Loading...
nl

De Energieën van Februari Karen Bischop

Lena
Lena feb 9 '09
De Energieën van Februari Karen Bischop

Gegroet!

De deur is helemaal dichtgegaan. Het gaat over of hier zijn of daar. Als jij iemand bent die hier is, dan kun je niet terug gaan. Als je het probeert, dan klopt alles niet meer....werkt er niets meer....veel lijkt er leeg, verkeerd, lelijk en niet op zijn plaats. Je hoort daar niet meer. Je bent daarom ook niet meer welkom daar. Dit is enkel omdat je een Nieuw thuis hebt. Een thuis in de hogere gebieden.

Als de deur dichtgeslagen is na de aankomst in jouw Nieuwe huis, kan er iets van jouw leven achtergebleven zijn. Maar dat was jouw oude leven. Sommige zeer belangrijke en cruciale mensen die tot nog toe in jouw leven aanwezig waren lijken plotseling ver weg, alsof ze op een trein naar een andere wereld of misschien andere werkelijkheid gaan stappen. Of zij komen misschien ook wel aan waar je nu bent, maar gewoon op een later tijdstip.

Jouw oude werk kan opeens heel plotseling afgelopen zijn. Je kunt ontdekken dat je geen minuut langer in die oude werkelijkheid van die oude wereld kunt functioneren. Het put je helemaal uit. Je geeft en geeft en probeert en probeert en werkt en werkt en krijgt er absoluut niets voor terug. Er komt probleem na probleem en teleurstelling na teleurstelling.

Als je het al niet gedaan had, dan zou je recentelijk een gezondheids situatie gehad kunnen hebben die je in een positie gezet had om dingen heel anders te gaan doen, of liever je hopeloos en krachteloos zou doen voelen omdat je eigenlijk opnieuw bedraad werd en geforceerd werd om te leren hoe te zijn, hoe te verbinden en hoe je uit je eigen weg kan gaan omdat je niet veel zelf meer kan doen. De manier waarop je vroeger werkte en dingen gedaan kreeg en in je kracht stond kan niet langer doorgaan. Jouw identiteit heeft een verandering nodig en jouw ego moest hoognodig vertrekken. Een zeer goede training inderdaad en zeer normaal voor ascensie.

Je kunt je misschien erg ongegrond voelen of in een "ascensie shock" verkeren als je niet echt weet waar je geland bent. Veel kan onbekend voelen of gewoon vreemd.

We zijn eindelijk klaar met een hoofdstuk en begonnen met de volgende.....of eigenlijk, een kompleet ander boek!

Daarom zijn alle oude rollen, oude werkelijkheden, oude doelen, en oude relaties die in het oude Boek bestonden niet meer langer nodig. Dat boek is uit. Er is nu een heel Nieuw verhaal. Velen van ons zullen daarom ook vertrekken. Sommigen zullen een ander pad kiezen voor de continue groei van hun ziel en daarom zullen bepaalde sterke zielsrelaties niet langer bestaan. Sommigen zullen de planeet verlaten, sommigen blijven.

De oude jij is dood. Jij bent weer opnieuw geboren, alleen deze keer zal je ervaring van een veel hogere orde zijn. De niet-fysieke wezens waar je gewoonlijk mee communiceert zijn vervangen door wezens uit een veel hoger gebied.....een veel beter overeenkomend niveau voor jou.

Oude geografische verblijfplaatsen kunnen ook ophouden te bestaan omdat dit zeer Nieuwe begin velen plaatst in zeer Nieuwe locaties op de planeet. Een Nieuwe rol, een Nieuw doel, een Nieuwe verblijfplaats.....en een zeer Nieuwe werkelijkheid. Of misschien zelfs een Nieuwe werkelijkheid in jouw zelfde geografische verblijfplaats met een hele Nieuwe jou die nu open staat voor een hele Nieuwe ervaring en doel.

Je kunt ook ontdekken dat je niet langer toestaat dat wie of wat dan ook jouw "energie" opzuigt. Iedereen moet gecentreerd zijn, gelijk en aanwezig.....en zijn eigen energie vasthouden. Dat is de manier van de Nieuwe Wereld. Als je nu hier bent, dan ben jij niet meer in staat om iets of iemand toe te staan mee te liften. Individuen kunnen of hier of daar zijn. Je zult ook veel meer eisen en willen voor jezelf. Dat is deel van het proces en ook deel van de manieren van de hogere gebieden. Je hebt alles wat je nodig hebt en je weet ook op een bepaald niveau dat dat is zoals het moet zijn.

Sommigen voelen dichter bij je....anderen veel verder weg. Het is net alsof een groot cruiseschip van het oude aan het zinken is en sommigen stappen in reddingsboten, sommigen gaan ten onder met het schip en sommigen zijn al in een reddingsboot terwijl anderen weer in een hele andere zitten....allemaal met perfect doel en richting, maar allemaal in andere richtingen gaan.

De beslissingen zijn gemaakt en nu zullen zij spoedig toegepast worden.

Samenwerken met de oude systemen en oude structuren zal bijna onmogelijk worden. Spoedig zul je geheel niet meer kunnen samenwerken en vind je jezelf geheel los leven van al dat "oude".

En hier is wat Februari gaat brengen. Nu in de hogere gebieden hebben we toegang tot ongelofelijke Nieuwe energieën waar we nog niet eerder toegang toe hadden. Wij zijn gepromoveerd met betrekking tot onze positie veroorzaakt door het bereiken van de kritische massa, en nu zijn we in de hogere gebieden en hebben we recht van spreken tot alles wat dat kan bieden. 11 Februari zal een Nieuwe golf van veel hogere energie brengen. Het lijkt op een oneindig stromende rivier van glimmende, twinkelende lichtjes en een briljante weg die direct de Aarde instroomt vanuit een gloednieuwe en ongelofelijke Bron die de Aarde nog nooit heeft kunnen bereiken. Wat een prachtig gezicht!

Deze Nieuwe opening en Nieuwe verbinding zal vele Nieuwe mogelijkheden brengen. Het eind van Januari en het eerste begin van Februari creëerde veel loslaten, integreren en afstemmen. Je hebt misschien benauwdheid of duizeligheid gehad of je eigen persoonlijke variëteit met betrekking tot afstemmen. Het proces gaat door met loslaten, integreren en zo zigzaggen we door op onze weg.

Als er een golf van Nieuwe energie aankomt voelt dat glorieus. Dan direct daarna ervaren we het totale tegendeel als we integreren en loslaten, en daarom de polariteit beëindigen. Ik heb dit al vaak vernoemd, maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen, omdat dit de oorzaak is van het voelen van "Wauw! We zijn eindelijk in Nirwana!" en dan plotseling "Wauw! Het lijkt wel of we in de hel beland zijn! Wat is er gebeurd?!"


Alleen zijn nu sinds wij in de hogere gebieden zitten, die intervallen heel kort, en meestal creëren we wat we geloven dat echt is en waar we op geconcentreerd zijn en aan denken. Een goede motivatie om werkelijk discipline te krijgen in iemands denken en geloven! En onthoud, terug gaan naar het oude (voor veiligheid reden of omdat het zo vertrouwd is of vanuit angst) kan een zeer onplezierige ervaring geven.

Wat is er aan de horizon? Omdat we nu in een hogere dimensie zijn opent dat mogelijkheden voor ervaren van werkelijkheden en verbindingen die niet mogelijk waren in de lagere gebieden. Nieuwe bezoekers van boven die hun kennis, hulp, ervaring en kameraadschap delen zullen gebruikelijk worden. Er bestaan nu andere "regels" in verband met verbinden en zij zullen goddelijk zijn. Wij zijn op hetzelfde speelveld bezig zij aan zij met een geheel Nieuwe set van dimensionale ervaringen....op een veel meer gelijke voet als "collega's" die nu toegankelijk zijn op een geheel andere manier zonder de sluier en de regels die vroeger nodig waren.

En net als altijd, ervaren wij hier op Aarde de Verschuiving en het evolutionaire proces en dat werkt door naar deze hogere wezens die hier ook van profiteren en dit ervaren. Wij zitten hier allemaal samen in.

Dus deze wonderlijke Nieuwe weg die in Februari aankomt zal ons opnieuw verbinden en op een veel hogere manier dan ooit tevoren. Het lijkt net een gele stenen weg als het zich opent en zo prachtig stroomt voor onze drempel terwijl het zegt: "Welkom ,we hebben zo lang op jullie gewacht! Wij zijn blij dat we jullie nu aan kunnen raken met onze verbinding en energieën van magie, plezier, vreugde, opwinding, verbazing en schepping en Nieuwe ervaringen. Dit is de manier van de hogere gebieden. Wij (de energie die de weg brengt) zullen jullie een totaal Nieuwe manier van zijn laten zien. Wij zijn zo blij dat we eindelijk aankomen. Wees klaar voor de magie!"

Het is net alsof we nu gepromoveerd zijn en toegang hebben tot alles wat deze verbazende promovatie meebrengt....Nieuwe kerstgeschenken en grote verassingen van alles wat al zo lang voor ons klaarstond!

Midzomer zal ook een geweldige verschuiving brengen. Een groot keerpunt. Ik heb steeds gezien en er is me ook verteld dat we meer zullen hebben dan wat we ooit durfden te dromen. We kunnen onszelf terugvinden in tijdelijke huizen of tijdelijke situaties nu omdat we als we nu door zouden gaan, niet zouden kunnen krijgen wat we nodig hebben verder op de weg. Het zal veel geweldiger zijn dan we ons ooit konden voorstellen, maar het klaarzetten moet nog afgemaakt worden. Alle op zijn kop situaties moeten nog vervangen worden door goede situaties enzovoorts, is er nog chaos.

Dus de volgende zes maanden of zo kunnen wat hobbelig zijn, maar dat is gewoon het proces van gladstrijken. Onthoud dat we overgaan op een monumentale manier. Dit is een ENORM proces.....en zelfs ondanks dat de pijl zijn doel kent, is er altijd nog ruimte voor wat schommelen en het toestaan van interessante verassingen!

Als ik in de toekomst ga voor deze tijd van de zomer, dan stroomt er een enorme hoeveelheid energie door mijn lichaam en kan ik nauwelijks meer ademen. Daar zijn wij, als koningen, om het zo te zeggen, en zo gelukkig. Dus tot dan zijn er nog verschillende punten en kenmerken die nog aankomen en afstemmen om deze plaats en werkelijkheid te ondersteunen waar we in gaan verblijven. Op 11 Februari komt dan de eerste aan de horizon. Dan zullen we het ontvangen, afstemmen en ons gaan voorbereiden voor de volgende veel grotere die in het voorjaar komt. (Ik realiseer me dat sommigen van jullie aan de andere kant van de planeet zitten, weet dan dat ik bedoel de tijd van het voorjaar hier in de VS, en die maanden gelden voor ons allemaal).

Ik wens je de Hemel in je hart, sterrenlicht in je ziel, en wonderen in je leven in deze wonderlijke tijden. Tot de volgende keer,

Karen
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '09
Ik lees het en zit er middenin.

Quote:
De deur is helemaal dichtgegaan. Het gaat over of hier zijn of daar. Als jij iemand bent die hier is, dan kun je niet terug gaan. Als je het probeert, dan klopt alles niet meer....werkt er niets meer....veel lijkt er leeg, verkeerd, lelijk en niet op zijn plaats. Je hoort daar niet meer. Je bent daarom ook niet meer welkom daar. Dit is enkel omdat je een Nieuw thuis hebt. Een thuis in de hogere gebieden.

Als de deur dichtgeslagen is na de aankomst in jouw Nieuwe huis, kan er iets van jouw leven achtergebleven zijn. Maar dat was jouw oude leven. Sommige zeer belangrijke en cruciale mensen die tot nog toe in jouw leven aanwezig waren lijken plotseling ver weg, alsof ze op een trein naar een andere wereld of misschien andere werkelijkheid gaan stappen. Of zij komen misschien ook wel aan waar je nu bent, maar gewoon op een later tijdstip.


Beschrijft dus eigenlijk precies wat ik niet wil weten smile.
admin
admin feb 9 '09
Je hebt je antwoord. (of bevestiging).
Weliswaar datgene wat je niet wil horen.
En langs een onverwachte weg....
Lena
Lena feb 9 '09
Als de deur dichtgeslagen is na de aankomst in jouw Nieuwe huis, kan er iets van jouw leven achtergebleven zijn. Maar dat was jouw oude leven. Sommige zeer belangrijke en cruciale mensen die tot nog toe in jouw leven aanwezig waren lijken plotseling ver weg, alsof ze op een trein naar een andere wereld of misschien andere werkelijkheid gaan stappen. Of zij komen misschien ook wel aan waar je nu bent, maar gewoon op een later tijdstip.

ja voor mij ook herkenning smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '09
Origineel bericht van: Hans
Je hebt je antwoord. (of bevestiging).
Weliswaar datgene wat je niet wil horen.
En langs een onverwachte weg....

Meer op een onverwacht moment. Maar als ik eerlijk ben, het word ook wel tijd, zo langzamerhand. 3 jaar is niet zo ver weg.

Ben nog wel een beetje verbaasd over mijn omgeving die onveranderd lijkt. Alsof niemand ziet, dat de wereld niet meer draait smile.
admin
admin feb 9 '09
Ik ben ook verrast. Omdat dit ook voor mij net actueel is. Deze boodschap van Karen Bischop komt vandaag als geroepen, omdat het een aantal gevoelens en vermoedens (feiten?) bevestigt. Het geeft aan dat enkele oude ideeen en uitgangspunten herzien moeten worden. En dat je steerds meer alert moet zijn, voor verrassingen komt te staan en flexibel mee moet buigen. Als riet in de wind.
Er worden nu dingen en personen achtergelaten. En er is geen weg terug.....
Precious1
Precious1 feb 9 '09
Ik herken me in de eerste helft heel goed!

De andere helft nog niet..

Zij heeft altijd enorm goede berichten! Wel vind ik altijd dat er iedere keer geschreven wordt: En nu zijn we aanbeland, Nu ligt al het oude achter ons. smileIedere keer weer. En dan denk ik bij ieder stuk dat ik lees: ?? dat zei je de vorige keer ook al.
Helma
Helma feb 9 '09
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er geen b*rst van blush

heeft het te maken met verschillende dimensies? Het lijkt wel of iedereen op het forum ineens in hoger sferen zit laugh

Is het oke voor jullie als ik lekker down-to-earth blijf?
Helma
Helma feb 9 '09
Sorry hoor: ik ga er waarschijnlijk veel langer over doen dan jullie. Maar dat maakt mij niet uit.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 9 '09
Origineel bericht van: Phoenix
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er geen b*rst van blush

heeft het te maken met verschillende dimensies? Het lijkt wel of iedereen op het forum ineens in hoger sferen zit laugh

Is het oke voor jullie als ik lekker down-to-earth blijf?


Ik denk dat alles goed is Phoenix. Iedereen ervaart dingen weer anders. Vraag me af wat het maakt dat de 1 er wel last van heeft gehad, en het aan een ander voorbij gaat.

Wie heeft antwoord hierop?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 9 '09
Mijn ervaring zondag en vandaag, maandag, was verwarring. Knoop in mijn maag. Later vandaag kreeg ik via meerdere kanten mijn antwoord op wat ik toch aan het ervaren was.

Dit stuk wat Lena geplaatst heeft is voor mij geheel helder.

Ik voel me nu weer beter. Het ergste is geweest. Hartchakra is een moment erg actief geweest, lijkt nu allemaal weer rustig.

Het enige wat ik nu voel is vermoeidheid. Maar goede vermoeidheid.
smile

Bijzondere ervaring....
admin
admin feb 9 '09
Je kunt het ook een transformatieproces noemen. Dat is het namelijk. Als een rups die een cocon wordt. En later wordt het een vlinder.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 10 '09
Origineel bericht van: Hans
Als een rups die een cocon wordt. En later wordt het een vlinder.


Can't wait! (en da's niet ironisch bedoeld wink)
Beschermengel
Beschermengel feb 10 '09

Een rups die een cocon wordt..zo voel ik me ook frownik heb veel slaap nodig de laatste tijd smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 10 '09
Even een reactie op het schrijven van Karen Bischop.

Zoals eerder heb ik gezegd veel te herkennen, zo niet alles. Er wordt aangegeven dat 11 februari een dag is dat de nieuwe energie onze kant op wordt gestuurd.

De maya's zeggen het volgende over de dag 11 februari 2009:
Vandaag staat de energie van het zonneteken Blauwe Storm centraal. Beleef vandaag de kracht van de transformatie. Stormen zorgen voor het schoonmaken van de natuur. Zorg ervoor dat je in het oog van de orkaan blijft staan. Al jouw aspecten worden door de universele energieën aangepakt. Je zult gaan resoneren met dat wat er binnenin je mag worden geheeld. Belangrijk is dat je je bewust bent van wat er met je gebeurt. Dit bewustzijn is noodzakelijk om te voorkomen dat je opnieuw iets creëert wat eigenlijk al opgelost had kunnen zijn.

De start van de cyclus waar we ons nu in bevinden is overigens al gestart op 4 februari. Dit was de eerste dag van de gele mensgolf, de achtste van de twintig dertiendaagse groeigolven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 10 '09
Dus morgen nog een heftige dag? Kan er ook nog wel bij smile.
admin
admin feb 10 '09
Vanuit de numerologie was dit te verwachten.

11 februari 2009:

11 = meestergetal, ook te herleiden tot 2.

Februari = 2

2009 = 11 = meestergetal, ook te herleiden tot 2.

Dus tweemaal het meestergetal 11
En 2-2-2. Een dag van dualiteit. Maar wel driemaal, dus een Goddelijke drie-eenheid.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 10 '09
Origineel bericht van: Hans

Dus tweemaal het meestergetal 11
En 2-2-2. Een dag van dualiteit. Maar wel driemaal, dus een Goddelijke drie-eenheid.


Hans, heb ik even wat uitleg nodig om dit te snappen....
admin
admin feb 10 '09
Even een korte toelichting over de genoemde getallen 2, 3 en 11:

Het getal 2: Samenwerking, harmonie, verbindingen aangaan.

Dualiteit.
Evenwicht - Het getal twee herinnert je eraan dat de drie-dimensionele wereld waarin we leven gebaseerd is op dualiteit en dat yin/yang situaties overal rondom ons heen zijn. In dit geval is het best dat je kijkt waar je in het leven staat en je gedachten naar een hoger, evenwichtig "drie-eenheid" niveau van begrip.

Intuïtie, dualiteit, conflict
Het getal twee staat voor intuïtie, maar ook voor conflicten en dualiteiten die voortkomen uit 1 + 1 = 2. Het onbewuste, het verborgene en het vrouwelijke beginsel. Tweeën zijn ontvankelijk, meegaand, verdraagzaam en passief.


Het getal 3: Gevoel, expressie, creativiteit, muziek.
Drie-eenheid - Sta jezelf toe geleid te worden door de drie-eenheid van Waarheid, Vertrouwen en Passie wanneer een getal drie is. Liefde, de ene kracht in de Creatie dat geen tegengestelde heeft, wordt gecreëerd en bewaard in deze drie-eenheid, dus misschien zul je deze essentie binnen je voelen ontwaken. Iets schitterend en mooi gaat plaatsvinden in je leven.

Drieeenheid
Drie elementen vormen samen een onverbrekelijke éénheid. Hierin zijn er meestal twee zichtbare elementen en één onzichtbare beweeglijke vector. Voorbeelden:
- man-vrouw en Liefde
- praten-luisteren en het gesprek
- beloning-correctie en het leerproces
- zuur-base en affiniteit
- elektrisch veld- magnetisch veld en de Lorenzkracht
- geboorte-sterven en ontwikkeling
De omschrijving van Tarot-kaart 3, de Keizerin, is op Drie van toepassing.


Het meestergetal 11
Algemeen: Het getal 11 is het getal van het spirituele inzicht en de intuïtie.
Positieve kanten: intuïtief idealistisch – geduldig – eerlijk – begaafd – spiritueel - grote verwachtingen hebben
Negatieve kanten: overgevoelig – onverzettelijk – kieskeurig – onpraktisch - lui
11 = Het Nieuwe laten Ontstaan en het Nieuwe verankeren.


Deze getallen komen dus morgen, 11 februari 2009, aan de orde.
Lena
Lena feb 10 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Hans
Je hebt je antwoord. (of bevestiging).
Weliswaar datgene wat je niet wil horen.
En langs een onverwachte weg....

Meer op een onverwacht moment. Maar als ik eerlijk ben, het word ook wel tijd, zo langzamerhand. 3 jaar is niet zo ver weg.

Ben nog wel een beetje verbaasd over mijn omgeving die onveranderd lijkt. Alsof niemand ziet, dat de wereld niet meer draait smile.


kun je dit nog uitlichten nims?
2012?
de wereld niet meer draait?
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki