Zo, snel naar beneden gescrolled en een zuivere lezing voor jou:
Ik heb beide foto's geopend..
Het eerste die ik open is van een meisjes-vrouw die haar mondje tuit, iemand waarvan ik meteen dacht: Nee, die ga ik niet lezen.. WAT EEN GIFKIKKER is die tante!!
Wat is het wat jou zo boos maakt?
Ben je nog IN de pubertijd, of de pubertijd nooit ontstegen?
Ik zie iemand die haar mondje tuit.. in de evolutie van het nu.. allemaal nepfoto's / camfoto's / vingertjes gespreid / mondje getuit en knippen maar.. peace man.. peace..peace..
Waarom ik het zo vaak herhaal is dat ik tegen je wil zeggen, meisje wees wat relaxed, wat heb jij allemaal aan boosheid in je..
Ik zie gebeurtenissen waar geen touw aan vast te knopen zijn, vrienden, dingen die je hebt gedaan die je achteraf liever niet had willen doen.. kortom, een opeenstapeling..
Brand!! Brand!! Ik zie vlammen..
Vlammen kunnen zijn oververhitte emoties, brandend verlangen, of letterlijk een brand.. dus ga maar na welke het beste bij je past?
Jou geschminkte foto is leuker, echter..
Ik zie meteen een indianenvrouwtje, iemand die zich aangetrokken voelt tot het werken met de natuur, ik spreek dan van Shamanisme, hekserij.. mensen die veel met de natuur doen en met hun gevoel van afkomst..
Vroeger deden alle mensen voelen aan hun lijf wat er gaande was.. slecht weer op komst, gevaar inschatten, weten wanneer mensen slecht met je voorhadden..
Die hypergevoeligheid bezit jij nog steeds..
Verdiep je in HSP ..
Jij bent van oorsprong een grote genezer geweest, dit kan in een van je vorige levens zijn geweest.. je hebt die gave nog steeds meegedragen, maar er zitten enkele kanttekeningen bij..
met deze hypergevoeligheid leven in deze tijd van de evolutie, is niet gemakkelijk.. alles wat je oppikt, is van essentieel belang.. maar het is TEVEEL.. je slikt, slorpt en absorbeert zowat alles!!
Ik geef een voorbeeld: Jij gaat naar een feestje, je zit lekker in je velleke, je hebt er zelfs zin in en loopt neuriend binnen.. aan de mensen is niets te merken..
Maar zodra je binnenkomt ' proef' je een soort van sfeer.. zelfs als die van VOOR het feestje gaande was..
Heeft het echtpaar dat een feestje geeft hiervoor een fikse ruzie gehad? Dat is het soort sfeer wat jij voelt... je pikt het op..
Meisje meisje toch.. dat lijkt me heel vervelend, vooral als je nog te jong bent om dit te weten, of je gevoelens die steeds veranderen te kunnen plaatsen (zeg eerlijk, stoppen)
Ik zie een figuur in het hiernamaals.. lijkt vrouwelijk te zijn.. Kan je gids zijn, die jou door je gevoeligheid sleept..
Je hebt meerdere personen die jou beschermen.. ergens heb ik het gevoel dat je heel belangrijk bent voor hun..
Nou meissie.. ik krijg een kleur door en dat is paars en wit..
Paars staat voor spiritualiteit en wit staat voor zuiverheid.. misschien is het voor jou handig om jouw ' trechter' van boven eens wat minder open te zetten en het eens wat meer door te laten stromen naar beneden, je keel, buik, voeten.. en ga eens een end wandelen in een bosrijke omgeving..
Ik geef je de tip om goed te luisteren van hoe je bent als je alleen bent, en hoe je bent / wordt zodra je met anderen bent.. is het jouw energie, of de hunne, leer jezelf kennen, want dat is heel belangrijk en dit krijg ik ook steeds door..
Want als je jezelf niet optimaal leert kennen, weet je niet wat van jou is, en wat van jouw buurman..
Je bent gewaarschuwd, een mens heeft maar een bepaald draagvlak.. en anders kan burnout, of een overspannen gevoel jou ten deel vallen..
Mocht je vragen hebben, kan ik het altijd vragen..
Klik ondertussen op mijn linkje en kijk welke kleuren jou vertellen wat op dit moment gaande is in jouw leven..
www.werkwinkeltje.punt.nl
Liefssssssssssss