Loading...
nl

Gids en beschermengel

koenewoen
koenewoen feb 18 '09
Hallo, Ik zou graag in contact komen met mijn gids en mijn beschermengel.
Wie heeft er hier ervaring mee, en wie kan me helpen om dit contact te vinden?

Groetjes Koen
Delen:
marga
marga feb 20 '09
Hoi Koen,

Ik heb heel vaak als ik een probleem heb en daaraan denk dat ineens de lamp 1 sec heel fel wordt en dan weer ietwat dooft. Ik heb nog niet zo heel veel ervaring hiermee, maar vind het zelf ook heel interessant contact met je gidsen en engelen. Doreen Virtue is een heel bekend medium op dit gebied, zij kan praten met engelen en heeft hier diverse boeken over geschreven. Ik heb zelf het boek gesprekken met engelen van haar gelezen en daar staan een hele boel voorbeelden in van hoe je contact kunt maken met je engelen en of hoe je weet dat een engel tegen jou spreekt.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Liefs Marga
koenewoen
koenewoen feb 21 '09
Ik heb ook 2 boeken van haar gelezen, gesprekken met engelen, en healing met engelen. Dit zijn inspirerende verhalen, en er staat inderdaad een tip in om met je engel in contact te komen. Maar mij lukt dit niet. Ben er misschien nog niet klaar voor. Maar ik blijf het proberen. Dat ze me horen weet ik wel, maar ja een antwoordje terug zou toch leuk zijn hé?
admin
admin feb 21 '09
Het beste is om een geleide meditatie mee te maken.
Dan kan je letterlijk kennismaken met de gidsen.
Zo heb ik ook mijn gidsen leren kennen. Later heb ik ook de namen gevonden.
Lena
Lena feb 21 '09
dat antwoordje terug komt misschien wel in een vorm die je niet gelijk herkend,maar wel degelijk een antwoord is wink
koenewoen
koenewoen feb 21 '09
Een geleide meditatie? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Ik ben begin dit jaar eens naar een engelenconsult geweest, maar ik heb daar geen naam gekregen. Ze vertelde dat mijn beschermengel de Goddelijke moeder was. Maar nu weet ik natuurlijk niet of dit absoluut waar is?
Met mijn gids kreeg ze zelfs geen contact.
Waar kun je zo'n geleide meditatie laten doen?
admin
admin feb 21 '09
Ene geleide meditatie is een meditatie waarin iemand praat en een tekst leest, terwijl jij in de meditatie gaat. Je luistert en gaat in gedachten (in jezelf) uitvoeren wat er gezegd wordt.

Bijv: dat je je ogen sluit, ontspant, je voorstelt dat je in een mooie omgeving bent, waar een piramide staat. Deze ga je binnen en je opent een deur waarachter je gidsen wachten.
koenewoen
koenewoen feb 21 '09
En lukt dit altijd denk je?
Zal ik eens moeten uittesten. Ben eigenlijk wel benieuwd om ze te leren kennen. verliep het contact met jou gidsen goed, in het begin?
admin
admin feb 21 '09
Het lukt vaak direct. ik zag meteen alle gidsen letterlijk voor me staan. Mijn gids/grootvader had ik al eerder ontmoet, hij kwam al vaker langs. En ook mijn vrouwelijke gids, zij is er meerdere keren per week.
De namen heb ik op heel bijzondere wijze ontdekt, namelijk via het spelen met de Windows rekenmachine. Hiermee kon ik de letters afleiden.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 21 '09
Wat of hoe dragen gidsen bij aan je leven of keuzes?
admin
admin feb 21 '09
Gidsen geven signalen. Wat je moet doen.
Voorbeeld: bij de reiki inwijding kwam mijn grootvader gids langs. Hij liep de deur uit. Een teken dat na de inwijding ik deze locatie definitief moet verlaten. Deed ik niet. Stom hoor. De volgende keer kreeg ik stukken aan de auto en stond midden in de nacht in het donker stil langs de weg, in Belgie. Dat komt ervan als je je gids niet opvolgt.

Ook kan je je gids vragen stellen. Over wat je moet doen. Werk, relaties, etc. Had ik ook eens. Andere functie aangeboden en ik bleef twijfelen. Moeilijke keuze. ik vroeg wat ik moest doen. letterlijk kwam uit het duister een stem. NEE. Dat was dan het advies. En opgevolgd.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 21 '09
Ik heb mijn gids nog nooit gezien.

Wel heb ik soms signalen gekregen. Een van de eerste keren heb ik die genegeerd want ik dacht dat het onzin was. Lekker met je verstand weg redeneren frown...

De boodschap was heel duidelijk: niet mobiel nu telefoneren in de auto. Deed ik dus wel. Resultaat: ik reed mijn voorganger aan.

Sindsdien, negeer ik niets meer!
koenewoen
koenewoen feb 21 '09
Hoe heb je die boodschap ontvangen dan? Hoor je dit of voel je dit op een bepaalde manier.
Ik ga het zeker verder proberen om contact te maken met mijn gids. Vroeg of laat zal dit zeker lukken, niet?
admin
admin feb 21 '09
Zeker Koen. Wel geduld hebben en alert zijn.
koenewoen
koenewoen feb 21 '09
Ok zal ik doen!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 21 '09
Het was een stem in mijn hoofd, zeer duidelijk hoorbaar
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '09
Origineel bericht van: koenewoen
Hallo, Ik zou graag in contact komen met mijn gids en mijn beschermengel.
Wie heeft er hier ervaring mee, en wie kan me helpen om dit contact te vinden?

Groetjes Koen

Wat je kunt proberen is, om voordat je gaat slapen tegen jezelf te zeggen: "Vanavond wil ik in mijn dromen, mijn beschermengel en gids ontmoeten." en ga dan slapen.

Waarschijnlijk zal je dan in je dromen het contact leggen en als je de droom hebt onthouden is dat zeker het geval. Het hoeft niet altijd zo te zijn dat je gids/beschermengel zich als een persoon in je droom laten zien, maar bijvoorbeeld als een dier, of een bekende van je zich tonen. Het gaat erom wat ze je te vertellen hebben, en die boodschap zal wel duidelijk voor je zijn.

Probeer het maar eens, en ik ben benieuwd wat je zal ervaren.
koenewoen
koenewoen feb 21 '09
Ok dank je wel Nims, zal ik straks zeker eens proberen. Wanneer ik iets gewaar geworden ben zal ik het zeker weten te vertellen.
koenewoen
koenewoen mrt 14 '09
Ik heb nog altijd niets mogen ervaren.
Ik weet wel dat ze er zijn, en dat ze me helpen.
Maar heb nog nooit eigenlijk echt 'persoonlijk' contact met hen gehad.

Ik zal blijven proberen.
Ooit zullen ze zich wel kenbaar maken.
Emuca
Emuca mrt 15 '09
Ik denk dat je het niet moet pushen. Ik denk dat je, als het de juiste tijd is, je ze wel ontmoeten zal. Misschien als je het juist niet verwacht.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki