Loading...
nl

Hoe is jullie dag- en nachtritme?

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 6 '09
Ik ben erg benieuwd naar jullie dag en nachtritme. Daarom deze pol.

Graag een reactie als je gestemd hebt smile.
Delen:
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 6 '09
Ingevuld!

Alleen een vraag. Ik denk dat er een verschil is tussen het hebben van kinderen op je dag- en nachtritme, of niet.

Denk aan drukte van de dag en vermoeidheid.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 6 '09
Grappig, 3 stemmen, en 3 totaal verschillende antwoorden laugh
admin
admin feb 6 '09
Ingevuld. Wel is het in het weekend anders, een uurtje later erin, en meer dan een uurtje later opstaan.
Helma
Helma feb 6 '09
Ingevuld!

(maar ik ga eerder slapen om 2200 uur dan om 2300 uur)
gast
gast feb 6 '09
Ingevuld. Moet er wel bij zeggen dat mijn ritme hier anders is dan in Nederland.
Maryssa
Maryssa feb 6 '09
Ingevuld! Als ik de kans zou hebben zou ik pas rond 9:00 's ochtends op willen staan maar ja ik heb een baan en die wekker gaat gewoon rond 6:30. crazy
Muin
Muin feb 6 '09
Hey, ik hoor bij die 50% wink
Beschermengel
Beschermengel feb 8 '09
Ook ingevuld, ik heb zeker 9 uur slaap nodig wil ik goed funcioneren tiredeen echte slaapkop dus smile
Maria
Maria feb 12 '09
ik heb hem ingevuld maar mijn riyme staat er helaas niet bij ik ben nl ieder uur van de nacht wakker maar om 6 uur ben ik dat zat en ga ik mijn bed maar uit
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 12 '09
Weet je ook hoe dat komt? Als je last hebt van slapeloosheid dan heeft dat de volgende geestelijke oorzaak:
"Angst. Het levensproces niet vertrouwen. Schuldgevoelens".

De volgende affirmatie kan je hierbij helpen: "Liefdevol laat ik de dag los en glij ik in een vredige slaap, want ik weet dat de volgende dag voor zichzelf zal zorgen."
linkie
linkie feb 13 '09
kleine kinderen zorgen wel degelijk voor een aangepast ritme denk ik: mijn ritme wordt nog voor een groot deel door de kleine bepaald: om 10 uur laatste voeding, dus 22.30-45 ga ik zelf naar bed. Eerste voeding is weer om 5.30-5.45, daarna sta ik echt op dus dat is dan 6.15 ongeveer. (dit is alleen als ik koet werken)
anders kruip ik tot ong. 8.00-8.30 nog even onder de wol
Rory
Rory mrt 6 '09
Ik ga meestal tussen 23:00 en 0:00 slapen en sta rond 6:00 en 7:00 op laugh
Cialara
Cialara apr 9 '09
Ik ga laat naar bed (rond 23:30) en sta ook iets later op; rond 8:30. Ik ben een echte slaapkop. Kan wel eerder opstaan, maar krijg dan zo'n hoofdpijn. Wil wel eerder naar bed, maar manlief blijft altijd zo laat op... Hij kan er wel tegen om de volgende ochtend weer om 7:00 op te staan, ik niet. tired
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Ik zal graag willen stemmen, maar ik slaap nauwlijks.. dus.. 4:00 - 5:00 met slapen en opstaan he?
gast
gast apr 9 '09
Origineel bericht van: Jorine
Ik ga laat naar bed (rond 23:30) en sta ook iets later op; rond 8:30. Ik ben een echte slaapkop. Kan wel eerder opstaan, maar krijg dan zo'n hoofdpijn. Wil wel eerder naar bed, maar manlief blijft altijd zo laat op... Hij kan er wel tegen om de volgende ochtend weer om 7:00 op te staan, ik niet. tired


Kun je niet eerder naar bed gaan dan je man? Je hoeft toch niet percé tegelijk te gaan.
koenewoen
koenewoen apr 10 '09
Ik werk altijd vroeg, ik heb eigenlijk niet veel slaap nodig. Met een uur of 4 heb ik meestal genoeg. Straks moet ik om 5uur beginnen, en ik moet er eigenlijk nog in. Dus dit is eigenlijk niet zo verstandig van mij, eigenlijk moest ik er al een paar uur inliggen.Maar ja, de gevolgen daarvan zal ik wel ervaren denk ik.
Cialara
Cialara apr 10 '09
Ja natuurlijk kan dat, maar ik vind het toch gezelliger om samen met hem op te blijven!
Eruan
Eruan apr 10 '09
Ik klap meestal om half 11 mijn boek dicht en half 7 gaat de wekker, in het weekend is dit meestal anders...
Emuca
Emuca apr 13 '09
Ik ga meestal tussen half 12 en 12 uur slapen.. en rond half 7 sta ik weer naast mijn bedje. smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki