Loading...
nl

Enkele pastels

Pisces
Pisces jan 22 '09
Hoi Hans,

Prachtig gemaakt.. het geeft een gevoel weer van volledige ontspannenheid, gecentreerd op 1 punt van waaruit je de wereld bekijkt en aanvoelt. Mooi !

Groeten,
Pisces
admin
admin jan 22 '09
Dank je wel, Pisces. !!! smile
Wat een snelle reactie.... oef.

Ik heb ook een serie van 12 gemaakt, van de 12 sterrenbeelden. Vissen (Pisces) zit er uiteraard ook bij. smilesmilesmile
En ook van alle planeten, maan en zon. Plus nog ruim 200 werken.
Pisces
Pisces jan 22 '09
Hahaha ;-) Ik ga het nog eens even allemaal rustig bekijken, bedankt. Ik zie 9 foto's van je staan, kan ik de rest nog ergens anders bekijken?

Pisces
Pisces jan 22 '09
Waarom niet? Zet dan gelijk de prijzen erbij. Ze zijn mooi.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 23 '09
Ik vind ze ook erg mooi. Ze hebben een bepaalde uitstraling. Toch zie ik wel heel veel regelmaat terugkomen smile. Alsof ze bijna logisch in elkaar zitten laugh.
gast
gast jan 23 '09
Mooi!
admin
admin jan 23 '09
@ Piusces: Dank je Pisces. smileEr zijn er al enkele van verkocht van de tien werken die nu hier staan. Ik heb al 12 exposities achter de rug en al pakweg 50 verkocht. Het meeste is inderdaad te koop. Bij serieuze belangstelling is erover te praten, natuurlijk. Maar ik werk voor een belangrijk deel uit intuitie, droombeelden en dergelijke. Vandaar dat het thema goed aansluit op dit forum. Anders had ik ze niet geplaatst. Ik wil geen misbruik maken van deze mogelijkheid hier.

@ NiMS - dank je smileJa, elk werkstuk is naast een intuitieve ingeving ook verder over gedacht en op dooorgewerkt. Er zit veel van mezelf in.

@Gast - Thx! smile
Pisces
Pisces jan 23 '09
Hoi Hans,
Zo, zie je maar weer: heel erg mooi ! Het sluit zeker mooi aan op de site. Heb jij een voorbeeld van het werk Vissen, of is deze reeds verkocht?
admin
admin jan 23 '09
Hoi Pisces,

Wel, op jouw verzoek heb ik ook Vissen geupload:
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1305
Deze is nog niet verkocht smile

En nog vier andere.
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1301
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1302
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1303
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1304
Hier komen nog andere thema's, zoals steden, kerkgebouwen en keltische symbolen.

Groeten,
Hans
Beschermengel
Beschermengel jan 23 '09


Prachtig zeg!
Pisces
Pisces jan 23 '09
Erg mooi gedaan Hans, bedankt voor het uploaden!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 23 '09
Tjeetje, mooi zeg!

Maak je dit al langer?
admin
admin jan 23 '09
Dank jullie wel !
Ik doe dit ruim 15 jaar. Gestart onder begeleiding van een beeldend kunstenaar. Na wat aandringen ben ik gaan exposeren. Maar het gaat mij eigenlijk alleen om het creeren, gewoon maken waar ik zelf zin in heb. Ik denk geen moment na over de vraag of het verkoopbaar is. Elk werk is een stukje van mezelf. Daarom verkoop ik alleen als de koper ---echt--- het werk waardeert (niet alleen in geld), want ik wil dat mijn 'kinderen' (zo noem ik ze!) goed terecht komen.

Ik werk met de beste materialen, kleurecht en helaas ook tamelijk kostbaar....

En het is niet zo dat als je iets ziet wat bijvoorbeeld blauw is, dat dat alles is. Eronder zitten veel andere kleuren, beige, rood, etc, minstens vijf lagen over elkaar. Dat maakt krachtige, levendige kleuren. Je zou ze daarom in het echt moeten zien. De meeste foto's tonen wat fletse kleuren, zoals helaas ook bij Vissen. In werkelijkheid zijn de kleuren meestal krachtiger. En de werken van acryl+pastel zijn heel apart, want er zit een zekere fijne structuur in die je niet ziet op de foto's.
Ach, zeg ik altijd, het houd me van de straat! smile
Precious1
Precious1 jan 23 '09
Mooi hoor! Mijn complimenten!
admin
admin jan 23 '09
Dank je! smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 23 '09
Nou Hans, ik zou zeggen....

Maak een expositie voor de Merudi forum leden. Kunnen wij de kleuren bewonderen en elkaar ontmoeten wink

Ideetje?!
admin
admin jan 23 '09
Leuk idee Paulette. Ik ben momenteel bezig met het organiseren van een expositie. Niet alleen ikzelf, ook 21 andere kunstenaars exposeren. Over drie weken is de opening door de wethouder. Ik ben er redelijk druk mee, omdat ik eindverantwoordelijk ben smile

Van mij hangen er straks 5 of 6 werken. En ik ben natuurlijk zelf aanwezig. Elke bezoeker krijgt gratis een catalogus mee.
De expo is in Veldhoven, de Run 5404. Vrijdag 13e februari 19-21 uur, zaterdag 14 februari 14-20 uur en zondag 12-17 uur. Er is ook live muziek. En natuurlijk gratis toegankelijk.
Debiorah
Debiorah aug 18 '09
Wauw Hans, ik loop een beetje achter de feiten aan omdat ik weg was van merudi maar het doet mij altijd deugd de creaties van mijn medemerudianen te zien! Hoe is het gegaan met je expositie? Vanuit kunstig oogpunt ben ik daar ook in geinteresseerd.
Als je mijn werk ook wilt zien: www.nafretiri.eu wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki