Loading...
nl

Kinki DeVille mijn foto's

Kinki DeVille
Kinki DeVille jan 27 '09
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1311
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1312

Hej, ik erg benieuwd, maar weet niet of de laatste foto ook te lezen is, vanwege de schmink. Er zit een tijdsverschil in van dik 2 maanden.

Groeten, Kiki
Delen:
Prada
Prada jan 27 '09
Hey Kinki DeVille

Ik wil graag je foto lezen, maar heb je misschien een wat duidelijkere foto? Dat is wat makkelijker met het lezen.

De eerste is een beetje wazig en die met schmink heb je sowiezo je ogen half dicht..
Maryssa
Maryssa jan 27 '09
Hallo Kiki,

Je bent de 2e van wie ik de foto lees maar wil wel een poging doen.Ik heb vooral naar de foto zonder smink gekeken:

-Je hebt ergens echt schoon genoeg van. Je hebt te veel op je bord gehad en nu wil je alles het liefst van je afgooien.

-Je hebt een mysterieuze uitstraling. Mensen moeten jou echt kennen; de moeite nemen.

-Deze weet ik niet helemaal zeker...heb jij iets met paarden? Rijd je zelf of zou je dat graag willen doen?

-Ik zie ineens ook iets in je foto van "Tja zo ben ik nou eenmaal. Bevalt het je niet? Nou dan maar niet." Als mensen daadwerkelijk afhaken dan kan het jou erg kwetsen.

-Op de meest recente foto (met smink)voel je je beter in je vel. Je hebt een deken van verdriet en teleurstelling van je af gegooid.

Dat was wat ik heb opgepikt van jouw foto's. Ik hoor graag of je er wat mee kunt. Zo niet mag je het gewoon zeggen hoor wink
Kinki DeVille
Kinki DeVille jan 28 '09
Wauw, dat als eerste:D Ik herken mezelf heel goed in jouw beschrijving, Maryssa.

Ik heb inderdaad besloten dat het genoeg was dat ik altijd op mijn tenen liep. ik had het idee dat ik stil stond, en dat ik verder wilde en ook dat het tijd werd ervoor.

Over bepaalde dingen ben ik heel open, maar andere dingen zal ik enkel zeggen als ik iemand vertrouw. sommige gedachten zal ik mensen nooit vertellen, omdat ze het zelf maar moeten willen zien in mij. Ik ben bang, om mensen kwijt te raken, ik heb het idee dat ik daarbij ook een stukje van mezelf verlies. Wanneer mensen evenveel moeite voor mij doen, om mij te leren kennen, zullen ze het zeker terug ontvangen.

Op de laatste foto heb het een en ander met mijn school geregeld. geaccepteerd dat ik slim ben, maar niet goed in leren omdat het volgens een bepaald systeem gaat waar ik me niet in kan vinden. Vooral: ik heb besloten dat ik daarom geen zeur ben of wat dan ook.

Paarden vind ik geweldige beesten. Ik heb er echter nooit echt op gereden, want het was me te poppetjes achtig. Ooit, wanneer ik de ruimte heb voor een paard, wie weet:) Zo'n beest moet vrijzijn met soortgenoten. Niet in een stal.

Ik wil je heel graag bedanken. Knap ook dat het je lukt terwijl de foto's niet optimaal zijn. Tzt zorg ik wel voor betere foto's.
Liefs, Kiki
Maryssa
Maryssa jan 28 '09
Fijn dat het redelijk klopt wink

Ik vind het knap dat je jezelf een nieuw inzicht hebt kunnen geven met betrekking tot het schoolsysteem maar ook dat je voor jezelf bent opgekomen en niet meer op je tenen wilt lopen. Heel goed, dat voelt vrij!

Ik kon jouw foto's lezen omdat ik zelf niet zo erg focus op de ogen maar meer op wat mijn intuitie zegt bij het bekijken van je foto en hoe jouw gezicht me dingen verteld.(stand van de ogen, mond etc)

P.S: Welkom hier trouwens op het forum! grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '09
Hoi Kiki,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik heb de niet geschminkte foto gebruikt smile. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt aan de lezing.

Je hebt moeite om kritiek te krijgen of te geven. Hoewel je het wel waardeert en er ook wel van wilt leren voelt het toch alsof je niet goed genoeg bent. Misschien eis je wel te veel van jezelf?

Je bent erg spontaan en kan makkelijk met iemand een praatje aangaan. Je wordt ook wel regelmatig aangesproken door vreemden of mensen die je niet zo heel goed kent. Ik denk dat ze allemaal vinden dat je iets bijzonders hebt.

Want dat zie ik ertussendoor schijnen. Je hebt iets unieks waarmee jij hier gekomen bent. Het is een bijzondere combinatie van Indigo en Sterrenmens die ik nog niet eerder gezien hebt.

Helaas maakt het voor jou ook niet echt makkelijk, want ik heb het gevoel dat jij je nergens echt thuis kunt voelen, omdat je gewoon niemand tegenkomt met wie jij je kan identificeren.

Ik hou wel van je droge humor. Je ziet de dingen gewoon zoals ze zijn en kan goed relativeren. Maakt je af en toe wel een beetje koeltjes, maar gelukkig kan jij dan ook weer de drama-queen spelen wink.

Liegen ben je erg goed in, en kan niet goed inschatten of jij dit vaak bewust doet.

Je bent erg goed in het moeilijker maken van dingen, dan dat ze zijn. Ik weet niet zo goed waarom je dat doet, maar misschien wil je gewoon dat de dingen op jouw manier gaan, en niet op de manier van iemand anders smile.

Ok dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Kinki DeVille
Kinki DeVille apr 7 '09
Ha Nims!
Fijn dat je mijn foto hebt willen lezen. Aangezien ik in de tussentijd niet meer op deze site gekomen ben, heb ik niet gereageerd. Daarom nu alsnog.

Je hebt moeite om kritiek te krijgen of te geven. Hoewel je het wel waardeert en er ook wel van wilt leren voelt het toch alsof je niet goed genoeg bent. Misschien eis je wel te veel van jezelf?
Grote kans! Omdat ik slim ben, maar toch moeite heb met het leren op school, heb ik een flinke deuk in mn eigenwaarde opgelopen. Gelukkig komt dit wel goed, ben me ervan bewust en wanneer ik weer teveel van mezelf eis, probeer ik mezelf terug te roepen.
Je bent erg spontaan en kan makkelijk met iemand een praatje aangaan. Je wordt ook wel regelmatig aangesproken door vreemden of mensen die je niet zo heel goed kent. Ik denk dat ze allemaal vinden dat je iets bijzonders hebt.

Want dat zie ik ertussendoor schijnen. Je hebt iets unieks waarmee jij hier gekomen bent. Het is een bijzondere combinatie van Indigo en Sterrenmens die ik nog niet eerder gezien hebt.

Helaas maakt het voor jou ook niet echt makkelijk, want ik heb het gevoel dat jij je nergens echt thuis kunt voelen, omdat je gewoon niemand tegenkomt met wie jij je kan identificeren.
Dit herken ik wel... Ik weet alleen niet wat ik precies met al dat spirituele moet, het is naar mijn idee erg vaag, daarom laat ik het meestal rusten.
Ik hou wel van je droge humor. Je ziet de dingen gewoon zoals ze zijn en kan goed relativeren. Maakt je af en toe wel een beetje koeltjes, maar gelukkig kan jij dan ook weer de drama-queen spelen wink.
Mooi dat je m'n humor kan waarderen! hoe bedoel je koel overkomen? misschien ongeinteresseerd?
Liegen ben je erg goed in, en kan niet goed inschatten of jij dit vaak bewust doet.
Dit is redelijk confronterend moet ik bekennen...
Je bent erg goed in het moeilijker maken van dingen, dan dat ze zijn. Ik weet niet zo goed waarom je dat doet, maar misschien wil je gewoon dat de dingen op jouw manier gaan, en niet op de manier van iemand anders smile.
Ik denk bij alles wat ik doe dieper en meer dan waarschijnlijk nodig. of gewoon anders. Ik vind het lastig om bijvoorbeeld gewoon een mening te hebben, omdat er altijd meerdere kanten aan zitten. Ik wil ze gewoon allemaal weten ben ik bang...
Ok dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Heel erg bedankt. Je houdt me een spiegel voor, zo voelt het tenminste voor mij. Dit helpt me ook in mijn weg naar de rust, om het zo maar even te noemen. De afgelopen maanden ben ik aan mezelf gaan werken, ik voel nu ook wel veel veranderingen. (Oppassen Kiki, niet perfect willen zijn!)
Ik zou graag binnenkort weer een foto plaatsen, misschien dat mijn groeirichting duidelijker wordt.
Liefs!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Hey bedankt voor je reactie, en ik bedoel met koel inderdaad ongeïnteresseerd. En ja, een spiegel is af en toe nodig.

En een nieuwe foto plaatsen mag altijd en misschien vind je het leuk om onder "mijn verhaal" ook wat te vertellen over de zoektocht die je hebt gevolgd de afgelopen maanden?
Kinki DeVille
Kinki DeVille apr 8 '09
Dat laatste zal ik zeker doen. Eerst nog maar effe lezen:)
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
Zo, snel naar beneden gescrolled en een zuivere lezing voor jou:
Ik heb beide foto's geopend..
Het eerste die ik open is van een meisjes-vrouw die haar mondje tuit, iemand waarvan ik meteen dacht: Nee, die ga ik niet lezen.. WAT EEN GIFKIKKER is die tante!!
Wat is het wat jou zo boos maakt?
Ben je nog IN de pubertijd, of de pubertijd nooit ontstegen?

Ik zie iemand die haar mondje tuit.. in de evolutie van het nu.. allemaal nepfoto's / camfoto's / vingertjes gespreid / mondje getuit en knippen maar.. peace man.. peace..peace..

Waarom ik het zo vaak herhaal is dat ik tegen je wil zeggen, meisje wees wat relaxed, wat heb jij allemaal aan boosheid in je..

Ik zie gebeurtenissen waar geen touw aan vast te knopen zijn, vrienden, dingen die je hebt gedaan die je achteraf liever niet had willen doen.. kortom, een opeenstapeling..

Brand!! Brand!! Ik zie vlammen..
Vlammen kunnen zijn oververhitte emoties, brandend verlangen, of letterlijk een brand.. dus ga maar na welke het beste bij je past?

Jou geschminkte foto is leuker, echter..
Ik zie meteen een indianenvrouwtje, iemand die zich aangetrokken voelt tot het werken met de natuur, ik spreek dan van Shamanisme, hekserij.. mensen die veel met de natuur doen en met hun gevoel van afkomst..
Vroeger deden alle mensen voelen aan hun lijf wat er gaande was.. slecht weer op komst, gevaar inschatten, weten wanneer mensen slecht met je voorhadden..

Die hypergevoeligheid bezit jij nog steeds..
Verdiep je in HSP ..

Jij bent van oorsprong een grote genezer geweest, dit kan in een van je vorige levens zijn geweest.. je hebt die gave nog steeds meegedragen, maar er zitten enkele kanttekeningen bij..
met deze hypergevoeligheid leven in deze tijd van de evolutie, is niet gemakkelijk.. alles wat je oppikt, is van essentieel belang.. maar het is TEVEEL.. je slikt, slorpt en absorbeert zowat alles!!
Ik geef een voorbeeld: Jij gaat naar een feestje, je zit lekker in je velleke, je hebt er zelfs zin in en loopt neuriend binnen.. aan de mensen is niets te merken..

Maar zodra je binnenkomt ' proef' je een soort van sfeer.. zelfs als die van VOOR het feestje gaande was..
Heeft het echtpaar dat een feestje geeft hiervoor een fikse ruzie gehad? Dat is het soort sfeer wat jij voelt... je pikt het op..
Meisje meisje toch.. dat lijkt me heel vervelend, vooral als je nog te jong bent om dit te weten, of je gevoelens die steeds veranderen te kunnen plaatsen (zeg eerlijk, stoppen)

Ik zie een figuur in het hiernamaals.. lijkt vrouwelijk te zijn.. Kan je gids zijn, die jou door je gevoeligheid sleept..
Je hebt meerdere personen die jou beschermen.. ergens heb ik het gevoel dat je heel belangrijk bent voor hun..

Nou meissie.. ik krijg een kleur door en dat is paars en wit..
Paars staat voor spiritualiteit en wit staat voor zuiverheid.. misschien is het voor jou handig om jouw ' trechter' van boven eens wat minder open te zetten en het eens wat meer door te laten stromen naar beneden, je keel, buik, voeten.. en ga eens een end wandelen in een bosrijke omgeving..

Ik geef je de tip om goed te luisteren van hoe je bent als je alleen bent, en hoe je bent / wordt zodra je met anderen bent.. is het jouw energie, of de hunne, leer jezelf kennen, want dat is heel belangrijk en dit krijg ik ook steeds door..
Want als je jezelf niet optimaal leert kennen, weet je niet wat van jou is, en wat van jouw buurman..

Je bent gewaarschuwd, een mens heeft maar een bepaald draagvlak.. en anders kan burnout, of een overspannen gevoel jou ten deel vallen..

Mocht je vragen hebben, kan ik het altijd vragen..
Klik ondertussen op mijn linkje en kijk welke kleuren jou vertellen wat op dit moment gaande is in jouw leven..

www.werkwinkeltje.punt.nl

Liefssssssssssss
Lena
Lena apr 19 '09
bijzondere link heidelroosje is deze site van jou?
(off topic)
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
ja wink
Kinki DeVille
Kinki DeVille apr 26 '09
Ha Heidelroosje,

Enorm bedankt voor je lezing. Ik heb je link bekeken, wel vond ik het vrij moeilijk om een schilderij uit te kiezen. Ik werd wel erg getrokken door de abstracte, met felle kleuren.

Waarschijnlijk zit ik nog midden in de puberteit, ben namelijk nog 17. Misschien is mijn houding een reactie op de wereld. Een zo hard mogelijke buitenkant.

Dat ik veel voel... ik weet het niet. Massage is iets waar ik erg goed in ben, en ik voel soms wel energie, maar het in onduidelijk en ik kan het totaal niet plaatsen. Wat bedoel je met kanttekeningen?

Je hebt het over de trechter wat minder open zetten, ik neem aan dat je dan zoiets als aarden bedoelt? Laatste keer in therapie heb ik het samen met mijn therapeute gedaan. Het was erg lastig en had erna heel veel last van buikpijn. Ik let er wel veel op nu, als ik namelijk meer in mijn kracht zou staan, zou ik minder energie vanbuiten mijzelf oppikken. zit wel wat in, vond ik.

Soms denk ik dat ik tegen mezelf aan het vechten ben... Terwijl ik juist enorm op zoek ben naar harmonie.

Ik vind je lezing heel duidelijk en verhelderend. Ik ben wel naar mijn gevoel een beetje tot orde geroepen, vanwege mijn houding. Maar hee, als ik me ervan bewust ben, dan kan ik het ook veranderen:)

Veel liefs, Kiki
Heidelroos
Heidelroos apr 26 '09
Kanttekening die ik bedoelde: dat iets wat héél fijn en goed is, óók een kant heeft die minder fijn en goed is, daar aandacht voor te hebben..

Het is héél prettig om een gave te hebben als het jouwe, alleen slorp je ook alles op waardoor je A van B niet kan onderscheiden, ze zitten namelijk wel heel dicht bij elkaar.. wink
admin
admin apr 26 '09
Ik koos voor de eerste tekening, "bescheidenheid"
en wilde graag een open deur in het midden,
nu leek het alsof er een slotje opzat, en heb het in mijn gedachte opengezet,
daarachter is een mooie groene wei met kleine maddeliefje.
Toen was de tekening voor mij kompleet.
Heel mooi, heidelroosje.
liefs,
Bellefleur.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie