Loading...
nl

Zere vleugels

Akasha
Akasha jan 26 '09
Kunnen de engelmensen van dit forum mij alsjeblieft een zetje in de goede richting geven??

Ik heb af en toe (en ook nu) een min of meer pijnlijk gevoel bij de vleugelaanzet (of wel de vleugelchakra).
Volgens mij komt dat omdat ik mijn vleugels gebruik om mezelf te beschermen en af te sluiten. Gisteren was er een entiteit die er schik in had om aan mijn linkervleugel te trekken.
Ik denk dat ik me misschien wat meer met mijn opdracht bezig moet houden en mezelf minder moet afsluiten.
Delen:
admin
admin jan 26 '09
Lastige vraag.
Wat ik wel voel is een zekere druk of spanning. Als twee bogen evenwijdig van de ruggewervels, ter hoogte van de schouders.
Groeipijn? smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '09
Wat bedoel je precies met pijn? Is het een steek, een duw, voelt het alsof het brand? Het is lastig om het zo te zeggen als je niet duidelijk omschrijft wat je voelt.
Akasha
Akasha jan 27 '09
@Hans: nee ik denk niet aan groeipijn. Ik voel mijn vleugels als sinds 2004 (ongeveer).

@Julien: Het voelt alsof de spieren moe zijn, een soort zeurderige pijn, niet pijnlijk in de trant van "auw" maar een soort aanwezige pijn die goed te dragen is. Een soort van vermoeide voeten-pijn.
Zelf heb ik het idee dat ik te verkrampt ben en dat de boel wat meer moet ontspannen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 27 '09
Dat klinkt inderdaad eerder als stress-pijn dan wat anders. Misschien zijn ontspanningsoefeningen / meditatie wel iets voor jou?
Akasha
Akasha jan 28 '09
Een paar belangrijke telefoontjes hebben geholpen, allebei was er positief nieuws. Het was inderdaad stress,want ik had net ook hoofdpijn en dat was weg naar het positieve telefoontje.
Ikke is soms een stresskip. tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 28 '09
Dan heb je dus een goede methode bij jezelf gevonden om stress te herkennen, en er ook iets tegen te kunnen doen smile.
Akasha
Akasha jan 28 '09
Inderdaad.
Wat ik nog moet leren is wat meer vertrouwen te hebben in "een goede afloop" van zaken. Ik heb de neiging om het te negatief in te zien.
Maar ik moet wel zeggen,dat het al weer stukken beter gaat dan een paar jaar terug. We komen er wel. wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki