Loading...
nl

Gids en beschermengel

koenewoen
koenewoen feb 18 '09
Hallo, Ik zou graag in contact komen met mijn gids en mijn beschermengel.
Wie heeft er hier ervaring mee, en wie kan me helpen om dit contact te vinden?

Groetjes Koen
Delen:
marga
marga feb 20 '09
Hoi Koen,

Ik heb heel vaak als ik een probleem heb en daaraan denk dat ineens de lamp 1 sec heel fel wordt en dan weer ietwat dooft. Ik heb nog niet zo heel veel ervaring hiermee, maar vind het zelf ook heel interessant contact met je gidsen en engelen. Doreen Virtue is een heel bekend medium op dit gebied, zij kan praten met engelen en heeft hier diverse boeken over geschreven. Ik heb zelf het boek gesprekken met engelen van haar gelezen en daar staan een hele boel voorbeelden in van hoe je contact kunt maken met je engelen en of hoe je weet dat een engel tegen jou spreekt.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Liefs Marga
koenewoen
koenewoen feb 21 '09
Ik heb ook 2 boeken van haar gelezen, gesprekken met engelen, en healing met engelen. Dit zijn inspirerende verhalen, en er staat inderdaad een tip in om met je engel in contact te komen. Maar mij lukt dit niet. Ben er misschien nog niet klaar voor. Maar ik blijf het proberen. Dat ze me horen weet ik wel, maar ja een antwoordje terug zou toch leuk zijn hé?
admin
admin feb 21 '09
Het beste is om een geleide meditatie mee te maken.
Dan kan je letterlijk kennismaken met de gidsen.
Zo heb ik ook mijn gidsen leren kennen. Later heb ik ook de namen gevonden.
Lena
Lena feb 21 '09
dat antwoordje terug komt misschien wel in een vorm die je niet gelijk herkend,maar wel degelijk een antwoord is wink
koenewoen
koenewoen feb 21 '09
Een geleide meditatie? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Ik ben begin dit jaar eens naar een engelenconsult geweest, maar ik heb daar geen naam gekregen. Ze vertelde dat mijn beschermengel de Goddelijke moeder was. Maar nu weet ik natuurlijk niet of dit absoluut waar is?
Met mijn gids kreeg ze zelfs geen contact.