Loading...
nl

Entiteit op de foto of niet?

Maryssa
Maryssa jan 28 '09
Mijn vriend had me laatst een foto gestuurd die is gemaakt met de webcam. Toen ik er nog eens goed naar keek zag ik dat er een manfiguur te zien is. (entiteit) Hij draagt een colbert en stropdas. Nou is mn vraag of jullie het ook zien of dat ik het me misschien wel verbeeld. Hieronder vind je de link naar het album waarin de foto staat.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1319
Delen:
Helma
Helma jan 28 '09
Hoi Maryssa,

misschien ben ik te rationeel of te nuchter, maar ik zie niks... kun je een beetje aanduiden waar/hoe je het ziet op de foto?
Maryssa
Maryssa jan 28 '09
Je ziet op de foto een paars/groen vlekje vlak bij het plafond. Daar om heen kun je een gezicht ontwaren wat overgaat in een nek met een stropdas.
Beschermengel
Beschermengel jan 28 '09


Ja ik zie hem...en het lijkt wel of hij een baardje of sikje heeft..zijn haren zijn iets lang en brede neus.
admin
admin jan 28 '09
Ik zie hem ook. Lange gestalte, handen op elkaar. Lange jurk aan. Staat enigszins schuin op de foto, over bijna de hele lengte. Mooi.
Akasha
Akasha jan 28 '09
Ik zie helemaal niks.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 29 '09
Voor mij ziet het er meer uit als jpg compressie dan een entiteit. Juist webcams zijn nogal slordig in het weergeven van werkelijke beelden omdat ze zo snel mogelijk de beelden willen doorsturen. Er worden dan nogal wat artifacten gemaakt, helaas.
Maryssa
Maryssa jan 29 '09
Hmmm dat zou kunnen Nims. Het blijft een mysterie denk ik.
Emuca
Emuca mrt 3 '09
Ik zie wel iets. Niet scherp, maar ik kan wel duidelijk zien waar de man die je bedoeld staat.
koenewoen
koenewoen mrt 3 '09
Ik zie wel die vlek, maar meer zie ik ook niet.
Ik zie daar geen mansfiguur in. Maar hij kan er wel zijn natuurlijk!
susie14
susie14 okt 3 '09
Tis wel vaker met dit soort foto's, als je maar lang genoeg blijft kijken dan zie je vanalles....
sorry..ik zie er ook nix specifieks in

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki