Loading...
nl

voorstellen

ixie
ixie feb 14 '09
Bijna anderhalf jaar terug bezocht ik een sjamaan en die noemde me ‘Ixie, die engel speelt’. Ik heb er verder niets mee gedaan. Totdat ik drie weken geleden voor de tweede keer onder hypnose ging, tijdens die hypnose had ik het over een doos met een geheim in. Dit geheim mocht ik eerst luchten als ik mezelf geheel zou respecteren. Het zou anders te heftig zijn. Op het einde van de sessie mocht ik de doos echter openen, er zaten vleugels in. Kortom dat is de reden waarom ik op dit forum verzeild raakte. Toen ik namelijk thuis kwam ben ik op internet gaan zoeken over engelmensen en zo kwam ik op deze site terecht. Ook ik herken heel veel in de beschrijving van engelmensen. Zelfs dat men mij niet/slecht kan lezen. Tijdens de sessie zei de hypnotherapeut me ook waar in mijn lichaam mijn ziel zat. Ik antwoordde dat die er niet was. Tot mijn verbazing las ik dit ook terug hier. Maar ja, ik schaam me nogal om zulke dingen tegenover mijn omgeving te zeggen. Wel ken ik in mijn vriendenkring nog meer engelmensen, althans ik herken er nog een, hij weet het ook van zichzelf. Samen liggen we nu dubbel over wat we nu weer hebben en zijn, maar we nemen het ook serieus. Verder heb ik nog veel te leren over deze nieuwe inzicht.

Ixie
Delen:
Muin
Muin feb 14 '09
Op deze link http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/1_inleiding.htm
heb ik meer inzicht gekregen van de Engelmensen. Maar onderstaande tekst spreekt mij het meest aan:

De Engelmensen zijn er enkel om te dienen. Ze zijn er niet meer voor de eigen evolutie omdat het alle levenslessen al geleerd heeft. Het belangrijkste doel is de evolutie te waarborgen en desgewenst bij te sturen. Daarbij zijn weinig middelen verboden, waardoor Engelmensen vaak als heel krachtig worden ervaren.

De Engelmensen willen ook mensen helpen die doelloos zijn geworden. Zij zullen deze persoon het goede tonen zodat de persoon zich gaat beseffen dat het ook op een andere manier dam negatief, opgelost kan worden. Hiermee zet de Engelmens verschillende personen weer op het juiste pad.

De Engelmens is heel prettig om mee te praten. Zij luistert heel goed en stelt vooral veel vragen uit interesse. Daarbij wil ze altijd wel helpen en tot een oplossing komen van het probleem dat de ander bezighoudt. Bij een Engelmens kun je echt je hart luchten en dit geeft direct een gevoel van vertrouwen.


Deze tekst doet me sterk denken aan krachtige mensen die andere mensen coachen, begeleiden en ondersteunen. Dat zijn voor mij Engelmensen..

Welkom Ixie smile
Lena
Lena feb 14 '09
welkom smile
misschien je foto nog eens laten lezen hier?
Beschermengel
Beschermengel feb 15 '09


Van harte welkom op het forum..
Maryssa
Maryssa feb 18 '09
Van harte welkom hier Ixie! Wat een bijzondere ervaring bij de sjamaan. Mooi hoor. Veel wijsheid, herkenning en plezier op dit forum!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki