Loading...
nl

Ik heb de smaak te pakken ..

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 3 '09
Hey Pisces.

Mooi! De eerste en tweede vind ik echt heel mooi. Knap hoor. Ik kom niet verder dan poppetjes met hark-handen (nivo ongeveer groep 3) Ha, Ha.

De werken van Hans ook gezien?

Succes!!!
Pisces
Pisces feb 3 '09
Hoi Hemelwandelaar,

Dank je smileHahaha ;-) Ik heb de werken van Hans gezien: ze zijn heel erg mooi !!

Thanks !!
admin
admin feb 3 '09
Mooie werken Pisces.
Heel verschillend. En grappige titels.
Het werk Yellow Line doet me heel sterk denken aan de werken van Gerhard Richter. Daar ben ik een groot bewonderaar van. Ben je door hem geinspireerd? smile
Groeten,
Hans

PS. and Thx!
Pisces
Pisces feb 3 '09
Bedankt Hans. Ik probeer wel eens wat uit en dan is het maar net wat er gebeurd. De laatste die ik heb gemaakt is diegene je sterk doet denken aan de werken van Gerhard Richter. Ik had nog niet eerder van hem gehoord, en ben even gaan goog-len. Inderdaad, sommige schilderijen hebben er wat van weg smileSommigen zijn zeker erg mooi smile

Thanks voor je reaktie !

Groeten,
Pisces
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 3 '09
Ik vind ze ook erg mooi. Vooral de eerste heeft wat bijzonders vind ik. Erg knap gedaan.
Maris1976
Maris1976 feb 4 '09
Mooi zeg, hoe heb je dat gedaan?
Beschermengel
Beschermengel feb 4 '09
Ja prachtig zeg!
vooral de eerste vindt ik erg mooi! het lijkt voor mij op een chakra! (een draaiend chakra)
Pisces
Pisces feb 4 '09
Dank voor de positieve kritieken smile

Hoe ik het heb gedaan: op canvas doek "gesso" uitgesmeerd. Laten drogen en daarna goudverf erover heen gespoten smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki