Loading...
nl

Zere/vermoeide voeten

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 29 '09

Sinds een dag of twee heb ik zere of vermoeide voeten. Het is de bal van mijn voeten die zeer doet en straalt uit naar dat deel (holling) die niet de grond raakt. Daarnaast schiet er soms pijn in mijn linker grote teen, en die ernaast. Het is net alsof het gewricht tussen voet en teen op slot gaat. Doet heel erg zeer en moet hinkend verder lopen. En dan is het weer weg. Soms duur het een stap of 5, soms minder.

Vanmiddag toen ik de kinderen uit school moest halen was het vermoeide gevoel zo erg dat ik maar besloot te gaan fietsen om maar niet op die voeten te hoeven staan.

Wie helpt?
Delen:
admin
admin jan 29 '09
Hoi Hemelwandelaar,

Heb dit even opgezochtt voor je:

Betekenis:
Vertegenwoordigen ons begrip van onszelf, van het leven en van anderen.

Affirmatie: Ik heb een helder begrip en ik ben bereid te veranderen als dat nodig is. Ik ben veilig.

Kan je er iets mee?

Groetjes,
Hans
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 29 '09
Hey, jij bent mooi snel grin

Ik denk dan dat het te maken heeft met een realisatie betrekking hebbende op het topic ´wat is een zielenkoppeling´.

Ik vind het een beetje eng. Eng om mezelf zo te zien (eventueel) en bang het te mis-interpreteren.

admin
admin jan 29 '09
Als het onderwerp je ongerust maakt: laat het dan helemaal los. Misschien is het iets wat nu nog niet bij je past en in de toekomst voor je van belang is. Als de tijd rijp is, dan komt dit vanzelf naar je toe. Maat je dus geen zorgen.
Maryssa
Maryssa jan 30 '09
Hey Paulette,
Dat is naar als je zo'n last hebt van je voeten. Het kan van alles zijn. Maar je zou alvast kunnen proberen als je eeltvorming hebt, het eelt op de bal van je voeten te verwijderen. Eelt kan je namelijk last geven tot op het bot door de druk en kan uitstralen naar je tenen. Heb je misschien op andere schoenen gelopen waaran je niet gewend bent? (Bijv hogere hak of schoenen met een minder goed voetbed?)Kijk eens hoe het gaat als je op schoenen loopt met een stevig voetbed en ga anders even langs bij de huisarts als je last blijft houden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 30 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar

Ik denk dan dat het te maken heeft met een realisatie betrekking hebbende op het topic ´wat is een zielenkoppeling´.

Ik vind het een beetje eng. Eng om mezelf zo te zien (eventueel) en bang het te mis-interpreteren.


Misschien kun je die angsten in een ander topic neerzetten zodat ik je vragen kan beantwoorden? Of laat het los, zoals Hans zegt, en pak het later op.
gast
gast jan 30 '09
Bekend iets Paulette. Aantal jaar geleden had ik dit ook. Ik had net onze eerste hond en ben daar fanatiek mee gaan wandelen. Na één van die wandelingen op de verkeerde schoenen begon de bal van mijn voet ook te branden en van die pijnscheuten naar mijn tenen te krijgen. Na een paar dagen was de pijn naar mijn hiel getrokken. Na drie maanden ben ik naar de huisarts gegaan omdat het maar niet over ging. Die stuurde me door naar de podoloog en daar kreeg ik zooltjes van. Na een half jaar ging het pas weer helemaal goed en kon ik zonder pijn de eerste stappen zetten. Het was bij mij een peesplaat ontsteking en dan vooral bij de aanhechting onder mijn hielbeen.
Het was dus begonnen onder mijn bal en trok later naar mijn hiel.
Als ik jou was zou ik er niet te lang mee blijven lopen en misschien ook zooltjes aan laten meten. Oké, het is en blijft symptoom bestrijding wat pas helemaal opgelost wordt als de wortel wordt aangepakt maar voor de time being is het wel zo prettig als je er iets minder last van hebt wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 30 '09
Origineel bericht van: Hans
Als het onderwerp je ongerust maakt: laat het dan helemaal los. Misschien is het iets wat nu nog niet bij je past en in de toekomst voor je van belang is. Als de tijd rijp is, dan komt dit vanzelf naar je toe. Maat je dus geen zorgen.


Dank je voor je woorden. Nee, het maakt me niet ongerust, maar ik heb altijd gedacht dat ik niets was. Heel klein was. Als ik Engelmens is of Menselijke Engel, vind ik dat iets groots. Snap je de tegenstelling? Ik ben niet bang...
Muin
Muin jan 30 '09
Positieve gedachte verbetert het immuunsysteem.
En toch ben ik het met Gast eens dat je beter even bij de huisarts langs kan gaan.
Dan weet je zeker dat er (fysiek gezien) niets met jouw voeten aan de hand is.
Wacht daar niet te lang mee, Hemelwanderaar.

Beterschap en veel sterkte,

Muin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki