Loading...
nl

zware tijden?

Lena
Lena feb 18 '09
als ik alle berichten (crisis van de wereld) van gisteren laat doorwerken,zou dit ook een ommekeer kunnen zijn in ons leven van nu?
of is het maar tijdelijk wat denken jullie?
Delen:
gast
gast feb 18 '09
Ik hoop het eerlijk gezegt niet Lena wink
Het wordt wel een beetje tijd voor een omslag.
Lena
Lena feb 19 '09
ja ik denk ook echt dat dit toch een ommekeer zal zijn in de hele wereld,want het is niet alleen amerika of europa,eigenlijk best ernstig....
ook het feit dat er hele generaties zijn die dit nog nooit eerder hebben meegemaakt,is toch wel een apparte situatie crazy
gast
gast feb 19 '09
Hier merken we er eerlijk gezegt niet zo veel van. Ik denk ook dat er meer op het gemoed gespeelt wordt in Europa en Amerika. Bangmakerij zou ik maar zeggen. Je hoort niet veel over hoe het zoumoeten als er echt een tekort van iets komt. Hopelijk kunnen de meeste mensen hun verstand er nog wel bijhouden en niet gelijk gaan plunderen ed.
Helma
Helma feb 20 '09
Gast, is er in 'jouw' werelddeel ook iets te merken van de crisis? En zo ja, wat dan?
Precious1
Precious1 feb 20 '09
Ik zie het als een grote ommekeer Lena, maar niet ernstig hoor. Ja het lijkt ernstig, maar als je iets verder kijkt is het alleen maar heel goed wat er gebeurd.

Hier even een stukje uit een gechanneld bericht:

De eerste hervormingen vinden plaats in regeringen. Velen onder de bevolking die zich niet bewust zijn van het transformatieproces dat aan de gang is zien het regeringsbeleid leiden tot de rand van planetaire vernietiging, en zelfs onder lichtwerkers is er bezorgdheid over wat er zal gebeuren in deze kritieke wereldarena. Niet alleen is het voor jullie moeilijk om je systemen voor te stellen die drastisch anders zijn dan wat jullie gewend zijn, door de omvang van de hervormingen die nodig zijn is het realistisch om verwarring en onrust te verwachten. Weet dat betrouwbare zielen met spirituele integriteit en expertise op het gebied van regeren klaar staan om snel het roer over te nemen en orde te scheppen wanneer corrupte, tirannieke regeringsleiders ten val worden gebracht. Veel verschuivingen in de regering van de Verenigde Staten zal haar betrokkenheid bij oorlogen en interne en internationale conflicten beëindigen, en de val van andere egoïstische staatshoofden zal een einde maken aan burgeroorlogen, genocide en langdurige conflicten. Veel wijze en capabele leiders in vroegere Aardse levens verkozen om terug te keren naar de planeet om hun werk voor deze unieke tijd te voltooien, en anderen zijn leden van jullie “ruimte-familie” – velen zijn jullie voorouders – die verkozen te helpen gedurende deze overgangsperiode. In geen geval zijn zij er om “het gezag over te nemen”; zij kwamen als reactie op jullie gedachten, gevoelens en jullie inspanning voor vrede, rechtvaardigheid en stabiliteit in jullie wereld. De op handen zijnde transformatie is jullie verlangen en visie op zielsniveau – als dit niet zo zou zijn, zou de transformatie niet kunnen plaatsvinden. Verder vooruit kijkend zijn er gedurende de laatste decennia enkele zielen geïncarneerd met hoogontwikkelde spirituele helderheid en oude wijsheid die hen natuurlijkerwijze in leidersposities zal plaatsen.

Omdat geld niet alleen de basis is voor commercie maar nog meer voor het concentreren van macht, is de noodzaak voor economische hervormingen wereldwijd even cruciaal als veranderingen in nationaal leiderschap. De economie zoals die wordt gepresenteerd is meer mythe dan realiteit. Slechts een handvol mensen weet hoe zwak en corrupt de wereldwijde economie is en dat internationale handel en beurzen worden gemanipuleerd door de Illuminati, een groep mensen die naar het duistere neigen en die hun strakke wereldwijde heerschappij van generatie op generatie hebben overgedragen. Zij hebben grote rijkdommen vergaard door die controle alsook door leningen te verstrekken tegen enorme woekerrente en door het vermeerderen van gigantische geldsommen uit hun illegale drugsindustrie. En zij gebruiken dat geld om regeringen te kopen, om landen failliet te laten gaan en hun natuurlijke bronnen te exploiteren, om miljarden zielen nog onder het bestaansminimum te houden, en om beide zijden te financieren in oorlogen die zij uitlokken en in stand houden omdat zij met oorlogen veel geld verdienen. Dit kan niet doorgaan en het zal ook niet doorgaan. De gewetenloze, onrechtvaardige verdeling van geld in jullie wereld zal ophouden. Hoewel Ik jullie geen definitieve details kan geven betreffende het overgangsproces, kan Ik jullie een overzicht geven en jullie verzekeren dat de eerlijke, verstandige mensen die het proces zullen leiden, ontwrichting tot een minimum zullen beperken terwijl zij de rijkdom van de wereld eerlijk verdelen.

Wil je het hele stuk lezen: http://www.niburu.nl/index.php?articleID=18649
admin
admin feb 20 '09
Ja, Kim, bekende stuken. Ik lees dagelijks die site.
In feite is nu spraken van een correctie, van alle luchtbellen die gecreeerd zijn. Geld was een obsessie geworden voor de topmanagers en bankdirecteuren en de ego's streefden naar korte termijn winsten. Nu wordt de economie terug gebracht naar normalere proporties. In de wereld na 2012 zal geld slechts een zijdelings fenomeen zijn en komen de werkelijke waarden naar boven: liefde, samenwerking en aandacht voor elkaar.
Precious1
Precious1 feb 20 '09
Ja mooi hé!

Ik merk bij mezelf dat ik me er ook totaal niet druk om maak. Ik aanschouw het met een gevoel van: Dit is part off het grote plan.
Moet soms zelfs lachen om de heren van de politiek die uit alle macht proberen te redden wat er te redden valt en dat ze met de handen in het haar zitten.
admin
admin feb 20 '09
Het bijzondere is zelfs dit: niemand weet een echte oplossing. Er worden enorme bedragen vrijgemaakt, maar er is geen enkel idee of het werkt, of niet. Er is een probleem gecreeerd dat groter is dan de mensheid, lijkt wel. Ik heb nog niet 1 oplossing gehoord behalve die van Gordon Brown: hij stelde dat er naast het huidige doodzieke geldstelsel een volledig nieuw nieuw geldtselsel moet komen. Dat is de meest zinnige opmerking die ik de laatste jaren gehoord heb uit de politiek of economie.

Daarom een tip aan de forumlezers hier: probeer het nieuws slechts gedeeltelijk te volgen. De negativiteit moet je geen kans geven je te beinvloeden. Kijk minder TV, en laat je niet gek maken. Sommige 2012-goeroes zeggen zelfs: volg het nieuws helemaal niet meer.
Hoe dan ook: de belangrijkste tip is: laat je niet gek maken.
Precious1
Precious1 feb 20 '09
Quote:
Kijk minder TV, en laat je niet gek maken. Sommige 2012-goeroes zeggen zelfs: volg het nieuws helemaal niet meer.


hihi.. ik volg het nieuws sowieso nauwelijks..
Soms denk ik: Kim je moet meer nieuws kijken, maar als ik het dan kijk vind ik het allemaal zooo negatief en nietzeggend. Het kan me gewoon niet boeien.

Wel vind ik dat ze geld proberen vrij te maken op verkeerde manieren, namelijk via de burgers!
Laten ze eens geld vrijmaken via de grote rijken! Het koningshuis bijvoorbeeld.
admin
admin feb 20 '09
Origineel bericht van: Precious1
Wel vind ik dat ze geld proberen vrij te maken op verkeerde manieren, namelijk via de burgers!
Laten ze eens geld vrijmaken via de grote rijken! Het koningshuis bijvoorbeeld.


YEAH! Helemaal eens!!!
Het KH is sowieso een bizarre erfenis uit de middeleeuwen. In die tijd was alle anders, en de enige persoon die men kende en vertrouwde was je eigen kind.
Nu moet je je afvragen of een land gediend is met een opvolging via de bloedlijn. Want je zegt toch ook niet dat het nederlandse elftal moet bestaan uit kinderen van het elftal van 30 jaar geleden?
Als je de stamboom bekijkt, dan moet je constateren dat de bloedlijn ook niet klopt. Dus wat er nu zit is geen afstamming van de vader des vaderlands.
Mensen die staan te wuiven naar de gouden koets zijn m.i. ook zeer naief, als kinderen die naar Sinterklaas zwaaien. Ik ben op zich niks tegen de mensen, maar wel de privileges die zij zich toeegenen.
Ze behoren tot de rijksten van Europa en toch betalen we nog bakken met geld.
Mijn familie denkt er net zo over als ik. Twee ooms hebben hun lintje geweigerd. Heeft ook wel te maken met de gebeurtenissen in WOII. Mijn familie heeft veel geleden terwijl de Oranjes waren gevlucht.
Precious1
Precious1 feb 20 '09
Wat grappig dat je er net zo over denkt!!
Mijn moeder is erg bezig met dit soort zaken, schrijft geregeld stukjes in de krant hierover en stuurt ook mails naar alle politieke partijen over actuele zaken.

Zij is lid van http://www.republikeinen.nl/NRG2/index.asp
Iets voor jou misschien?
admin
admin feb 20 '09
Ik heb ook wel eens een brief ingezonden in de krant: 1x per jaar wuiven voor 115 miljoen per jaar. Daar doe ik het ook voor.....

Het is niet zo dat ik doorsla en republikein ben. Een afgeslankt KH met slechts een ceremoniele rol voor een paar miljoen per jaar is prima. Maar geen invoed op regering of kabinet.
En 1 paleisje, voor de sier, geen buitenhuizen. Alle andere KH-leden ontheffen en aan het werk zetten. En de KH-bezittingen naar de staat.
Precious1
Precious1 feb 20 '09
Oh nee, van mij mogen ze het helemaal afschaffen.
Als je de artikelen leest op die site.. wordt je alleen maar boos over de oneerlijkheid.

Maxima en Alexje die gewoon middenin de crisis zogenaamd hoognodig op wintersport moeten en waar wordt dat van betaald?
Juist ja, van de staatskas!

En een reisje van 4 dagen naar Antartica, kosten: 8 miljoen voor 4 dagen!

Het is gewoon te absurt voor woorden...
gast
gast feb 20 '09
Lekker hè zo'n zondebok waar je al je grieven op bot kan vieren winkLaat ze nog maar even blijven, haha, anders is de volgende aan de beurt.

Misschien staat dit koningshuis wel voor ons eigen ego. Groot opgeblazen levend op de energie van het geheel wink
Precious1
Precious1 feb 20 '09
Hoe bedoel je dit?

Vind jij het dan maar normaal en eerlijk hoe deze mensen handelen?
gast
gast feb 20 '09
Ja, ze doen niet anders dan dat ze gewend zijn.
Het is jouw oordeel wat je velt en dat is nog geen waarheid maar slechts je eigen gedachten en interpretatie. Dus kan het voor hun wel heel anders zijn en dit geldt ook voor andere mensen die langs de kant staan te zwaaien met hun vlaggetje.
Het is altijd makkelijk om je grieven op iets anders te projecteren. Maar zolang we ons verbinden met de wereld en er anders gezegt "van zijn" zijn we niets beter of slechter dan de rest die ermee verbonden is.
Precious1
Precious1 feb 20 '09
Ze doen inderdaad niet anders dan dat ze gewend zijn, alleen nu wordt het steeds meer openbaar. De sluiers vallen weg.
En zaken die in de doofpot werden gestopt komen aan het licht. Niet alleen bij het KH, ook bij andere grote machtshebbers en wereldleiders. Part of de transformatie, that's all. Heeft niets met oordelen te maken.

Jij velt nu ook een oordeel over wat mijn mening is. Dat is weer jouw waarheid en interpretatie wat niet DE waarheid hoeft te zijn.
gast
gast feb 20 '09
Tuurlijk en zo kun je de bal toe blijven spelen. Het gaat niet om wat anderen doen in die transformatie, het gaat om JEZELF. En als je dit als oordeel wilt zien, nou dan is het maar een oordeel wink
Pagina's: 1 2 3 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki