Loading...
nl

Toppie!!! Ben benieuwd wat mijn foto verteld.

marga
marga feb 17 '09
Hoi,

Ik zou het helemaal top vinden als iemand mijn foto wil lezen. Ik ben heel nieuwsgierig wat er uit afgelezen kan worden.

Hier is een link naar mijn foto:

www.mijnalbum.nl

De foto is trouwens wel van een tijd geleden, weet niet of dat uitmaakt?

Alvast heel hartelijk bedankt!!

Liefs Marga
Delen:
Maryssa
Maryssa feb 17 '09
Hallo Marga,

Ik wil wel naar je foto kijken:

* Zachtheid. Je hebt een zachtheid in je uitstraling. Hebt veel compassie en mededogen met anderen. Maar vergeet jezelf niet anderen kunnen er ook voor jou zijn.

* Probeer eens te ontvangen en daar ten volle van te genieten. Je bent namelijk vooral iemand die geeft.

* Op de foto ben je verdrietig al probeer je dat te verbergen.

* Ik heb het gevoel dat je te snel denkt dat anderen het beter weten dan jij. Terwijl dat vaak niet zo is.

* Je weet vaak niet wat je met anderen aan moet. Je ziet wat ze je laten zien qua gedrag maar voelt iets anders bij een persoon. Jij weet instinctief of iemand een goed mens is of niet.

* Je bent verlegen en houdt er niet van te veel op de voorgrond te treden.

* Ik heb nog eens beter naar je foto gekeken en er zit ook een soort afstandelijkheid in.

* Deze weet ik niet helemaal zeker maar ik denk ineens aan kinderen. Heb je iets met kinderen?

Dat was wat ik uit je foto kon halen Marga. Ik hoop dat het een beetje klopt maar als dat niet zo is hoor ik het ook graag van je smile
marga
marga feb 18 '09
Hoi Maryssa,

Zeer aangenaam verrast ben ik over je fotolezing!

Je hebt er helemaal gelijk in dat ik veel compassie en mededogen heb voor anderen. Ik geniet ervan om anderen te kunnen helpen, maar idd vergeet ik hierdoor nogal eens mezelf. En dan ben ik weer een tijdje helemaal uit balans, dan is de energie echt even op.

Ik vind het moeilijk te ontvangen van anderen, waarschijnlijk omdat ik de dingen die ik doe ervaar als niets bijzonders.

Op de foto was ik inderdaad heel verdrietig. En ik ben ook iemand die dat graag verbergt, mijn gevoelens tonen vind ik doodeng. Alhoewel dat tegenwoordig al een stuk makkelijker is.

Ik denk altijd dat iedereen alles beter weet, meer kennis heeft en leuker is dan ik, dat klopt ook helemaal. Laatst heeft nog iemand gezegd: "jij hebt zoveel kennis in huis en je doet er niets mee". Nu wil ik bijv. ook graag een eigen bedrijf op starten maar ben bij voorbaat al bang dat het me niet gaat lukken. Terwijl ik van binnen wel weet dat er genoeg mensen zijn die een succesvolle zaak hebben opgezet met minder kennis en de angst de factor is voor het mislukken van mijn droom.

Ook heb je er helemaal gelijk in dat ik vaak niet weet wat ik met anderen aanmoet. Ik zie vaak al wat mensen werkelijk willen, vinden, het klopt ik voel dat aan. Soms vind ik het moeilijk om aardig te blijven, terwijl dikwijls voorkomt dat mensen zelf echt geloven in wat ze zeggen en doen. Ik zeg dan ook nog wel eens hoe ik denk dat het zit, maar dat is voor de persoon in kwestie vaak stappen te ver, waardoor ik personen dan flink van me afduw.

Als ik wat meer op de voorgrond treed, dan voel ik me direct arrogant. Terwijl ik dat in weze dan nog bij lange na niet ben. Ook hierin heb je weer helemaal gelijk.

Die afstand waar jij over spreekt, voel ik ook al heel lang. Maar ik kan het nog steeds niet plaatsen. Ik voel dat ik er hinder van heb, maar weet niet waar het vandaan komt en hoe ik het kan oplossen.

Kinderen??? Misschien dat je daaraan denkt omdat ik in mijn leven simpelweg de droom had een gezinnetje te stichten. Iets wat me steeds weer mislukt.

Ik vind het echt top dat je zo een reading kan doen zeg. Ben je toevallig ook in je werk bezig met dit soort dingen? Of volg je een cursus om van dit soort dingen je werk te kunnen maken? Heb het gevoel dat je daarin erg goed zou zijn. En dat je uit dat soort werk ook de voldoening kunt halen die je nodig hebt. Je hebt er echt talent voor!

Dank je wel!

Liefs Marga
Maryssa
Maryssa feb 18 '09
Hallo Marga,

Wow dat het zo klopt! Dat is mooi. Fotolezen doe ik nog helemaal niet zo lang. Had ineens het gevoel dat ik dat eens moest proberen hier op het forum. Gelukkig dat het meestal klopt. Ik krijg indrukken via mijn gedachten maar pik ook wel gevoelens of pijn op. Dat gaat zo vanzelf dat het soms moeilijk is om te weten of het van mijzelf is of van degene op de foto. Dus ik twijfel ook wel eens. Lief je complimenten, dank je wel blushIk zou er ook wel mn werk van willen maken. Een eigen praktijk en het helpen van mensen maar ik weet dat ik me eerst nog verder moet ontwikkelen en dan komt die praktijk er wel. Nee ik volg nu geen cursus maar heb wel een paar jaar intuitive en helende vaardigheden gevolgd. Daar heb ik erg veel aan gehad.

Marga gewoon doen dat bedrijf hoor! Als je de kennis in huis hebt en je ziet dat anderen het ook kunnen die minder van de materie afweten, dan kun jij het zeker! Wat voor een bedrijf zou je graag willen starten? Komt bij dat ik geloof dat ze je daarboven echt wel begeleiden en je steunen als je iets doet waarnaar je hart uitgaat. Probeer die angst om te buigen in enthousiasme en vraag om hulp van je gids(en).

Liefs en zonnestraal jouw kant op
marga
marga feb 19 '09
Hoi Maryssa,

Hoezo weet je dat je eerst nog verder moet ontwikkelen voordat je hier je werk van zou kunnen maken? Welke dingen beletten jou om dat nu al te doen?

Ik wil een coachingspraktijk opzetten. Ik vind dat ieder mens het leven van zijn of haar dromen verdient. Het is mijn passie om mensen te helpen bij het vinden van dit droomleven en hen vervolgens te helpen hun leven dusdanig vorm te geven opdat realisatie van dit droomleven mogelijk wordt. Er zijn zoveel mensen die niet durven dromen, die niet in wonderen geloven..

"Miracles happen for those who believe"

Daarnaast wil ik ook producten verkopen, verwen cadeautjes voor lichaam, geest en ziel.

Liefs Marga
Maryssa
Maryssa feb 19 '09
Hallo Marga,

Wat leuk een coachingspraktijk! Klinkt goed! Ik denk dat je dat heel goed kunt. Vooral als je kijkt naar de eigenschappen die je bezit en die ik noemde in de fotolezing.

Er is door 2 paragnosten afhankelijk van elkaar tegen me gezegd dat mn derde oog maar half open is en dat het nog wat tijd nodig heeft. Ik heb zelf ook het gevoel dat het er nog niet de tijd voor is. Komt vanzelf en dan ga ik er mn werk van maken. Ik ben het helemaal met je eens dat iedereen het leven moet leiden dat bij hen past.

Liefs Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420