Misschien kan je wat meer uitleggen wat er tussen jou en het jongetje speelt?

NiMS heeft mij gezegd dat dit soort dromen met kinderen of ouderen, juist over jezelf gaat. Sam staat dus voor jou als kind. Tijdens jouw jeugd.

Plaatst dat jouw droom in een ander daglicht?
admin
admin feb 19 '09
Of Sam staat voor je innderlijke kind, dat aandacht wil.
bako3
bako3 feb 19 '09
Nou ik ben voor zover ik weet niet zwanger...en het gaat over een klein jongetje en ik ben een meisje.
In mijn droom is dat jongetje mijn zoontje en we hebben een enorm sterke band en er straalt heel veel liefde vanaf. ( Ik ben eigenlijk ook heel blij met deze droom) Ik kan het alleen niet plaatsen naar mezelf toe...
Ja en wat me hond betreft, die hou ik als een havik in de gaten!
Nou ja, zou het kunnen zijn dat ik misschien gewoon te graag kinderen wil ??

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki